Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтер
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-09-18-001035-a ● 076ba10ed91747649f98b2099aee653b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛОПРИСТАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ГОЛОПРИСТАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40655297 |
Місцезнаходження: | 75631, Україна , Херсонська обл., село Нова Збур'ївка, Лікарняна, 55 |
Контактна особа: |
Герасименко Вікторія Сергіївна 380666307488 goprycpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 15:39 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Принтер (Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, Санаторна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 16:11 |
Проект договору принтери.doc |
18 вересня 2019 16:09 |
Оголошення принтери.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:20
Дата відповіді: 19 вересня 2019 10:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у Додатку № 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель технічним характеристикам товару та вимогам.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону, вважатиметься найбільш економічно вигідною.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону, вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс |
11 737,80
UAH з ПДВ
|
11 298,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Григор'єв Михайло Олександрович |
13 500,00
UAH з ПДВ
|
11 299,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" |
12 744,00
UAH з ПДВ
|
11 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Переможець |
11 298,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2019 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір про закупівлю № 10.2 від 03.10.2019р..PDF | укладений |
03 жовтня 2019 14:08
|