Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги - код ДК 021:2015 - 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)
Очікувана вартість
375 200,00 UAH
UA-2019-09-18-001003-a 0faa92a42978420884d8278f1c85b730
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазнюк Наталія Петрівна

380442901814 info@inforesurs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Інфоресурс"
Код ЄДРПОУ: 37533381
Вебсайт: http://www.inforesurs.gov.ua
Місцезнаходження: 03057, Україна , Київ обл., Київ, О. Довженка, 3
Контактна особа: Лазнюк Наталія Петрівна
380442901814
info@inforesurs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 12:38
Очікувана вартість: 375 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,33%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги - код ДК 021:2015 - 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, місто Київ, Київ, вул. О. Довженка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється щомісячно на підставі підписаного сторонами по договору та скріпленого печатками сторін Акту приймання-передачі наданих послуг, до 5–го числа місяця, наступного за розрахунковим місяцем. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 11:36
Зміни до тендерної документація охоронні послуги.docx
26 вересня 2019 11:32
ТД охоронні послуги (зі змінами).docx
26 вересня 2019 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 11:36
Зміни до тендерної документація охоронні послуги.docx
26 вересня 2019 11:32
ТД охоронні послуги (зі змінами).docx
26 вересня 2019 11:32
ТД охоронні послуги (зі змінами).docx
18 вересня 2019 14:57
ТД охоронні послуги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-001003-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 23 вересня 2019 12:40
Досвід роботи в правоохоронних органах не менше 15 років
Доброго дня! У тендерній документації міститься вимога, а саме надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника (за наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю (штатні працівники учасника, які мають досвід роботи в правоохоронних органах не менше 15 років).
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки встановивши вимогу про досвід роботи працівників у правоохоронних органах не менше 15 років, Замовник СВІДОМО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають у штаті працівників з досвідом роботи у правоохоронних органах не менше 15 років, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Замовник обмежує коло учасників, оскільки любіює інтереси конкретного учасника, який має працівників з таким досвідом роботи у правоохоронних органах.
Насамперед, згідно статті 43 Конституції України: «Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб». Тому вимога Замовника порушує конституційне і трудове законодавство.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності п. 3.5. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання.
Таким чином бачимо, що Ваша вимога порушує як ЗУ «Про публічні закупівлі», так і Конституцію України, Кодекс законів про працю України та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності. Обмежувати коло працівників по стажу роботи неприйнятно, тим паче по досвіду роботи у правоохоронних органах (бо з вашої вимоги виходить, що учасник повинен звільнити працівника без досвіду роботи у правоохоронних органах та прийняти на роботу працівника з досвідом роботи у правоохоронних органах), тому охоронні послуги може надавати кожен, в кого є Ліцензія.
Просимо внести зміни до тендерної документації, та виключити вимогу стосовно наявності досвіду роботи працівників у правоохоронних органах не менше 15 років.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2019 11:26
До Тендерної документації на закупівлю Охоронних послуг, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення), затвердженої протоколом засідання тендерного комітету державного підприємства «Інфоресурс» від 18.09.2019 № 01/18/09 внесено відповідні зміни.
Внесено відповідні зміни до Тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" 343 000,00
UAH
269 998,00
UAH
Документи
ФОП ОРЛОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ 375 100,00
UAH
270 000,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ" 368 928,00
UAH
286 944,00
UAH
Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ" 364 828,80
UAH
338 099,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР БЕЗПЕКА" 370 000,00
UAH
338 100,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 14:08
Електронний підпис
04 жовтня 2019 14:07
Оновлена пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 13:12
Електронний підпис
03 жовтня 2019 13:08
Відповідність ст. 17.pdf
03 жовтня 2019 13:08
Лист про ліцензію.pdf
03 жовтня 2019 13:08
Наказ ліцензія.pdf
03 жовтня 2019 13:08
Статут.pdf
03 жовтня 2019 13:08
Довідка тех. вимог. docx.pdf
03 жовтня 2019 13:08
Лист-згода.pdf
03 жовтня 2019 13:08
Протокол.pdf
03 жовтня 2019 13:08
Наказ заступник (1).pdf
03 жовтня 2019 13:08
Наказ (3).pdf
03 жовтня 2019 13:08
Довіреність (2).pdf
03 жовтня 2019 13:08
Трудові книжки.pdf
03 жовтня 2019 13:08
Довідка досвід.pdf
03 жовтня 2019 13:08
Відомості з ЄДР.pdf
03 жовтня 2019 13:08
Витяг ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2019 13:08
Витяг єд.податок.pdf
03 жовтня 2019 13:08
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 12:32
Електронний підпис
03 жовтня 2019 12:29
Копія витягу з ЄДР.pdf
03 жовтня 2019 12:29
Копії трудових книжок.pdf
03 жовтня 2019 12:29
Копія договору.pdf
03 жовтня 2019 12:29
Копії актів.pdf
03 жовтня 2019 12:29
Копія наказу МВС.pdf
03 жовтня 2019 12:29
Копія паспорту.pdf
03 жовтня 2019 12:29
Лист-гарантія.pdf
03 жовтня 2019 12:29
Пропозиція.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 11:49
Електронний підпис
01 жовтня 2019 11:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 17:40
Електронний підпис
16 жовтня 2019 17:39
цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 17:39
Dovidka_19276578900440116361.pdf.p7s
16 жовтня 2019 17:38
Dovidka_19276578900440116361.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Електронний підпис
03 жовтня 2019 14:50
Музика.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Кріпак.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Копа.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Жернокльов.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Демяненко.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Цінова пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Статут 2019.pdf
03 жовтня 2019 14:50
протокол засновників.pdf
03 жовтня 2019 14:50
опис до статуту.pdf
03 жовтня 2019 14:50
наказ директор.pdf
03 жовтня 2019 14:50
лист-відгук 1.pdf
03 жовтня 2019 14:50
лист згода.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Довідка щодо ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 14:50
довідка ст.17.pdf
03 жовтня 2019 14:50
довідка про досвід.pdf
03 жовтня 2019 14:50
аналогічний договір 1.pdf
03 жовтня 2019 14:50
Протокол НР.7Z
03 жовтня 2019 14:50
Наказ Фролова Ю.М.7Z
03 жовтня 2019 14:50
Лист для клієнтів.7z
03 жовтня 2019 14:50
Гарантія 15046-19.7z
03 жовтня 2019 14:50
Витяг із Статуту.7z
03 жовтня 2019 14:50
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

