Будівництво спеціального майданчика (стоянки) за адресою вул. Бережанська, м. Тернопіль (перша черга)
Очікувана вартість
4 214 238,00 UAH
UA-2019-09-18-000864-a d1ea0bdba4a54259b09cf0c3f35fd298
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП Тернопільської міської ради "Масив"
Код ЄДРПОУ: 37306642
Місцезнаходження замовника: 46001, Україна, Тернопільська обл., місто Тернопіль, вул. Коперніка, буд.1
Контактна особа замовника: Гумен Михайло Євгенович
+380676081339
ternopil0511@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 11:54
Очікувана вартість: 4 214 238,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 071,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво спеціального майданчика (стоянки) за адресою вул. Бережанська, м. Тернопіль (перша черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Бережанська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі. поповнення статутного капіталу Аванс 30 Календарні 30
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі. поповнення статутного капіталу Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2019 14:37
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2019 14:24
Додаток_3_проект_договору.doc
18 вересня 2019 14:24
Додаток 2 техн завдання.doc
18 вересня 2019 14:24
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-23-000020 ● 8a8aaf796aab40fd82364e1664fb45ce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-23 16:02:08
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.09.2019 № 68
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Ганна ШКЛЯР

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.09.2019 № 68
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2019-09-18-000864-а від 18.09.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення

2019-10-08 11:33:56

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 03 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП Тернопільської міської ради "Масив", 37306642, Україна, місто Тернопіль, вул. Коперніка, буд.1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівництво спеціального майданчика (стоянки) за адресою вул. Бережанська, м. Тернопіль (перша черга), 4214238UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: d1ea0bdba4a54259b09cf0c3f35fd298, 2019-09-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 23 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом та відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету КП Тернопільської міської ради «Масив» (далі - Замовник) від 18.09.2019. Моніторингом встановлено, що в порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію в п.10-2 «Джерело фінансування закупівлі». За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, у додатку 1 тендерної документації зазначено вимогу щодо документального підтвердження учасниками відсутності підстави, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 17 Закону. Також, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій чим порушено вимогу пункту 13 частини 2 статті 22 Закону та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ №680).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, виявлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено, що її складено з порушенням пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої статті 17 Закону та пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовникам законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, затверджених уповноваженим органом – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 4 089 000,00
UAH з ПДВ
3 857 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" 4 104 000,00
UAH з ПДВ
3 858 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мазур Микола Михайлович 4 052 428,80
UAH з ПДВ
4 052 428,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016" 4 212 340,00
UAH з ПДВ
4 212 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 16:30
sign.p7s
11 жовтня 2019 16:28
915.imd
11 жовтня 2019 16:28
Документи переможця.pdf
03 жовтня 2019 18:49
sign.p7s
03 жовтня 2019 18:46
Кошторис.pdf
03 жовтня 2019 18:45
79.imd
03 жовтня 2019 18:45
Проект договору.pdf
03 жовтня 2019 18:42
ІД Копія Статут.pdf
03 жовтня 2019 18:41
Довідка з банку 2.pdf
03 жовтня 2019 18:41
banking_licence.pdf.p7s.p7s
03 жовтня 2019 18:41
ІД banking_licence_ПУМБ_001.pdf
03 жовтня 2019 18:41
Довідка з банку.pdf
03 жовтня 2019 18:41
ІД Копія Витяг ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 18:40
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
03 жовтня 2019 18:40
Довіреність_Малов.pdf.p7s.p7s
03 жовтня 2019 18:40
ІД Дов_рен_сть_Малов.pdf
03 жовтня 2019 18:40
ІД Копія наказу.pdf
03 жовтня 2019 18:40
Гарантія_ UAH 20 000,00.pdf.p7s.p7s
03 жовтня 2019 18:40
Гарантія_ UAH 20 000,00.pdf
03 жовтня 2019 18:40
довідка.pdf.p7s.p7s
03 жовтня 2019 18:40
довідка банк.pdf
03 жовтня 2019 18:40
Баланс Півріччя 2019.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 16:52
sign.p7s
03 жовтня 2019 16:46
194.imd
03 жовтня 2019 16:46
Лицензия с эцп.pdf
03 жовтня 2019 16:46
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
03 жовтня 2019 16:46
G1019-7750-GL_tender.pdf
03 жовтня 2019 16:46
35 про звіт.pdf
03 жовтня 2019 16:46
33 щдо забезпечення дог.pdf
03 жовтня 2019 16:46
32 ЄДР.pdf
03 жовтня 2019 16:46
31 Баланс.pdf
03 жовтня 2019 16:46
30 Приват1.pdf
03 жовтня 2019 16:46
30 Приват 2.pdf
03 жовтня 2019 16:46
30 Ексім 2.pdf
03 жовтня 2019 16:46
30 Ексім 1.pdf
03 жовтня 2019 16:46
29 ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 16:46
28 щодоуповноваж особи.pdf
03 жовтня 2019 16:46
27Розрахунки.pdf
03 жовтня 2019 16:46
27 Розрахунки2.pdf
03 жовтня 2019 16:46
26 відомість.pdf
03 жовтня 2019 16:46
25ДЦ.pdf
03 жовтня 2019 16:46
24 Специфікація.pdf
03 жовтня 2019 16:46
23 Договір з банку.pdf
03 жовтня 2019 16:46
20 Довкілля.pdf
03 жовтня 2019 16:46
19 субпідряд.pdf
03 жовтня 2019 16:46
18 проект договору.pdf
03 жовтня 2019 16:46
17 згода з умовами дог.pdf
03 жовтня 2019 16:46
15наказ.pdf
03 жовтня 2019 16:46
14 протокол.pdf
03 жовтня 2019 16:46
13 Статут.pdf
03 жовтня 2019 16:46
12 Про подчу док.pdf
03 жовтня 2019 16:46
11 копія паспорта.pdf
03 жовтня 2019 16:46
10 ст17.pdf
03 жовтня 2019 16:46
9 Відгук Чорновола.pdf
03 жовтня 2019 16:46
9 Відгук Д.Галицького.pdf
03 жовтня 2019 16:46
8Акти Чорновола2.pdf
03 жовтня 2019 16:46
8Акти Чорновола1.pdf
03 жовтня 2019 16:46
8Акти Д.Галицького.pdf
03 жовтня 2019 16:46
8 Акти Д.Галицького 2.pdf
03 жовтня 2019 16:46
7 договір Чорновола.pdf
03 жовтня 2019 16:46
7 Договір 2.pdf
03 жовтня 2019 16:46
6 Про аналогічні дог.pdf
03 жовтня 2019 16:46
5 1ДФ.pdf
03 жовтня 2019 16:46
4про працівників.pdf
03 жовтня 2019 16:46
2 обладнання.pdf
03 жовтня 2019 16:46
1 про санкцї.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 17:16
sign.p7s
03 жовтня 2019 17:11
адмінвитрати.pdf
03 жовтня 2019 17:11
машини і механізми.pdf
03 жовтня 2019 17:11
прибуток.pdf
03 жовтня 2019 17:11
ризики.pdf
03 жовтня 2019 17:11
Договірна ціна (2019_09_17).pdf
03 жовтня 2019 17:11
проект договору.pdf
03 жовтня 2019 17:11
звіт 1-ДФ1.pdf
03 жовтня 2019 17:11
податкова декларація.pdf
03 жовтня 2019 17:11
копія паспорта 1.pdf
03 жовтня 2019 17:11
Витяг з ЄДР.pdf
03 жовтня 2019 17:11
виписка з ЄДР.pdf
03 жовтня 2019 17:10
Довідка з банку.pdf
03 жовтня 2019 17:10
договір №122 від 05.03.2019.pdf
03 жовтня 2019 17:10
договір №08-04-2019 1.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 20:21
36_СД_ССР_5.pdf
02 жовтня 2019 20:21
36_СД_ССР_4.pdf
02 жовтня 2019 20:21
36_СД_СВР.pdf
02 жовтня 2019 20:21
36_СД_ОС_7-2_1.pdf
02 жовтня 2019 20:21
36_СД_ОС_2-1_1.pdf
02 жовтня 2019 20:21
36_СД_ЛС1_7-2-3.pdf
02 жовтня 2019 20:21
36_СД_ЛС1_7-2-2.pdf
02 жовтня 2019 20:21
36_СД_ЛС1_7-2-1.pdf
02 жовтня 2019 20:21
36_СД_ЛС1_7-1-1 ----.pdf
02 жовтня 2019 20:21
36_СД_ЛС1_2-1-3 ----.pdf
02 жовтня 2019 20:21
36_СД_ЛС1_2-1-2 ----.pdf
02 жовтня 2019 20:21
36_СД_ЛС1_2-1-1 ----.pdf
02 жовтня 2019 20:21
Статут ІНВЕСТБУД-2016 +.pdf
02 жовтня 2019 20:21
Інформаційний лист +.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 3 857 928,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 12:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
3 857 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку