Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2019-09-18-001199-a 161fc0fd1be34c92b12a92cae1822a3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Тетяна Олексіївна

380442027587 melnychenko@kma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37853361
Вебсайт: http://www.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Мельниченко Тетяна Олексіївна
380442027587
melnychenko@kma.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:10
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 пачка
Папір IQ Premium, Multi Copy, Maestro Extra, Xerox Premier або еквівалент (А4 80 г/м2, 500 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пачка
Папір DNS premium, DNS color print, Xerox Colotech+ або еквівалент - A3 120г/м2 500арк. д/повнокол. друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Папір DNS premium, DNS color print, Xerox Colotech+ або еквівалент - A3 200г/м2 250арк. д/повнокол. друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пачка
Папір DNS premium, DNS color print, Xerox Colotech+ або еквівалент - A3 250г/м2 250л д/повнокол. друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Папір DNS premium, DNS color print, Xerox Colotech+ або еквівалент - A4 200г/м2 250арк. д/повнокол. друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір для друку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 15:44
ТД.doc
18 вересня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 15:44
ТД.doc
18 вересня 2019 15:43
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:11
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар, що є предметом закупівлі повинен бути у відповідності до Технічних (якісних) та кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначені Тендерною документацією. Тендерна документація відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, фізична особа – підприємець подає свою пропозицію на рівних умовах з усіма іншими учасниками. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна.
офісний папір вторинної сировини
Дата подання: 19 вересня 2019 11:02
Дата відповіді: 20 вересня 2019 12:09
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання інформуємо, що відповідно до п.п. 3 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 2 до Тендерної документації).
Технічна специфікація повинна містить детальний опис предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики та розроблена таким чином, щоб включити декілька виробників та декілька марок еквівалентного товару.
Таким чином у додатку 4 до тендерної документації зазначені технічні характеристики товару, які відповідають потребам Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-001199-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 23 вересня 2019 13:51
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-09-18-001199-a на закупівлю «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-09-18-001199-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2019 11:20
На Вашу вимогу інформуємо, що папір позиції 2 – 5 Додатку 2 до Тендерної документації буде використовуватися для кольорового друку надважливих документів, тому пониження класу паперу не відповідає потребам Замовника.
Також повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті всі тендерні пропозиції у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з будь-якими торговими марками, які відповідають вимогам тендерної документації, а саме розділу «Технічні характеристики предмету закупівлі» Додатку 2 до ТД.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-001199-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 08 жовтня 2019 21:08
Пропозиція ТОВ "Український папір" не відповідає вимогам Замовника
Шановний Замовник!

Просимо сприйняти наш лист як звернення, а не як спробу вплинути на думку членів тендерного комітету чи затягнути процедуру закупівлі.
Цим листом ми хочемо звернути Вашу увагу на дві невідповідності пропозиції ТОВ «Український папір» вимогам Вашої Тендерної документації, через які він, скоріше за все, повинен бути дискваліфікований.
Перша невідповідність полягає в наступному.
Згідно з пунктом 4 Додатку 2 до Вашої Тендерної документації, «у разі, якщо Учасник пропонує еквівалент Товару - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надається у формі ПОРІВНЯЛЬНОЇ ТАБЛИЦІ, між характеристиками які визначені цим Додатком та характеристиками Товару, який пропонує Учасник. Додатково, також, надаються документи у відповідності до пункту 2 Таблиці 2 Додатку № 1 до ТД». В пункті 2 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації Ви вимагаєте, щоб учасник, - якщо він пропонує еквівалент товару, - надав у складі своєї пропозиції «копії документів, які підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого Товару вимогам Замовника, а саме: офіційні документи виробника або його представника на території України (сертифікати якості, описи, лист на ім’я Замовника та т.і.)…».
Дозволимо собі звернути Вашу увагу на те, що ТОВ «Український папір» в рядку №2 своєї цінової пропозиції запропонував папір DNS Premium А3 120 г/м. кв. 250 арк. д/повнокол. друку в кількості 8 пачок, тоді як Ви вимагали папір формату А3 щільністю 120 г/м.кв. по 500 аркушів у пачці. Отже, ТОВ «Український папір» запропонував Вам папір, який є ЕКВІВАЛЕНТОМ необхідного Вам товару (оскільки має меншу кількість аркушів у пачці, ніж Ви вимагали).
При цьому, ТОВ «Український папір» не надав ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ, а також не надав копії документів, які підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого товару вимогам Замовника, чим порушив вимоги Вашої Тендерної документації, наведені у пункті 4 Додатку 2 і в пункті 2 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації.

Друга невідповідність полягає в тому, що, за наявною у нас інформацією, папір торгової марки DNS Premium має показник білизни CIE, який НЕ Є НЕ МЕНШИМ 170, як того вимагають Технічні характеристики предмету закупівлі, наведені у Додатку 2 до Вашої Тендерної документації. До цього звернення ми додаємо файл з сертифікатом якості на папір DNS Premium, в якому вказано, що показник білизни CIE для цього паперу становить 170+/-3, тобто знаходиться в межах від 167 до 173 і може бути МЕНШИМ за вказане Вами значення.
В пункті 3 Розділу V Вашої Тендерної документації записано, що «тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: … тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».

Виходячи з вище описаного, ми вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Український папір» не відповідає умовам Вашої тендерної документації. У зв’язку з цим, просимо дискваліфікувати ТОВ “Український папір».

З повагою,
ТОВ «Екопром Сістем».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 жовтня 2019 10:17
Тендерний комітет розгряне Ваші зауваження при обговоренні пропозиції ТОВ "Український папір"
Номер вимоги: UA-2019-09-18-001199-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 01 листопада 2019 19:00
Просимо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "Український папір"
Шановний Замовник!
Ми, ТОВ «Екопром Сістем», подаємо вимогу скасувати Ваше рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Український папір», оскільки Ви проігнорували очевидні факти, які свідчать про невідповідність пропозиції ТОВ «Український папір» вимогам Вашої ж Тендерної документації.
Перша невідповідність полягає в наступному. Згідно з пунктом 4 Додатку 2 до Вашої Тендерної документації, «у разі, якщо Учасник пропонує еквівалент Товару - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надається у формі ПОРІВНЯЛЬНОЇ ТАБЛИЦІ, між характеристиками які визначені цим Додатком та характеристиками Товару, який пропонує Учасник. Додатково, також, надаються документи у відповідності до пункту 2 Таблиці 2 Додатку № 1 до ТД». В пункті 2 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації Ви вимагаєте, щоб учасник, - якщо він пропонує еквівалент товару, - надав у складі своєї пропозиції «копії документів, які підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого Товару вимогам Замовника, а саме: офіційні документи виробника або його представника на території України (сертифікати якості, описи, лист на ім’я Замовника та т.і.)…».
Оскільки Ви, фактично, проігнорували нашу першу Вимогу, не надавши на неї якої-небудь змістовної відповіді, а також не згадали про неї у рішенні про визнання переможцем ТОВ «Український папір», про що свідчить Протокол №106 від 01.11.2019 року, ми змушені ще раз звернути Вашу увагу на те, що ТОВ «Український папір» в рядку №2 своєї цінової пропозиції запропонував папір DNS Premium А3 120 г/м. кв. 250 арк. д/повнокол. друку в кількості 8 пачок, тоді як Ви вимагали папір формату А3 щільністю 120 г/м.кв. по 500 аркушів у пачці. Отже, ТОВ «Український папір» запропонував Вам папір, який є ЕКВІВАЛЕНТОМ необхідного Вам товару (оскільки має меншу кількість аркушів у пачці, ніж Ви вимагали). При цьому, ТОВ «Український папір» не надав ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ, а також не надав копії документів, які підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого товару вимогам Замовника, чим порушив вимоги Вашої Тендерної документації, наведені у пункті 4 Додатку 2 і в пункті 2 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації.
Друга невідповідність полягає в тому, що, за наявною у нас інформацією, папір торгової марки DNS Premium має показник білизни CIE, який НЕ Є НЕ МЕНШИМ 170, як того вимагають Технічні характеристики предмету закупівлі, наведені у Додатку 2 до Вашої Тендерної документації. До цієї Вимоги ми додаємо файл з сертифікатом якості на папір DNS Premium, в якому вказано, що показник білизни CIE для цього паперу становить 170+/-3, тобто знаходиться в межах від 167 до 173 і може бути МЕНШИМ за вказане Вами значення.
В пункті 3 Розділу V Вашої Тендерної документації записано, що «тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: … тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Виходячи з вище описаного, ми вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Український папір» не відповідає умовам Вашої тендерної документації. У зв’язку з цим, просимо скасувати Ваше рішення про визнання переможцем торгів ТОВ “Український папір».
З повагою, ТОВ «Екопром Сістем»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2019 14:14
Випадок пакування Товару пачками з іншою кількістю аркушів передбачено приміткою до Таблиці Додатку 2 до ТД в якій наведено кількісні характеристики предмету закупівлі. Крім того, в таблиці із зазначенням технічних характеристик предмету закупівлі до позиції 2 показник кількості аркушів в пачці відсутній.
Таким чином випадок пропонування Товару пачками з іншою кількістю аркушів не може розглядатися як пропонування еквіваленту товару.

Технічні вимоги до Товару встановлені із урахуванням власного досвіду використання подібного товару та при здійсненні аналізу ринку, тому для паперу DNS premium, DNS color print, Xerox Colotech+ не вимагається підтвердження технічних характеристик згідно пункту 2 Таблиці 2 Додатку 1 до ТД.

Враховуючи наведене зазначаємо, що тендерна пропозиція відповідає вимогам ТД.

Будь-який учасник може запропонувати еквівалент товару, додавши документи, у відповідності до пункту 2 Таблиці 2 Додатку № 1 до ТД.

Документи подані скаржником

23 вересня 2019 13:51
Вкладення.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-18-001199-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 11 листопада 2019 11:07
ТОВ "Екопром Сістем" подає скаргу в АМКУ
Вих. №4035/1 від 11.11.2019 Антимонопольний комітет України вулиця Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “Екопром Сістем» ЄДРПОУ: 41925714 вулиця Шепелєва, 6, м. Київ, 03061 Тел.: (096) 857-41-93 Email: ecoprom_s@ukr.net Замовник: Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 01044, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 36 Відомості про процедуру закупівлі: Вид процедури: відкриті торги. Електронний торговий майданчик: zakupki.prom.ua Номер у ЦБД: UA-2019-09-18-001199-a Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель Компанія ТОВ «Екопром Сістем» взяла участь в електронній закупівлі UA-2019-09-18-001199-a, оголошеній Апаратом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (код ЄДРПОУ 37853361) (надалі – Замовник). В торгах взяли участь два учасника: ТОВ «Український папір» (код ЄДРПОУ 25394112) і ТОВ «Екопром Сістем» (код ЄДРПОУ 41925714). В результаті торгів, Замовник визнав переможцем ТОВ «Український папір», який запропонував остаточну ціну 250848,00 гривень з ПДВ. Компанія ТОВ «Екопром Сістем» завершила торги другою і останньою, запропонувавши остаточну ціну 298389,12 гривень з ПДВ. ТОВ «Екопром Сістем» оскаржує рішення Замовника про визнання переможцем торгів ТОВ «Український папір» з наступних підстав. Згідно з абзацем 2 ч. 2 ст. 18 Закону України №922-VIII від 25.12.2015 «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), «скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю». Згідно з п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону, органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Згідно з п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону, суб’єктом оскарження в органі оскарження є фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Замовник визнав переможцем торгів ТОВ «Український папір», не зважаючи на те, що пропозиція переможця торгів не відповідає умовам Тендерної документації Замовника. Перша невідповідність полягає в наступному. Згідно з пунктом 4 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника, «у разі, якщо Учасник пропонує еквівалент Товару - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надається у формі ПОРІВНЯЛЬНОЇ ТАБЛИЦІ, між характеристиками які визначені цим Додатком та характеристиками Товару, який пропонує Учасник. Додатково, також, надаються документи у відповідності до пункту 2 Таблиці 2 Додатку № 1 до ТД». В пункті 2 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає, щоб учасник, - якщо він пропонує еквівалент товару, - надав у складі своєї пропозиції «копії документів, які підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого Товару вимогам Замовника, а саме: офіційні документи виробника або його представника на території України (сертифікати якості, описи, лист на ім’я Замовника та т.і.)…». ТОВ «Український папір» в рядку №2 своєї цінової пропозиції запропонував папір DNS Premium А3 120 г/м. кв. 250 арк. д/повнокол. друку в кількості 8 пачок, тоді як Замовник вимагав папір формату А3 щільністю 120 г/м.кв. по 500 аркушів у пачці. Отже, ТОВ «Український папір» запропонував на торги папір, який є ЕКВІВАЛЕНТОМ необхідного Замовнику товару (оскільки має меншу кількість аркушів у пачці, ніж вимагав Замовник). При цьому, ТОВ «Український папір» не надав ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ, а також не надав копії документів, які підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого товару вимогам Замовника, чим порушив вимоги Тендерної документації Замовника, наведені у пункті 4 Додатку 2 і в пункті 2 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Друга невідповідність полягає в тому, що, як свідчить наявний у нас сертифікат якості, виданий виробником, папір торгової марки DNS Premium має показник білизни CIE, який не являється не меншим 170%, як того вимагають Технічні характеристики предмету закупівлі, наведені у Додатку 2 до Тендерної документації Замовника. До цієї скарги ми додаємо файл з копією сертифікату якості на папір DNS Premium, в якому вказано, що показник білизни CIE для цього паперу становить 170+/-3%, тобто знаходиться в межах від 167 до 173 відсотків і може бути меншим за вказане Замовником значення. На нашу думку, ТОВ «Український папір» не