Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги - код ДК 021:2015 - 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)
Очікувана вартість
375 200,00 UAH
UA-2019-09-18-001003-a ● 0faa92a42978420884d8278f1c85b730
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Інфоресурс" |
Код ЄДРПОУ: | 37533381 |
Вебсайт: | http://www.inforesurs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , Київ обл., Київ, О. Довженка, 3 |
Контактна особа: |
Лазнюк Наталія Петрівна 380442901814 info@inforesurs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2019 12:38 |
Очікувана вартість: | 375 200,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,33% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги - код ДК 021:2015 - 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, місто Київ, Київ, вул. О. Довженка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється щомісячно на підставі підписаного сторонами по договору та скріпленого печатками сторін Акту приймання-передачі наданих послуг, до 5–го числа місяця, наступного за розрахунковим місяцем. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2019 11:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2019 11:36 |
Зміни до тендерної документація охоронні послуги.docx | |
26 вересня 2019 11:32 |
ТД охоронні послуги (зі змінами).docx |
26 вересня 2019 11:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
26 вересня 2019 11:36 |
Зміни до тендерної документація охоронні послуги.docx
|
||||
26 вересня 2019 11:32 |
ТД охоронні послуги (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-18-001003-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 23 вересня 2019 12:40
Досвід роботи в правоохоронних органах не менше 15 років
Доброго дня! У тендерній документації міститься вимога, а саме надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника (за наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю (штатні працівники учасника, які мають досвід роботи в правоохоронних органах не менше 15 років).
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки встановивши вимогу про досвід роботи працівників у правоохоронних органах не менше 15 років, Замовник СВІДОМО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають у штаті працівників з досвідом роботи у правоохоронних органах не менше 15 років, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Замовник обмежує коло учасників, оскільки любіює інтереси конкретного учасника, який має працівників з таким досвідом роботи у правоохоронних органах.
Насамперед, згідно статті 43 Конституції України: «Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб». Тому вимога Замовника порушує конституційне і трудове законодавство.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності п. 3.5. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання.
Таким чином бачимо, що Ваша вимога порушує як ЗУ «Про публічні закупівлі», так і Конституцію України, Кодекс законів про працю України та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності. Обмежувати коло працівників по стажу роботи неприйнятно, тим паче по досвіду роботи у правоохоронних органах (бо з вашої вимоги виходить, що учасник повинен звільнити працівника без досвіду роботи у правоохоронних органах та прийняти на роботу працівника з досвідом роботи у правоохоронних органах), тому охоронні послуги може надавати кожен, в кого є Ліцензія.
Просимо внести зміни до тендерної документації, та виключити вимогу стосовно наявності досвіду роботи працівників у правоохоронних органах не менше 15 років.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки встановивши вимогу про досвід роботи працівників у правоохоронних органах не менше 15 років, Замовник СВІДОМО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають у штаті працівників з досвідом роботи у правоохоронних органах не менше 15 років, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Замовник обмежує коло учасників, оскільки любіює інтереси конкретного учасника, який має працівників з таким досвідом роботи у правоохоронних органах.
Насамперед, згідно статті 43 Конституції України: «Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб». Тому вимога Замовника порушує конституційне і трудове законодавство.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності п. 3.5. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання.
Таким чином бачимо, що Ваша вимога порушує як ЗУ «Про публічні закупівлі», так і Конституцію України, Кодекс законів про працю України та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності. Обмежувати коло працівників по стажу роботи неприйнятно, тим паче по досвіду роботи у правоохоронних органах (бо з вашої вимоги виходить, що учасник повинен звільнити працівника без досвіду роботи у правоохоронних органах та прийняти на роботу працівника з досвідом роботи у правоохоронних органах), тому охоронні послуги може надавати кожен, в кого є Ліцензія.
Просимо внести зміни до тендерної документації, та виключити вимогу стосовно наявності досвіду роботи працівників у правоохоронних органах не менше 15 років.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2019 11:26
До Тендерної документації на закупівлю Охоронних послуг, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення), затвердженої протоколом засідання тендерного комітету державного підприємства «Інфоресурс» від 18.09.2019 № 01/18/09 внесено відповідні зміни.
Внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" |
343 000,00
UAH
|
269 998,00
UAH
|
Документи |
ФОП ОРЛОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ |
375 100,00
UAH
|
270 000,00
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ" |
368 928,00
UAH
|
286 944,00
UAH
|
Документи |
ПП "КОНСАЛТ СВ" |
364 828,80
UAH
|
338 099,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР БЕЗПЕКА" |
370 000,00
UAH
|
338 100,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" #41558082 |
Відхилено |
269 998,00
UAH
|
11 жовтня 2019 13:10
|
|
ФОП ОРЛОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ #2604520236 |
Відхилено |
270 000,00
UAH
|
11 жовтня 2019 16:02
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ" #43089794 |
Відхилено |
286 944,00
UAH
|
11 жовтня 2019 16:14
|
|
ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229 |
Переможець |
338 099,00
UAH
|
11 жовтня 2019 16:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:53
|
Додаткова угода 1 від 28.12.2020.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2019 13:04
|
Договір 19 10 24-2 про закупівлю охоронних послуг.pdf | укладений |
24 жовтня 2019 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку з виробничою необхідністю неперервності отримання послуг відповідно до Договору № 19/10/24-2 від 24.10.2019 Сторони домовились продовжити термін надання послуг до 15.01.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 19/10/24-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |