Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект обладнання для оснащення кабінету математики
Очікувана вартість
1 899 558,00 UAH
UA-2019-09-18-000806-c 6f0457e613ac43fe813a6289228ca585
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жукова Юлія Святославівна

+380433621295 Lyulichka555@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ямпільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141526
Місцезнаходження: 24500, Україна , Вінницька обл., Ямпіль, вул.Незалежності,9
Контактна особа: Жукова Юлія Святославівна
+380433621295
Lyulichka555@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 16:58
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 16:58
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 15:03
Очікувана вартість: 1 899 558,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 995,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування: розпорядження першого заступника голови РДА 3175 від 05.07.2019оку (1514558,00 грн) + 385000 очікувана сума з районного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплекти
комплект обладнання для оснащення кабінету математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський район, опорні навчальні заклади району, згідно додатку №2 до договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 17:29
2019-09-27 з.rar
27 вересня 2019 17:29
Кабінети математики 2019 зі змінами від 27.09.2019_.doc
18 вересня 2019 16:55
Кабінети математики 2019 повторно 2.doc
27 вересня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 17:29
2019-09-27 з.rar
27 вересня 2019 17:29
Кабінети математики 2019 зі змінами від 27.09.2019_.doc
18 вересня 2019 16:55
Кабінети математики 2019 повторно 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 09:56
Дата відповіді: 20 вересня 2019 19:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1.У тендерній документації зазначено лише технічні характеристики, всі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».В даній закупівля ми не обумовлювали конкретної марки чи фірми до предмкту закупівлі, головними критеріями є технічна характеристика і її відповідність.
2. До участі допускаються учасники з будь-яким видом оподаткування. Основним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна.
3.В Додатку 3 ТД зазначено що:"Учасник обов’язково вказує марку товару, що пропонується до закупівлі, та його характеристики". "Для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасник надає інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання в складі пропозиції порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в даному Додатку (обов’язково зазначається виробник та модель)"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-000806-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 08 жовтня 2019 10:20
вимога відхилення пропозиції ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" (ЄДРПОУ 23101784) (далі - Учасник), як таку що не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного:
- Для запропонованого настінного кріплення KSL CMPR-3 не надано копію висновка СЕС та не внесено у таблицю відповідності номер та дату його на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Для запропонованого інтерфейсного кабеля HDMI Cablexpert (CC-HDMI4-10M) не надано копію висновка СЕС та не внесено у таблицю відповідності номер та дату його на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Запропонований ноутбук вчителя Lenovo ideapad 330-15 (81DC00RHRA) не відповідає вимогам Замовника, а саме запропонована батарея має автономний режим роботи до 5,5 годин та ємність батареї 1500mAh (30Втч при напрузі 20В) згідно даних офіційного сайту виробника https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-ideapad-330-15-platinum-grey-81dc00rhra.html#prodSpecs в той час, як вимагалось «ємність не менше ніж 6500 mAh або не менше 8 годин автономної роботи»;
- Для запропонованої миши Vinga MS-882 black не надано копію висновка СЕС та не внесено у таблицю відповідності номер та дату його на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій»;
- Для запропонованої операційної системи відсутні фото та фізичні характеристики так, як вона встановлюється постачальником вона має ці показники;
- Запропонований програмних засобів офісного призначення: Microsoft OfficeStd 2019 UKR OLP NL Acdmc не відповідає вимогам замовника, так як не має у своєму складі програми для роботи з електронною поштою, дана можливість є тільки у версії PRO яка включає програму OUTLOOK;
- Для запропонованих комплектів чорнил до багатофункційного пристрою Epson L3150 не надано копію висновка СЕС та не внесено у таблицю відповідності номер та дату його на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Для запропонованого папір XEROX A4 Bisiness не надано копію висновка СЕС та не внесено у таблицю відповідності номер та дату його на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Для запропонованого кабель USB Cablexpert (CC-USB2-AMBM-TR-2M) не надано копію висновка СЕС та не внесено у таблицю відповідності номер та дату його на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Учасником на виконання пункту 13 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації «Оригінал відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України видані уповноваженим органом, які повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати розкриття тендерних пропозицій» надано оригінал відомостей від 26.09.2019 року враховуючи, що десятий день це 06.10.2019 року на момент розкриття 07.10.2019 року вже був одинадцятий день, що не відповідає вимогам Замовника. Інформація, що у випадку переносу закупівлі довідки будуть дійсні на стару дату відсутня, тобто довідки повинні бути дійсні саме на момент розкриття.
- Тендерною документацією вимагається: «1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників….» у складі пропозиції не надано виписки з протоколу.
