Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний для друку формату А 4
Очікувана вартість
68 620,00 UAH
UA-2019-09-18-000820-b 6caeb7720a4441848fa6e4d114bc0471
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Ірина Володимирівна

+380442359513 inbox@ko.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Київської області
Код ЄДРПОУ: 03499945
Вебсайт: https://ko.arbitr.gov.ua/sud5012/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. Симона Петлюри, 16/108
Контактна особа: Литвин Ірина Володимирівна
+380442359513
inbox@ko.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 11:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 11:29
Початок аукціону: 26 вересня 2019 13:57
Очікувана вартість: 68 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 687,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
810 пачка
Папір офісний для друку формату А 4 (джерело фінансування - кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 16/108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником на підставі належно оформлених первинних документів Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 11:24
Додаток 4 (ДОГОВІР (ПРОЕКТ).doc
18 вересня 2019 11:24
Додаток 3.docx
18 вересня 2019 11:24
Додаток 2 (Кваліфікація учасників).docx
18 вересня 2019 11:24
Додаток 1 (Технічні вимоги).doc
18 вересня 2019 11:24
1 ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:42
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови відповідності товарів технічним вимогам визначено в відомостях про закупівлю.
Питання оцінки пропозицій та участі у торгах організацій з різними формами оподаткування визначено законодавством.
офісний папір вторинної сировини
Дата подання: 19 вересня 2019 11:03
Дата відповіді: 19 вересня 2019 12:58
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна специфікація повинна містити детальний опис предмета закупівлі, їх технічні та якісні характеристики. У разі, якщо опис скласти неможливо, тоді доцільно зазначити посилання на існуючі міжнародні або національні стандарти.
Таким чином зазначені у додатку 1 до оголошення закупівлі технічні характеристики товару мають суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування.
Тому технічні вимоги до паперу А4, заявлені в документації до закупівлі перегляду не підлягають, оскільки саме вказані параметри повністю відповідають потребам Замовника.
екологічність офісного паперу
Дата подання: 19 вересня 2019 14:49
Дата відповіді: 19 вересня 2019 17:27
Компанія "Парус Плюс" дякую за відповідь, і хочемо ще додати що у відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США,Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні (якісні) вимоги до товару не містять заборону на використання екологічного паперу (виробленого з вторинної сировини).
Технічні вимоги до паперу А4, заявлені в документації до закупівлі перегляду не підлягають, оскільки саме вказані параметри ( % білизни, непрозорість, щільність) повністю відповідають потребам Замовника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-000820-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 18 вересня 2019 12:07
Вимога стосовно технології ColorLok
Шановний Замовник!

Просимо видалити з Додатку 1 до Вашої Тендерної документації вимогу? згідно з якою, папір для друку повинен бути виготовлений за технологією ColorLok, оскільки дана вимога є дискримінаційною. Справа в тому, що технологія ColorLok була розроблена компаніями International Paper і Hewlett Packard і застосовується під час виробництва паперу тільки компанією International Paper. Таким чином, папір інших виробників - наприклад, Stora Enso - не буде відповідати Вашій вимозі, що робить її дискримінаційною по відношенню до цього виробника. Отже, дана вимога прямо порушує принцип недискримінації учасників, закріплений у статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а таке порушення є неприпустимим навіть у допорогових закупівлях, оскільки такі закупівлі повинні здійснюватися з дотриманням принципів, перелічених у вище згаданій (тобто, стаття третя ЗУ "Про публічні закупівлі" розповсюджує свою дію і на допорогові закупівлі). Крім того, технологія ColorLok є суттєвою для паперу, який призначений для струминного кольорового друку; Ви ж збираєтеся закупити офісний папір, який призначений в першу чергу для лазерного друку.
У зв'язку з вище викладеним, просимо видалити з Вашої Тендерної документації вимогу стосовно технології ColorLok.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2019 15:26
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», кожен з учасників має право запропонувати товар, технічні характеристики якого не гірші за передбачені Замовником у Додатку 1 «Технічні (якісні) вимоги до товару». Вимога замовника залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000820-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 27 вересня 2019 07:43
Заява щодо невідповідності пропозицій певних учасників вимогам замовника
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу, що, запропонований учасниками ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" та ТОВ "ТЕХНОЮГ" товар - не відповідає вимогам замовника закупівлі, а саме, що папір для друку повинен бути виготовлений за технологією ColorLok,