03 жовтня 2019 12:44
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:16
3.6.копії_актів_в.р.pdf
02 жовтня 2019 17:16
2.1.гарантія 13321.7z
02 жовтня 2019 17:16
3.5.копія_договору.pdf
02 жовтня 2019 17:16
1.цінова_пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 17:16
2.2.Ліцензія 2019.zip
02 жовтня 2019 17:16
3.3.копії_тк.pdf
02 жовтня 2019 17:16
3.9.копія_наказу_мвс.pdf
02 жовтня 2019 17:16
2.3.Довіреність 108.zip
02 жовтня 2019 17:16
3.7.Статут.pdf
02 жовтня 2019 17:16
7.лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"

ФОП ОРЛОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ"

ПП "КОНСАЛТ СВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР БЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
Відхилено 269 998,00
UAH
11 жовтня 2019 13:10
ФОП ОРЛОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ
#2604520236
Відхилено 270 000,00
UAH
11 жовтня 2019 16:02
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ"
#43089794
Відхилено 286 944,00
UAH
11 жовтня 2019 16:14
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
Переможець 338 099,00
UAH
11 жовтня 2019 16:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229

№ рішення у справі

60/81-р/к

Дата рішення у справі

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
338 099,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:53
Додаткова угода 1 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 13:04
Договір 19 10 24-2 про закупівлю охоронних послуг.pdf укладений
24 жовтня 2019 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з виробничою необхідністю неперервності отримання послуг відповідно до Договору № 19/10/24-2 від 24.10.2019 Сторони домовились продовжити термін надання послуг до 15.01.2021
Номер договору про закупівлю: 19/10/24-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 січня 2021
Сума оплати за договором: 349 784,45
UAH