На підставі вище наведеного Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 жовтня 2019 17:28
Відповідно до пункту 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону проведена оцінка тендерних пропозицій учасників. Замовник після оцінки пропозицій на підставі п. 4 ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати пяти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Тому, очікуйте на рішення тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000806-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 15 жовтня 2019 09:21
Противоправні дії Замовника при обрані переможця
Вимагаємо скасувати рішення про обрання переможцем закупівлі ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" (ЄДРПОУ 23101784) (далі - Учасник), як таку що не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного: - Для запропонованого настінного кріплення KSL CMPR-3 не надано копію висновка СЕС та не внесено у таблицю відповідності номер та дату його на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» та відсутні фото й фізичні характеристики; - Для запропонованого інтерфейсного кабеля HDMI Cablexpert (CC-HDMI4-10M) не надано копію висновка СЕС та не внесено у таблицю відповідності номер та дату його на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» та відсутні фото й фізичні характеристики; - Запропонований ноутбук вчителя Lenovo ideapad 330-15 (81DC00RHRA) не відповідає вимогам Замовника, а саме запропонована батарея має автономний режим роботи до 5,5 годин та ємність батареї 1500mAh (30Втч при напрузі 20В) згідно даних офіційного сайту виробника https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-ideapad-330-15-platinum-grey-81dc00rhra.html#prodSpecs в той час, як вимагалось «ємність не менше ніж 6500 mAh або не менше 8 годин автономної роботи»; - Для запропонованої миши Vinga MS-882 black не надано копію висновка СЕС та не внесено у таблицю відповідності номер та дату його на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій»; - Для запропонованої операційної системи відсутні фото та фізичні характеристики так, як вона встановлюється постачальником вона має ці показники; - Запропонований програмних засобів офісного призначення: Microsoft OfficeStd 2019 UKR OLP NL Acdmc не відповідає вимогам замовника, так як не має у своєму складі програми для роботи з електронною поштою, дана можливість є тільки у версії PRO яка включає програму OUTLOOK; - Для запропонованих комплектів чорнил до багатофункційного пристрою Epson L3150 не надано копію висновка СЕС та не внесено у таблицю відповідності номер та дату його на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» та відсутні фото й фізичні характеристики; - Для запропонованого папір XEROX A4 Bisiness не надано копію висновка СЕС та не внесено у таблицю відповідності номер та дату його на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» та відсутні фото й фізичні характеристики; - Для запропонованого кабель USB Cablexpert (CC-USB2-AMBM-TR-2M) не надано копію висновка СЕС та не внесено у таблицю відповідності номер та дату його на вимогу пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» та відсутні фото й фізичні характеристики; - Учасником на виконання пункту 13 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації «Оригінал відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України видані уповноваженим органом, які повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати розкриття тендерних пропозицій» надано оригінал відомостей від 26.09.2019 року враховуючи, що десятий день це 06.10.2019 року на момент розкриття 07.10.2019 року вже був одинадцятий день, що не відповідає вимогам Замовника. Інформація, що у випадку переносу закупівлі довідки будуть дійсні на стару дату відсутня, тобто довідки повинні бути дійсні саме на момент розкриття. - Тендерною документацією вимагається: «1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників….» у складі пропозиції не надано виписки з протоколу. На підставі вище наведеного Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника. У випадку ігнорування або відписки змушені будемо звернутись до АМКУ, враховуючи минулі формальні відхилення нашої пропозиції за формальними ознаками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 15:45
Згідно вимогам тендерної документації, а саме Додатку № 2 до тендерної документації, викладена вимога: “учасник надає в складі пропозиції авторизаційні листи:
- авторизаційний лист від виробників інтерактивного устаткування (або їх офіційних представників в Україні), а саме - мультимедійного проектору та системи інтерактивного опитування, з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника;
-авторизаційний лист від виробників ноутбуків (або їх офіційних представників в Україні) з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника;
На товар на предмет якого вимагається авторизаційний лист також учасник надає в складі пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацією про відповідність вимогам технічних регламентів пропонованого товару (оригінал або копію).”
Таким чином, обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук.
Ваше посилання щодо вимоги пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» невірне. В тендерній документації цей пункт викладено в наступній редакції:
“3. Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України згідно вимог Додатку 2, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.”
Тобто обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук.
Невірне також Ваше твердження, що програма для роботи з електронною поштою включена тільки у версію Office Professional Plus 2019. Згідно даних виробника програмного забезпечення, а саме компанії Microsoft, програма для роботи з електронною поштою (OUTLOOK) включена і в склад запропонованого програмного засобу офісного призначення Microsoft OfficeStd 2019 (https://products.office.com/uk-ua/business/microsoft-office-volume-licensing-suites-comparison)
Щодо Вашого зауваження: “-Тендерною документацією вимагається: «1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників….» у складі пропозиції не надано виписки з протоколу.” , то повністю приведена Вами цитата викладена у тендерній документації у наступному вигляді:
1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників та/або копія наказу про призначення, та/або довіреність та/або доручення або інші документи, що підтверджують дані повноваження).
Тобто не вимагається надання саме виписки з протоколу засновників.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000806-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 17 жовтня 2019 22:08
Противоправні дії Замовника при обрані переможця
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" (ЄДРПОУ 23101784) (далі - Учасник), як таку що не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного:
- Для запропонованого настінного кріплення KSL CMPR-3 не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Для запропонованого інтерфейсного кабеля HDMI Cablexpert (CC-HDMI4-10M) не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Запропонований ноутбук вчителя Lenovo ideapad 330-15 (81DC00RHRA) не відповідає вимогам Замовника, а саме запропонована батарея має автономний режим роботи до 5,5 годин та ємність батареї 1500mAh (30Втч при напрузі 20В) згідно даних офіційного сайту виробника https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-ideapad-330-15-platinum-grey-81dc00rhra.html#prodSpecs в той час, як вимагалось «ємність не менше ніж 6500 mAh або не менше 8 годин автономної роботи»;
- Для запропонованої миши Vinga MS-882 black не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України»;
- Для запропонованої операційної системи відсутні фото та фізичні характеристики так, як вона встановлюється постачальником вона має ці показники;
- Для запропонованих комплектів чорнил до багатофункційного пристрою Epson L3150 не внесено у таблицю відповідності номер та дату його «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Для запропонованого папір XEROX A4 Bisiness не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Для запропонованого кабель USB Cablexpert (CC-USB2-AMBM-TR-2M) не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Учасником на виконання пункту 13 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації «Оригінал відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України видані уповноваженим органом, які повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати розкриття тендерних пропозицій» надано оригінал відомостей від 26.09.2019 року враховуючи, що десятий день це 06.10.2019 року на момент розкриття 07.10.2019 року вже був одинадцятий день, що не відповідає вимогам Замовника. Інформація, що у випадку переносу закупівлі довідки будуть дійсні на стару дату відсутня, тобто довідки повинні бути дійсні саме на момент розкриття.
- Тендерною документацією вимагається: «1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників….» у складі пропозиції не надано виписки з протоколу. Звертаємо увагу на подвійні стандарти Замовника, за аналогічне була відхилена наша пропозиція у закупівлі №UA-2019-08-14-001220-b
На підставі вище наведеного Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2019 14:50
Згідно вимогам тендерної документації, а саме Додатку № 2 до тендерної документації, викладена вимога: “учасник надає в складі пропозиції авторизаційні листи:
- авторизаційний лист від виробників інтерактивного устаткування (або їх офіційних представників в Україні), а саме - мультимедійного проектору та системи інтерактивного опитування, з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника;
-авторизаційний лист від виробників ноутбуків (або їх офіційних представників в Україні) з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника;
На товар на предмет якого вимагається авторизаційний лист також учасник надає в складі пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацією про відповідність вимогам технічних регламентів пропонованого товару (оригінал або копію).”
Таким чином, обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук.
Ваше посилання щодо вимоги пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» невірне. В тендерній документації цей пункт викладено в наступній редакції:
“3. Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України згідно вимог Додатку 2, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.”
Тобто обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук.
Невірне також Ваше твердження, що програма для роботи з електронною поштою включена тільки у версію Office Professional Plus 2019. Згідно даних виробника програмного забезпечення, а саме компанії Microsoft, програма для роботи з електронною поштою (OUTLOOK) включена і в склад запропонованого програмного засобу офісного призначення Microsoft OfficeStd 2019 (https://products.office.com/uk-ua/business/microsoft-office-volume-licensing-suites-comparison)
Щодо Вашого зауваження: “-Тендерною документацією вимагається: «1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників….» у складі пропозиції не надано виписки з протоколу.” , то повністю приведена Вами цитата викладена у тендерній документації у наступному вигляді:
1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників та/або копія наказу про призначення, та/або довіреність та/або доручення або інші документи, що підтверджують дані повноваження).
