Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом ДК 021:2015 30120000-6 (тонери в асортименті).
Очікувана вартість
16 073,76 UAH
UA-2019-09-18-000865-b 0acb170273b849a4883ebdee88705446
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Побережець Ірина Георгіївна

+380512507357 poberezhets@nik.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728444
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Контактна особа: Побережець Ірина Георгіївна
+380512507357
poberezhets@nik.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 15:00
Очікувана вартість: 16 073,76 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом ДК 021:2015 30120000-6 (тонери в асортименті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Тонер Ricoh Black 24K CT 260 BLK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Заводська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 шт
Тонер Ricoh Cyan 10K CT 260 CYN
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Заводська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 шт
Тонер Ricoh Magenta 10K CT 260 MGT
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Заводська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 шт
Тонер Ricoh Yellow 10K CT 260 YLW
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Заводська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 11:33
Оголошення_тонери.doc
18 вересня 2019 11:33
ТД_тонери.doc
18 вересня 2019 11:33
Проект договору_тонери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:41
Дата відповіді: 19 вересня 2019 16:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Замовником планується закупівля товару, зазначеного у Технічній специфікації (Додаток 4 до Тендерної документації), та учасник має право запропонувати еквівалент такого товару, за умови, що він повністю відповідає технічним вимогам і характеристикам, зазначаним у Додатку 4 до Тендерної документації.

2) У п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (тонери в асортименті) зазначено: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів з: …3) інформацією, викладеною згідно змісту Додатку 4 цієї Тендерної документації, у формі пояснювальної записки про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника усім вимогам Замовника до предмету закупівлі. У разі закупівлі товару пояснювальна записка, складена учасником, повинна містити опис конкретного товару, що пропонується учасником, із обов’язковим зазначенням всіх технічних характеристик і вимог, встановлених замовником у Додатку 4 до Документації. Учасник повинен зазначити конкретну назву товару (торгову марку, модель тощо) та його конкретні технічні характеристики.

3) Згідно п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Під час проведення всіх процедур закупівель замовники мають керуватися принципами здійснення закупівель, визначеними ст. 3 Закону, зокрема – добросовісна конкуренція серед учасників і недискримінація учасників, що безумовно виконується нашим підприємством. У зв’язку з цим жодних обмежень для учасників щодо участі не встановлено.
Звертаємо увагу на те, що в оголошенні про проведення відкритих торгів і в електронній системі закупівель очікувана вартість предмета закупівлі зазначена в гривнях без ПДВ, чим створено рівноправні умови для участі всіх учасників з різними статусами платників податку.
Згідно ч. 1 ст. 25 Закону Тендерна пропозиція учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під час заповнення електронних форм учасник зазначає ціну тендерної пропозиції без урахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.
Нагадуємо, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст.28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Відповідь надано згідно з Протоколом засідання Тендерного Комітету Миколаївської філії ДП "АМПУ" від 19.09.2019

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОРТЕН 13 755,00
UAH
13 755,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар" 14 420,00
UAH
14 420,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 14:52
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:51
Статут (нова редакція).pdf
02 жовтня 2019 14:51
Технічна специфікація.pdf
02 жовтня 2019 14:51
Довкілля.pdf
02 жовтня 2019 14:51
Специфікація.pdf
02 жовтня 2019 14:51
Пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 14:51
Гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2019 14:51
Проект договору згода.pdf
02 жовтня 2019 14:51
Санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОРТЕН

ТОВ МП "ІНВАР"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОРТЕН
#23630904
13 755,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 10:33
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 10:34
247-В-МИФ-19.pdf укладений
31 жовтня 2019 10:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 755,00
UAH