Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4 для друку
Очікувана вартість
25 500,00 UAH
UA-2019-09-18-000877-a 49b5d3d0c05f42c9950dbaf848b0d506
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камінська Тетяна Миколаївна

kscik@health.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 01993664
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 23
Контактна особа: Камінська Тетяна Миколаївна
kscik@health.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 11:19
Початок аукціону: 26 вересня 2019 11:19
Очікувана вартість: 25 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний А4 для друку

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 пачок
Папір офісний А4 для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:28
dogovor_товар.docx
18 вересня 2019 14:28
оголошення офісний папір.doc
18 вересня 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 14:28
dogovor_товар.docx
18 вересня 2019 14:28
оголошення офісний папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:25
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До участі в закупівлі допускаються всі Учасники. Всі пропозиції розглядаються відповідно технічним вимогам.
офісний папір вторинної сировини
Дата подання: 19 вересня 2019 10:52
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 20 232,00
UAH з ПДВ
20 232,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 20 880,00
UAH з ПДВ
20 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 23 112,00
UAH з ПДВ
22 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДІЙ ІННА ОЛЕГІВНА 24 606,00
UAH з ПДВ
22 788,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 23 400,00
UAH з ПДВ
22 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 14:34
УСТАВНЫЕ.7z
25 вересня 2019 14:34
ТХ.pdf
25 вересня 2019 14:34
Лист -договір - згода.pdf
25 вересня 2019 14:34
Додадок 1-КП.pdf
25 вересня 2019 14:34
Відомості про Учасника.pdf
25 вересня 2019 14:34
Висновок Монди Словакия.pdf
25 вересня 2019 14:34
IQ Economy + 500 л., Словакия.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 17:34
Електронний підпис
25 вересня 2019 17:32
Лист про неліцензування.pdf
25 вересня 2019 17:32
Згода з договором.pdf
25 вересня 2019 17:32
Відомості про учасника.pdf
25 вересня 2019 17:32
ЕКО4036_Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2019 17:32
ЕКО4036_Проект Договору.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 14:14
Витяг з ЄДР.pdf
25 вересня 2019 14:14
ВИТЯГ ПДВ.pdf
25 вересня 2019 14:14
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
25 вересня 2019 14:14
MAESTRO standard+_B завірений.pdf
25 вересня 2019 14:14
Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 11:52
документи.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 16:48
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2019 16:48
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДІЙ ІННА ОЛЕГІВНА

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 20 232,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 12:56

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
20 232,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 12:09
Договір.pdf укладений
09 жовтня 2019 12:09