Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (Ліцензії на програмне забезпечення SAP та послуги з підтримки програмного забезпечення SAP)
Industrial control software package (SAP Software Licenses and Support Services)
Очікувана вартість
225 079 495,00 UAH
UA-2019-09-18-001200-a 80bfaf6e7ef04327bb9400153f9d62f9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт замовника: http://utg.ua/
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна , Київська обл., Київ, Кловський узвіз, 9/1
Контактна особа замовника: Семеренко Костянтин Володимирович
(044) 461-23-69
semerenko-kv@utg.ua
Додаткові контактні особи: Москаленко Юрій Іванович
(044) 461-26-88
moskalenko-yi@utg.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Semerenko Kostyantin Volodymyrovy
(044) 461-23-69
semerenko-kv@utg.ua
Additional contacts: Moskalenko Yuriy
(044) 461-26-88
moskalenko-yi@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 11:15
Очікувана вартість: 225 079 495,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6 750 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 18 вересня 2019 15:43
Enquiries until: 15 жовтня 2019 16:00
Complaints submission until: до 21 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 жовтня 2019 16:00

Information

Estimated total value: 225 079 495 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 250 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 6 750 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-08-14-000531-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Ліцензії на програмне забезпечення SAP та послуги з підтримки програмного забезпечення SAP». Джерело фінансування: кошти підприємства.
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-08-14-000531-c, in accordance with quality and technical specifications purchase «SAP Software Licenses and Support Services».
Source of financing: the money of the enterprise
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 шт
S/4 Enterprise Management Professional use або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

S/4 Enterprise Management Professional use or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
30 шт
SAP S/4HANA, Developer access або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP S/4HANA, Developer access or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
450 шт
S/4 Enterprise Management for Functional use або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

S/4 Enterprise Management for Functional use or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
51 шт
SAP Payroll Processing або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP Payroll Processing or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
20 шт
SAP BusinnesObjects Enterprise (user) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP BusinnesObjects Enterprise (user) or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
2800 шт
SAP Platform User або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP Platform User or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
100 шт
SAP Extended Enterprise Content Management by OpenText for SAP S/4HANA або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP Extended Enterprise Content Management by OpenText for SAP S/4HANA or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
1 шт
SAP HANA, RT ed Applic & BW-new/subsq або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP HANA, RT ed Applic & BW-new/subsq or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
30 шт
SAP NW Found. 3rd Party Appl, core based або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP NW Found. 3rd Party Appl, core based or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
1 шт
SAP ERP, limited runtime edition або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP ERP, limited runtime edition or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
5 шт
SAP BusinnesObjects Ent public doc або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP BusinnesObjects Ent public doc or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
1 шт
SAP HANA, enterprise ed, up to 10 units або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP HANA, enterprise ed, up to 10 units or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
12 квар
Послуги з підтримки SAP Enterprise Support або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

Support Services SAP Enterprise Support or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «А» Підписання акту прий-мання-передачі прав «П1» Щоквартальне Підпи-сання акту приймання-передачі наданих послуг з під-тримки Пiсляоплата 90 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 жовтня 2019 15:46
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2019 14:35
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2019 15:40
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2019 15:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
18 жовтня 2019 15:46
тд_19_060_додаток_4_проект дог_ліц угода_н.р.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_4_проект договору.pdf
18 жовтня 2019 15:46
тд_19_060_додаток_3_вимоги до переможця_н.р.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_3_вимоги до переможця.pdf
18 жовтня 2019 15:46
тд_19_060_додаток_1_ТЗ_н.р.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_1_ТЗ.pdf
18 жовтня 2019 15:46
тд_19_060_н.р.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_7_банк гарант викон дог.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_6_вимоги до забезпечення тп.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_5в_питальник щодо ЕСП.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_5б_опитувальник фіз_особи.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_5а_опитувальник юр_особи.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_2 перелік інформації.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_1-б_гарантійний лист.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_1-а_умови використання ПЗ SAP.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-001200-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ САП Україна, Код ЄДРПОУ:31242924
Дата подання: 08 жовтня 2019 14:11
Вимоги до тексту договору та банківської гарантії
За останні роки на ринку ERP виконана значна кількість договорів, в т.ч. із замовниками за процедурою публічних закупівель щодо такого ж предмету закупівлі. Проналізувавши досвід виконання аналогічних договорів, просимо внести зміни до тендерної документації до закупівлі UA-2019-09-18-001200-а на підставі наступного:
1) В п. 5.5. проекту договору, що є частиною тендерної документації, змінити відстрочку платежу з 90 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг з підтримки та отримання Замовником оригіналу рахунку Учасника на послуги надані у звітному кварталі, на 30 календарних днів. Це обумовлено тим, що на ринку таких послуг замовники мають сплачувати передплату, проте враховуючи що Замовник має частку державної власності, а тому передплата є небажаною для Замовника, наша компанія зможе погодити умови оплати по факту надання послуг з відстрочкою 30 днів;
2) В п. 5.7. проекту договору, що є частиною тендерної документації, зазначаються положення котрі суперечать стандартам встановленим вендором, так питання якості і недоліків у програмному забезпечені регулюються положеннями розділу 7 Загальних умов та положень (знаходяться за посиланням: https://www.sap.com/about/trust-center/agreements/on-premise/general-terms-and-conditions.html?tag=agreements:general-terms-and-conditions/on-premise-software&tag=region-country:europe/ukraine). Питання якості надання послуг з підтримки регулюються положеннями п. 2.1. Загальних умов надання послуг із супроводу програмного забезпечення SAP (знаходяться за посиланням: https://www.sap.com/about/trust-center/agreements/on-premise/product-use-and-support-terms.html?tag=agreements:product-use-support-terms/on-premise-software/support-terms&tag=region-country:europe/ukraine&sort=latest_desc&search=enterprise). Розповсюджувати програмне забезпечення SAP та послуги з його підтримки не у відповідності із стандартами вендора наша компанія не має права. Тому для забезпечення нашої участі у торгах, вимагаємо від Замовника видалити п. 5.7. проекту договору.
3) Послуги з підтримки програмного забезпечення SAP являються імпортом і будуть закуповуватися для Замовника у нерезидента, вендора програмного забезпечення «SAP SE» (Німеччина). При цьому жодна інша компанія, втому числі наша компанія, не є їх виробником послуг за стандартами вендора, отже відсутня будь-яка складова національного виробництва в межах Послуги з підтримки. Отже для можливості забезпечення рентабельності надання таких послуг, вартість послуг має підлягати перегляду у зв’язку зі зміною курсу євро до гривні. Редакція проекту договору, що є частиною тендерної документації, на даний час не передбачає можливість перерахунку ціни у випадку зміни курсу, отже для забезпечення нашої участі у торгах, вимагаємо від Замовника передбачити порядок перегляду зміни ціни послуг з підтримки у випадку зміни курсу євро.
4) Просимо зменьшити розмір банківського забезпечення тендера до 0,5%, виходячи з практики попередніх торгів, що оголошувалися та проводилися Групою компаній Нафтогаз, та, враховуючи складні економічні умови сьогодення.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
10 жовтня 2019 17:03
Вимогу відхилено.
Дана вимога не містить посилання на порушення замовником чинного законодавства України.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, в т.ч. проект договору про закупівлю.
Проект договору, як складова тендерної документації, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Пропозиції, викладені у вимозі, щодо внесення змін до проекту договору, опрацьовуються.
Водночас частиною другою статті 23 Закону встановлено, зокрема, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 22 листопада 2019
UA-2019-09-18-001200-a80bfaf6e7ef04327bb9400153f9d62f9
Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна, Київська обл., Київ, Кловський узвіз, 9/1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АГЕЛЕС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БЕНОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ САП Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 15:24
sign.p7s
25 жовтня 2019 15:24
sign.p7s
25 жовтня 2019 15:20
7_Авторизаційний лист.pdf
25 жовтня 2019 15:20
6_Платіжне доручення.pdf
25 жовтня 2019 15:20
6_Договір поруки.pdf
25 жовтня 2019 15:20
4_Статут.pdf
25 жовтня 2019 15:20
1_Додаток 1 до ТД (ТЗ).pdf

Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 16:25
1.а. Розрахунок ціни
25 жовтня 2019 15:31
5192970001.pdf.p7s.zip
25 жовтня 2019 15:31
4. Статут.pdf
25 жовтня 2019 15:31
2. Відгук.pdf
25 жовтня 2019 15:31
2. Аналогічний договір.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ САП Україна 218 621 540,73
UAH
213 289 308,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕЛЕС" 220 807 756,14
UAH
215 557 756,00
UAH
Документи
ТОВ "БЕНОЙ" 223 015 785,77
UAH
215 765 785,76
UAH
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 16:25
1.а. Розрахунок ціни
25 жовтня 2019 15:31
5192970001.pdf.p7s.zip
25 жовтня 2019 15:31
4. Статут.pdf
25 жовтня 2019 15:31
2. Відгук.pdf
25 жовтня 2019 15:31
2. Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 15:24
sign.p7s
25 жовтня 2019 15:24
sign.p7s
25 жовтня 2019 15:20
7_Авторизаційний лист.pdf
25 жовтня 2019 15:20
6_Платіжне доручення.pdf
25 жовтня 2019 15:20
6_Договір поруки.pdf
25 жовтня 2019 15:20
4_Статут.pdf
25 жовтня 2019 15:20
1_Додаток 1 до ТД (ТЗ).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ САП Україна
#31242924
Переможець 213 289 308,00
UAH
04 грудня 2019 08:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ САП Україна
#31242924
213 289 308,00
UAH
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 грудня 2019 12:56
1912000257_20.12.2019_ТОВ_САП_УКРАЇНА.pdf укладений
21 грудня 2019 12:40
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 13:53
ДУ 1 №1912000257 (1).pdf зміни до договору
03 січня 2020 13:53
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 13:09
Угода про заміну сторони зобовязань 1912000340 (1).pdf зміни до договору
03 січня 2020 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання пункту 11 Плану заходів з виконання вимог щодо відокремлення і незалежності оператора газотранспортної системи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 № 840 (із змінами та доповненнями), на підставі Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з відокремленням діяльності з транспортування природного газу" від 31 жовтня 2019 року № 264- IX, який набув чинності 17 листопада 2019 року, Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" від 14 листопада 2019 року № 300-ІХ, у зв’язку з відокремленням діяльності з транспортування природного газу з метою забезпечення надійної та безпечної експлуатації газотранспортної системи України та забезпечення належного функціонування оператора газотранспортної системи України після 1 січня 2020 року, та керуючись статтею 510 Цивільного кодексу України відбувається заміна сторони зобов’язань за договорами шляхом укладання трьохсторонніх угод.
Номер договору про закупівлю: 1912000257
Договір:
Номер додаткової угоди: 1912000340
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1, ч.4, ст.36, Розділ VII ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (Зменшення обсягів закупівлі) Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 3927 шт.; послуги з підтримки SAP - 12 кварталів.
Номер договору про закупівлю: 1912000257
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку