Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
35 500,00 UAH
UA-2019-09-18-001141-a ● 711cc13ea1214220be81c6109847dcd3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІДГАЄЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЄЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000441 |
Місцезнаходження: | 48000, Україна , Тернопільська обл., Підгайці, ВУЛИЦЯ Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Кушнір Ігор Богданович 380987771736 pidglikarnya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2019 15:43 |
Очікувана вартість: | 35 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 355,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Комп’ютери - 2 шт, прінтер Canon i-SENSYS MF421dw -1 шт, прінтер Canon i-SENSYS LBP6030B -2 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48000, Україна, Тернопільська область, Підгайці, Шевченка,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично отриманий товар здійснюється на підставі пред'явлених Постачальником накладних на оплату товару, на умовах відстрочки платежу до 15 робочих днів | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 15:31 |
Проект договору.doc |
18 вересня 2019 15:29 |
оголошення комп'ютер прінтер.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:15
Дата відповіді: 19 вересня 2019 14:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Товар, який має бути запропонований на торги повинен відповідати технічним вимогам до предмета закупівлі, що зазначені у Додатку № 3 до оголошення про проведення закупівлі . Отримані пропозиції будуть розглядатися, якщо параметри запропонованого товару будуть відповідати,або будуть кращими за технічними характеристиками. В Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі учасник в ціновій пропозиції повинен зазначити конкретну торгівельну марку та надати опис та характеристику товару. Відповідно до пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» участь у закупівлі може взяти фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію . Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Для оцінки тендерних пропозицій використовується єдиний критерій оцінки – ціна (100%) з ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством.У випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.Дякуємо за розуміння.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-18-001141-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КомпаКом", Код ЄДРПОУ:40484701
Дата подання: 01 жовтня 2019 12:16
Вимога щодо повернення ТОВ Компаком до кваліфікації.
Тендерна пропозиція ТОВ "Компаком" повністтю відповідала техничному завданню замовника. Але була відхілена замовником. Хоча по результатах аукціону саме ТОВ "Компаком" зайняв перше місце. Згідно протокола про дискваліфікацію ТОВ "Компаком" причиною діскваліфікації було те, що ТОВ Компаком не вказав виробника деяких комплектуючих, але в технічних вимогах замовника цього пункта не було.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2019 16:33
Тендерним комітетом було проведено розгляд пропозиції ТОВ "КомпаКом". Учасник в ціновій пропозиції запропонував комп'ютер з слабшими технічними характеристиками:Кеш-пам'ять: 1Мб,Кількість ядер: 2,Кількість потоків: 2,Підтримка пам'яті: DDR3,Інтегрована графіка: AMD Radeon R5 Series.
Прінтер: Виведення паперу: 50 аркушів
Стандартна комплектація: картридж TN-1095 (1500 сторінок¹)
Вимоги замовникаТактова частота, ГГц: 3,7
Кеш-пам'ять: 4Мб,Кількість ядер: 2,Кількість потоків: 4,Підтримка пам'яті: DDR4,
Інтегрована графіка: Intel UHD Graphics 610,
Принтер: Виведення паперу: 100 аркушів
Стандартна комплектація: картридж 725 (1600 сторінок¹)² Нечіпований
Зазначимо, що у наданій Вами ціновій пропозиції вказано про можливість відхилення Вашої пропозиції :"Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу, чи всі надані пропозиціії, та розуміємо, що Ви необмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами",
Прінтер: Виведення паперу: 50 аркушів
Стандартна комплектація: картридж TN-1095 (1500 сторінок¹)
Вимоги замовникаТактова частота, ГГц: 3,7
Кеш-пам'ять: 4Мб,Кількість ядер: 2,Кількість потоків: 4,Підтримка пам'яті: DDR4,
Інтегрована графіка: Intel UHD Graphics 610,
Принтер: Виведення паперу: 100 аркушів
Стандартна комплектація: картридж 725 (1600 сторінок¹)² Нечіпований
Зазначимо, що у наданій Вами ціновій пропозиції вказано про можливість відхилення Вашої пропозиції :"Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу, чи всі надані пропозиціії, та розуміємо, що Ви необмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами",
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" |
30 000,00
UAH з ПДВ
|
30 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Брайляк Володимир Степанович |
32 490,00
UAH з ПДВ
|
31 425,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
32 898,00
UAH з ПДВ
|
31 779,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
33 540,00
UAH з ПДВ
|
33 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
30 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 12:07
|
ФОП Брайляк Володимир Степанович #3096200990 |
Переможець |
31 425,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 37.docx | укладений |
07 жовтня 2019 15:08
|