Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (Ліцензії на програмне забезпечення SAP та послуги з підтримки програмного забезпечення SAP)
Industrial control software package (SAP Software Licenses and Support Services)
Очікувана вартість
225 079 495,00 UAH
UA-2019-09-18-001200-a 80bfaf6e7ef04327bb9400153f9d62f9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт замовника: http://utg.ua/
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна, Київська обл., Київ, Кловський узвіз, 9/1
Контактна особа замовника: Семеренко Костянтин Володимирович
(044) 461-23-69
semerenko-kv@utg.ua
Додаткові контактні особи: Москаленко Юрій Іванович
(044) 461-26-88
moskalenko-yi@utg.ua
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Semerenko Kostyantin Volodymyrovy
(044) 461-23-69
semerenko-kv@utg.ua
Additional contacts: Moskalenko Yuriy
(044) 461-26-88
moskalenko-yi@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:52
Очікувана вартість: 225 079 495,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6 750 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 18 вересня 2019 15:43
Enquiries until: 15 жовтня 2019 16:00
Complaints submission until: до 21 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 жовтня 2019 16:00

Information

Estimated total value: 225 079 495 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 250 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 6 750 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-08-14-000531-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Ліцензії на програмне забезпечення SAP та послуги з підтримки програмного забезпечення SAP». Джерело фінансування: кошти підприємства.
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-08-14-000531-c, in accordance with quality and technical specifications purchase «SAP Software Licenses and Support Services».
Source of financing: the money of the enterprise
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 шт
S/4 Enterprise Management Professional use або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

S/4 Enterprise Management Professional use or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
30 шт
SAP S/4HANA, Developer access або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP S/4HANA, Developer access or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
450 шт
S/4 Enterprise Management for Functional use або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

S/4 Enterprise Management for Functional use or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
51 шт
SAP Payroll Processing або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP Payroll Processing or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
20 шт
SAP BusinnesObjects Enterprise (user) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP BusinnesObjects Enterprise (user) or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
2800 шт
SAP Platform User або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP Platform User or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
100 шт
SAP Extended Enterprise Content Management by OpenText for SAP S/4HANA або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP Extended Enterprise Content Management by OpenText for SAP S/4HANA or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
1 шт
SAP HANA, RT ed Applic & BW-new/subsq або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP HANA, RT ed Applic & BW-new/subsq or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
30 шт
SAP NW Found. 3rd Party Appl, core based або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP NW Found. 3rd Party Appl, core based or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
1 шт
SAP ERP, limited runtime edition або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP ERP, limited runtime edition or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
5 шт
SAP BusinnesObjects Ent public doc або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP BusinnesObjects Ent public doc or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
1 шт
SAP HANA, enterprise ed, up to 10 units або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

SAP HANA, enterprise ed, up to 10 units or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019
12 квар
Послуги з підтримки SAP Enterprise Support або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

Support Services SAP Enterprise Support or equivalent
CPV: 48150000-4
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «А» Підписання акту прий-мання-передачі прав «П1» Щоквартальне Підпи-сання акту приймання-передачі наданих послуг з під-тримки Пiсляоплата 90 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 жовтня 2019 15:46
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2019 14:35
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2019 15:40
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2019 15:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
18 жовтня 2019 15:46
тд_19_060_додаток_4_проект дог_ліц угода_н.р.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_4_проект договору.pdf
18 жовтня 2019 15:46
тд_19_060_додаток_3_вимоги до переможця_н.р.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_3_вимоги до переможця.pdf
18 жовтня 2019 15:46
тд_19_060_додаток_1_ТЗ_н.р.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_1_ТЗ.pdf
18 жовтня 2019 15:46
тд_19_060_н.р.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_7_банк гарант викон дог.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_6_вимоги до забезпечення тп.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_5в_питальник щодо ЕСП.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_5б_опитувальник фіз_особи.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_5а_опитувальник юр_особи.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_2 перелік інформації.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_1-б_гарантійний лист.pdf
18 вересня 2019 15:40
тд_19_060_додаток_1-а_умови використання ПЗ SAP.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-001200-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 08 жовтня 2019 14:11
Вимоги до тексту договору та банківської гарантії
За останні роки на ринку ERP виконана значна кількість договорів, в т.ч. із замовниками за процедурою публічних закупівель щодо такого ж предмету закупівлі. Проналізувавши досвід виконання аналогічних договорів, просимо внести зміни до тендерної документації до закупівлі UA-2019-09-18-001200-а на підставі наступного:
1) В п. 5.5. проекту договору, що є частиною тендерної документації, змінити відстрочку платежу з 90 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг з підтримки та отримання Замовником оригіналу рахунку Учасника на послуги надані у звітному кварталі, на 30 календарних днів. Це обумовлено тим, що на ринку таких послуг замовники мають сплачувати передплату, проте враховуючи що Замовник має частку державної власності, а тому передплата є небажаною для Замовника, наша компанія зможе погодити умови оплати по факту надання послуг з відстрочкою 30 днів;
2) В п. 5.7. проекту договору, що є частиною тендерної документації, зазначаються положення котрі суперечать стандартам встановленим вендором, так питання якості і недоліків у програмному забезпечені регулюються положеннями розділу 7 Загальних умов та положень (знаходяться за посиланням: https://www.sap.com/about/trust-center/agreements/on-premise/general-terms-and-conditions.html?tag=agreements:general-terms-and-conditions/on-premise-software&tag=region-country:europe/ukraine). Питання якості надання послуг з підтримки регулюються положеннями п. 2.1. Загальних умов надання послуг із супроводу програмного забезпечення SAP (знаходяться за посиланням: https://www.sap.com/about/trust-center/agreements/on-premise/product-use-and-support-terms.html?tag=agreements:product-use-support-terms/on-premise-software/support-terms&tag=region-country:europe/ukraine&sort=latest_desc&search=enterprise). Розповсюджувати програмне забезпечення SAP та послуги з його підтримки не у відповідності із стандартами вендора наша компанія не має права. Тому для забезпечення нашої участі у торгах, вимагаємо від Замовника видалити п. 5.7. проекту договору.
3) Послуги з підтримки програмного забезпечення SAP являються імпортом і будуть закуповуватися для Замовника у нерезидента, вендора програмного забезпечення «SAP SE» (Німеччина). При цьому жодна інша компанія, втому числі наша компанія, не є їх виробником послуг за стандартами вендора, отже відсутня будь-яка складова національного виробництва в межах Послуги з підтримки. Отже для можливості забезпечення рентабельності надання таких послуг, вартість послуг має підлягати перегляду у зв’язку зі зміною курсу євро до гривні. Редакція проекту договору, що є частиною тендерної документації, на даний час не передбачає можливість перерахунку ціни у випадку зміни курсу, отже для забезпечення нашої участі у торгах, вимагаємо від Замовника передбачити порядок перегляду зміни ціни послуг з підтримки у випадку зміни курсу євро.
4) Просимо зменьшити розмір банківського забезпечення тендера до 0,5%, виходячи з практики попередніх торгів, що оголошувалися та проводилися Групою компаній Нафтогаз, та, враховуючи складні економічні умови сьогодення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 жовтня 2019 17:03
Вимогу відхилено.
Дана вимога не містить посилання на порушення замовником чинного законодавства України.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, в т.ч. проект договору про закупівлю.
Проект договору, як складова тендерної документації, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Пропозиції, викладені у вимозі, щодо внесення змін до проекту договору, опрацьовуються.
Водночас частиною другою статті 23 Закону встановлено, зокрема, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.

Актуальні тендери

До пошуку