Аудіоінтерфейс Universal Audio Apollo Twin USB
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-09-18-001013-b a32b80e0802d459dac4189e5ecc82640
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІННИЦЬКИЙ КОЛЕДЖ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ ІМ М. Д. ЛЕОНТОВИЧА
Код ЄДРПОУ: 02214415
Місцезнаходження замовника: 21050, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Симона Петлюри, 40
Контактна особа замовника: Роман Медяний
+380972476361
medianyi33@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 11:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2019 11:54
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


1. Товар має бути новим
2.Наявність сервісу у м.Вінниці
3Присутність представника продавця при поставці товару
4.Дотримання технічних параметрів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Аудіоінтерфейс Universal Audio Apollo Twin USB (обласний бюджет).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Віниця , Симона Петлюри 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30237136-1 — Аудіокарти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2019 12:00
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2019 11:59
Технічні характеристики.doc
18 вересня 2019 11:59
Технічні характеристики.docx
18 вересня 2019 11:59
Apollo Software Manual - USB.pdf
18 вересня 2019 11:59
Договір Проект 2019.doc
18 вересня 2019 11:59
Оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:37
Дата відповіді: 19 вересня 2019 17:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у технічних характеристиках вимогам. Конфігурація обладнання нашої студії звукозапису потребує саме цієї моделі даного виробника. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПЛАТУНОВ ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ 26 900,00
UAH з ПДВ
26 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 19:30
sign.p7s
23 вересня 2019 19:27
Подяка ФИЛАРМ.pdf
23 вересня 2019 19:27
Св-во РЕГ и СПЛАТА.pdf
23 вересня 2019 19:27
Паспорт-отредактирован.pdf
23 вересня 2019 19:27
Ід.Код.pdf
23 вересня 2019 19:27
МВС.jpg
23 вересня 2019 19:27
ДФС.jpg
23 вересня 2019 19:27
Витяг ЕДР 2019.PDF
23 вересня 2019 19:27
Apollo Software Manual - USB.pdf
23 вересня 2019 19:27
Договір_Проект_2019.PDF
23 вересня 2019 19:27
Тех_Парам_1.PDF
23 вересня 2019 19:27
FOTO.pdf
23 вересня 2019 19:27
Довідка_про_відсутність.PDF
23 вересня 2019 19:27
Цін_Пропоз.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПЛАТУНОВ ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ
#2598912356
Переможець 26 900,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 14:11

Документи

24 вересня 2019 14:11
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПЛАТУНОВ ПАВЛО ЮРІЙОВИЧ
#2598912356
26 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2019 14:11
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 вересня 2019 14:45
Договір 16.PDF укладений
26 вересня 2019 14:45

Актуальні тендери

До пошуку