Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термопапір для принтеру SONY UPP 110-S
Очікувана вартість
7 800,00 UAH
UA-2019-09-18-001081-a ea7bef4fe9104efeb24e7de2715292c4
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Півнева Наталья Павлівна

+38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Контактна особа: Півнева Наталья Павлівна
+38(044)285-13-72
tenderdkl7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 24 вересня 2019 13:14
Початок аукціону: 24 вересня 2019 13:14
Очікувана вартість: 7 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 упаковка
Термопапір для принтеру SONY UPP 110-S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок; Періодична Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 15:13
ДКТ_термопапір для принтеру Sony.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РЕПАЛО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 6 750,00
UAH з ПДВ
6 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛОСЕНКО КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ" 7 800,00
UAH з ПДВ
7 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 12:17
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 вересня 2019 12:17
Тех-мед вимоги.pdf
20 вересня 2019 12:17
санкції.pdf
20 вересня 2019 12:17
Право підпису.pdf
20 вересня 2019 12:17
Гарант_лист_Твел_110S.pdf
20 вересня 2019 12:17
В_домост_ про учасника.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РЕПАЛО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "ГОЛОСЕНКО КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РЕПАЛО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2528913197
Відхилено 6 750,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 10:40
ФОП "ГОЛОСЕНКО КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ"
#2347015198
Переможець 7 800,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 10:45

Документи

25 вересня 2019 10:40
Електронний підпис

Документи

25 вересня 2019 10:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОЛОСЕНКО КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ"
#2347015198
7 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2019 10:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 16:18
договір термопапір сони.pdf укладений
30 вересня 2019 16:18