надав цей сертифікат якості в складі своєї пропозиції, - хоча надати його вимагають пункт 4 Додатку 2 і пункт 2 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника, - саме через те, що цей документ свідчить про невідповідність його тендерної пропозиції умовам Тендерної документації Замовника. В пункті 3 Розділу V Тендерної документації Замовника записано, що «тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: … тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Виходячи з вище описаного, ми вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Український папір» не відповідає умовам Тендерної документації, а тому Замовник повинен був дискваліфікувати ТОВ “Український папір». Отже, Замовник своїми діями порушив вимогу пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. У зв’язку з цим, ми оскаржуємо такі дії Замовника. Крім того, керуючись останнім абзацем частини 5 статті 18 Закону, ми оскаржуємо рішення Замовника про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, якщо такі дії будуть вчинені Замовником після подання нашої скарги, оскільки, згідно з вимогами абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону, «у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною»; але Замовник, по-перше, не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Український папір», і, по-друге, не розглянув нашу тендерну пропозицію, яка є наступною. Нарешті, ми стверджуємо, що Замовник своїми діями порушив один із найважливіших принципів здійснення публічних закупівель, закріплений у ст. 3 Закону, а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, - оскільки визнав переможцем торгів ТОВ «Український папір», проігнорувавши вище наведені нами невідповідності в його тендерній пропозиції умовам власної Тендерної документації. У зв’язку з цим та керуючись статтями 3, 8, 18, 22, 25, 28, 30 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти нашу Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про виявлення в рішеннях, діях чи бездіяльності Замовника порушень Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Зобов’язати Замовника скасувати його рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «Український папір» і, керуючись вимогами абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону, розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Екопром Сістем» на відповідність умовам Тендерної документації. 4. В разі, якщо Замовник буде надавати пояснення або будь-яку додаткову інформацію, що стосуватимуться розгляду нашої Скарги, зобов'язати Замовника оприлюднити всі такі пояснення і додаткову інформацію. 5. Запросити до участі в розгляді даної Скарги представника ТОВ «Екопром Сістем». Додатки: 1. Документальне підтвердження здійснення оплати за розгляд Скарги (файл з назвою «Платіжне доручення_11.11.2019.pdf»). 2. Копія сертифікату якості паперу DNS Premium (файл з назвою «DNS Premium_Папір для кольорового лазерного друку_Сертифікат якості_Безстроковий.pdf»). 3. Таблиця 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника (файл з назвою «Таблиця 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника.doc»). 4. Додаток 2 до Тендерної документації Замовника (файл з назвою «Додаток 2 до Тендерної документації Замовника.doc») 5. Цінова пропозиція ТОВ «Український папір» (файл з назвою «ЦП2.pdf»). Директор ТОВ "Екопром Сістем" Кісіль І. В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2019 23:29
Рішення від 14.11.2019 № 16655 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 23:29
рішення від 29.11.2019 № 17742.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2019 23:13

Документи подані скаржником

11 листопада 2019 11:07
ЕКО4035_Скарга в АМКУ.pdf
11 листопада 2019 11:07
ЦП 2.pdf
11 листопада 2019 11:07
Платіжне доручення_11.11.2019.pdf

Документи подані замовником

22 листопада 2019 09:11
пояснення по суті скарги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 250 848,00
UAH з ПДВ
250 848,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 298 389,12
UAH з ПДВ
298 389,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 15:25
Електронний підпис
01 листопада 2019 15:25
Переможець.pdf
07 жовтня 2019 13:53
Електронний підпис
07 жовтня 2019 13:53
ЦП 2.pdf
03 жовтня 2019 12:42
Електронний підпис
03 жовтня 2019 12:41
Документи частина 3.rar
03 жовтня 2019 12:41
Документи частина 2.pdf
03 жовтня 2019 12:41
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис
03 жовтня 2019 16:50
Паспорт.pdf
03 жовтня 2019 16:50
ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 250 848,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 14:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
250 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 17:37
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 16:16
97-97-2019 ТОВ Укр.папір Папір для друку.pdf укладений
06 грудня 2019 16:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 250 848,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 808,00 UAH)