Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
35 500,00 UAH
UA-2019-09-18-001141-a 711cc13ea1214220be81c6109847dcd3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кушнір Ігор Богданович

380987771736 pidglikarnya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІДГАЄЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЄЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000441
Місцезнаходження: 48000, Україна , Тернопільська обл., Підгайці, ВУЛИЦЯ Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 19
Контактна особа: Кушнір Ігор Богданович
380987771736
pidglikarnya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 25 вересня 2019 15:43
Очікувана вартість: 35 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 355,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Комп’ютери - 2 шт, прінтер Canon i-SENSYS MF421dw -1 шт, прінтер Canon i-SENSYS LBP6030B -2 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48000, Україна, Тернопільська область, Підгайці, Шевченка,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично отриманий товар здійснюється на підставі пред'явлених Постачальником накладних на оплату товару, на умовах відстрочки платежу до 15 робочих днів Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 15:31
Проект договору.doc
18 вересня 2019 15:29
оголошення комп'ютер прінтер.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:15
Дата відповіді: 19 вересня 2019 14:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Товар, який має бути запропонований на торги повинен відповідати технічним вимогам до предмета закупівлі, що зазначені у Додатку № 3 до оголошення про проведення закупівлі . Отримані пропозиції будуть розглядатися, якщо параметри запропонованого товару будуть відповідати,або будуть кращими за технічними характеристиками. В Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі учасник в ціновій пропозиції повинен зазначити конкретну торгівельну марку та надати опис та характеристику товару. Відповідно до пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» участь у закупівлі може взяти фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію . Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Для оцінки тендерних пропозицій використовується єдиний критерій оцінки – ціна (100%) з ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством.У випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.Дякуємо за розуміння.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-001141-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КомпаКом", Код ЄДРПОУ:40484701
Дата подання: 01 жовтня 2019 12:16
Вимога щодо повернення ТОВ Компаком до кваліфікації.
Тендерна пропозиція ТОВ "Компаком" повністтю відповідала техничному завданню замовника. Але була відхілена замовником. Хоча по результатах аукціону саме ТОВ "Компаком" зайняв перше місце. Згідно протокола про дискваліфікацію ТОВ "Компаком" причиною діскваліфікації було те, що ТОВ Компаком не вказав виробника деяких комплектуючих, але в технічних вимогах замовника цього пункта не було.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2019 16:33
Тендерним комітетом було проведено розгляд пропозиції ТОВ "КомпаКом". Учасник в ціновій пропозиції запропонував комп'ютер з слабшими технічними характеристиками:Кеш-пам'ять: 1Мб,Кількість ядер: 2,Кількість потоків: 2,Підтримка пам'яті: DDR3,Інтегрована графіка: AMD Radeon R5 Series.
Прінтер: Виведення паперу: 50 аркушів
Стандартна комплектація: картридж TN-1095 (1500 сторінок¹)

Вимоги замовникаТактова частота, ГГц: 3,7
Кеш-пам'ять: 4Мб,Кількість ядер: 2,Кількість потоків: 4,Підтримка пам'яті: DDR4,
Інтегрована графіка: Intel UHD Graphics 610,
Принтер: Виведення паперу: 100 аркушів
Стандартна комплектація: картридж 725 (1600 сторінок¹)² Нечіпований
Зазначимо, що у наданій Вами ціновій пропозиції вказано про можливість відхилення Вашої пропозиції :"Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу, чи всі надані пропозиціії, та розуміємо, що Ви необмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами",
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

01 жовтня 2019 12:16
!Пропозиція - 30000.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 30 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Брайляк Володимир Степанович 32 490,00
UAH з ПДВ
31 425,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 32 898,00
UAH з ПДВ
31 779,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 33 540,00
UAH з ПДВ
33 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 18:11
Сервіс_центри.pdf
23 вересня 2019 18:11
!Пропозиція - 30000.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 19:17
Свідоцтво2.jpg
23 вересня 2019 19:17
Свідоцтво1.jpg
23 вересня 2019 19:17
Свідоцтво.jpg
23 вересня 2019 19:17
Лист.jpg
23 вересня 2019 19:17
Договір Міська Рада2.jpg
23 вересня 2019 19:17
Договір Міська Рада1.jpg
23 вересня 2019 19:17
Договір Міська Рада.jpg
23 вересня 2019 19:17
Договір Кременець1.jpg
23 вересня 2019 19:17
Договір Кременець.jpg
23 вересня 2019 19:17
Довідка.jpg
23 вересня 2019 19:17
Відомості.jpg
23 вересня 2019 19:17
Витяг Податкова.jpg
23 вересня 2019 19:17
Витяг.rtf
23 вересня 2019 19:17
Банк.jpg
23 вересня 2019 19:17
Пропозиція.jpg

Публічні документи

20 вересня 2019 16:40
Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2019 16:40
Договір.pdf
20 вересня 2019 16:40
Гарантійний лист.pdf
20 вересня 2019 16:40
Philips сертифікати.rar
20 вересня 2019 16:40
Витяг з ЄДР_09.09.2019р..PDF
20 вересня 2019 16:40
Досвід виконаних робіт.PDF
20 вересня 2019 16:40
Сертифікати_DC_Link.pdf
20 вересня 2019 16:40
Авторизація_DC_Link_Зуб А.О.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП Брайляк Володимир Степанович

ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 30 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 12:07
ФОП Брайляк Володимир Степанович
#3096200990
Переможець 31 425,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 12:17

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Брайляк Володимир Степанович
#3096200990
31 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 37.docx укладений
07 жовтня 2019 15:08