Рішення замовника: Вимога задоволена
27 вересня 2019 15:28
Тендерним комітетом Господарського суду Київської області (далі – Замовник) розглянуто на засіданні комітету від 27.09.2019 протокол № 43 скаргу від скаржника: ТОВ «ЕКОПРОМ СІСТЕМ», номер скарги UA-2019-09-18-000820-b.b2 з приводу невідповідності запропонованого товару по закупівлі, вартість якої є меншою за вартість, що встановлено в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – допорогова закупівля) за номером UA-2019-09-18-000820-b учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Український папір».
Тендерним комітетом Замовника встановлено, що за результатами електронного аукціону, який відбувся 26.09.2019, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» запропоновано найнижчу цінову пропозицію 53 265, 60 грн. з урахуванням ПДВ.
Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Український папір» запропоновано папір BERGA FOCUS A4. Папір має такі технічні характеристики: формат А4, щільність не менше 80 г/м2 ISO 536, товщина аркушу паперу - не менше 104 мк ISO 534, непрозорість – не менше 92 % ISO 2471, білизна CIE – не менше 161% ISO 11475, яскравість – не менше 97% ISO 2471, тип паперу білий, чисто целюлозний, ксерографічний. Для будь-яких видів робіт на будь-якому офісному обладнанні, копіювальній техніці та принтерах тощо в режимі як одностороннього, так і двостороннього швидкісного друку.
Зважаючи на те, що пріоритетні та суттєві технічні характеристики запропонованого учасником закупівлі товару дотримано та враховуючи найбільш економічно вигідну ціну пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Український папір» тендерним комітетом Замовника вирішено не дискваліфіковувати переможця допорогової закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір», за номером процедури закупівлі UA-2019-09-18-000820-b.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000820-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 29 вересня 2019 15:52
Відповіддю не задоволені
Шановний Замовник!

По-перше, якщо Ви відхиляєте вимогу, то наступного разу присвоюйте їй відповідний статус; а так виходить, що Ви намагаєтеся ввести когось в оману: вимогу відхилили, а статус їй присвоїли "Задовільнена". По-друге, Ваші аргументи нас не переконали, тому ми змушені написати негативний відгук про Вашу закупівлю в "Дозорро" з тією метою, щоб на неї звернули увагу представники уповноважених органів, що здійснюють моніторинг державних закупівель, і провели об'єктивне дослідження умов та процедури цієї закупівлі.

З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2019 10:59
2) На першу вимогу повідомляємо.
В попередній відповіді помилково встановлено статус «задоволено».
2) На другу вимогу повідомляємо.
Тендерний комітет Господарського суду Київської відповідально та неупереджено ставиться до проведення кожної процедури закупівлі та цінової пропозиції наданої Учасником для участі в процедурі закупівлі.
Зауважимо, що Господарський суд Київської області (далі – Замовник) здійснює закупівлі за рахунок коштів державного бюджету України. Пріоритетними завданнями для Замовника під час здійснення закупівель є дотримання вимог законодавства та економія бюджетних коштів.
Під час здійснення закупівлі, Замовник керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість якої є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою Наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10.
Повторно повідомляємо, що в зв’язку з нагальною потребою Господарського суду Київської області в закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 301900007 – офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний формату А 4) тендерним комітетом Замовника вирішено переможцем встановити учасника, який надав найбільш економічно вигідну ціну та дотримався основних технічних вимог та характеристик встановлених документацією до процедури закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

27 вересня 2019 15:28
Повідомлення про рішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 56 667,60
UAH з ПДВ
53 265,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 55 598,40
UAH з ПДВ
53 946,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 68 574,60
UAH з ПДВ
68 574,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 14:55
Документи.rar

Публічні документи

23 вересня 2019 17:34
УСТАВНЫЕ.7z
23 вересня 2019 17:34
Лист -договір - згода.pdf
23 вересня 2019 17:34
Додаток 3 - КП.pdf
23 вересня 2019 17:34
Додаток 1 - ТВ.pdf
23 вересня 2019 17:34
Відомості про Учасника.pdf
23 вересня 2019 17:34
Відомості про Учасника .pdf
23 вересня 2019 17:34
Висновок Монди Словакия.pdf
23 вересня 2019 17:34
Smart Line B+.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 17:52
Електронний підпис
24 вересня 2019 17:49
Лист про неліцензування.pdf
24 вересня 2019 17:49
Згода з договором.pdf
24 вересня 2019 17:49
Відомості про учасника.pdf
24 вересня 2019 17:49
ЕКО4025_Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2019 17:49
ЕКО4025_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 53 265,60
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

27 вересня 2019 15:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
53 265,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 15:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:32
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
02 січня 2020 16:16
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 14:23
Договір укладений
07 жовтня 2019 14:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 53 265,60
UAH (в тому числі ПДВ 8 877,60 UAH)