Тобто не вимагається надання саме виписки з протоколу засновників.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000806-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 17 жовтня 2019 22:07
Противоправні дії Замовника при обрані переможця
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" (ЄДРПОУ 23101784) (далі - Учасник), як таку що не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного: - Запропонований ноутбук вчителя Lenovo ideapad 330-15 (81DC00RHRA) не відповідає вимогам Замовника, а саме запропонована батарея має автономний режим роботи до 5,5 годин та ємність батареї 1500mAh (30Втч при напрузі 20В) згідно даних офіційного сайту виробника https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-ideapad-330-15-platinum-grey-81dc00rhra.html#prodSpecs в той час, як вимагалось «ємність не менше ніж 6500 mAh або не менше 8 годин автономної роботи» На підставі вище наведеного Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2019 14:51
Згідно вимогам тендерної документації, а саме Додатку № 2 до тендерної документації, викладена вимога: “учасник надає в складі пропозиції авторизаційні листи:
- авторизаційний лист від виробників інтерактивного устаткування (або їх офіційних представників в Україні), а саме - мультимедійного проектору та системи інтерактивного опитування, з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника;
-авторизаційний лист від виробників ноутбуків (або їх офіційних представників в Україні) з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника;
На товар на предмет якого вимагається авторизаційний лист також учасник надає в складі пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацією про відповідність вимогам технічних регламентів пропонованого товару (оригінал або копію).”
Таким чином, обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук.
Ваше посилання щодо вимоги пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» невірне. В тендерній документації цей пункт викладено в наступній редакції:
“3. Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України згідно вимог Додатку 2, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.”
Тобто обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук.
Невірне також Ваше твердження, що програма для роботи з електронною поштою включена тільки у версію Office Professional Plus 2019. Згідно даних виробника програмного забезпечення, а саме компанії Microsoft, програма для роботи з електронною поштою (OUTLOOK) включена і в склад запропонованого програмного засобу офісного призначення Microsoft OfficeStd 2019 (https://products.office.com/uk-ua/business/microsoft-office-volume-licensing-suites-comparison)
Щодо Вашого зауваження: “-Тендерною документацією вимагається: «1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників….» у складі пропозиції не надано виписки з протоколу.” , то повністю приведена Вами цитата викладена у тендерній документації у наступному вигляді:
1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників та/або копія наказу про призначення, та/або довіреність та/або доручення або інші документи, що підтверджують дані повноваження).
Тобто не вимагається надання саме виписки з протоколу засновників.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000806-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 17 жовтня 2019 22:09
Противоправні дії Замовника при обрані переможця
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" (ЄДРПОУ 23101784) (далі - Учасник), як таку що не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного:
Учасником на виконання пункту 13 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації «Оригінал відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України видані уповноваженим органом, які повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати розкриття тендерних пропозицій» надано оригінал відомостей від 26.09.2019 року враховуючи, що десятий день це 06.10.2019 року на момент розкриття 07.10.2019 року вже був одинадцятий день, що не відповідає вимогам Замовника. Інформація, що у випадку переносу закупівлі довідки будуть дійсні на стару дату відсутня, тобто довідки повинні бути дійсні саме на момент розкриття.
На підставі вище наведеного Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2019 14:51
Згідно вимогам тендерної документації, а саме Додатку № 2 до тендерної документації, викладена вимога: “учасник надає в складі пропозиції авторизаційні листи:
- авторизаційний лист від виробників інтерактивного устаткування (або їх офіційних представників в Україні), а саме - мультимедійного проектору та системи інтерактивного опитування, з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника;
-авторизаційний лист від виробників ноутбуків (або їх офіційних представників в Україні) з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника;
На товар на предмет якого вимагається авторизаційний лист також учасник надає в складі пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацією про відповідність вимогам технічних регламентів пропонованого товару (оригінал або копію).”
Таким чином, обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук.
Ваше посилання щодо вимоги пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» невірне. В тендерній документації цей пункт викладено в наступній редакції:
“3. Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України згідно вимог Додатку 2, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.”
Тобто обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук.
Невірне також Ваше твердження, що програма для роботи з електронною поштою включена тільки у версію Office Professional Plus 2019. Згідно даних виробника програмного забезпечення, а саме компанії Microsoft, програма для роботи з електронною поштою (OUTLOOK) включена і в склад запропонованого програмного засобу офісного призначення Microsoft OfficeStd 2019 (https://products.office.com/uk-ua/business/microsoft-office-volume-licensing-suites-comparison)
Щодо Вашого зауваження: “-Тендерною документацією вимагається: «1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників….» у складі пропозиції не надано виписки з протоколу.” , то повністю приведена Вами цитата викладена у тендерній документації у наступному вигляді:
1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників та/або копія наказу про призначення, та/або довіреність та/або доручення або інші документи, що підтверджують дані повноваження).
Тобто не вимагається надання саме виписки з протоколу засновників.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000806-c.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 17 жовтня 2019 22:09
Противоправні дії Замовника при обрані переможця
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" (ЄДРПОУ 23101784) (далі - Учасник), як таку що не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного:
- Для запропонованого настінного кріплення KSL CMPR-3 не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Для запропонованого інтерфейсного кабеля HDMI Cablexpert (CC-HDMI4-10M) не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Для запропонованої миши Vinga MS-882 black не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України»;
- Для запропонованої операційної системи відсутні фото та фізичні характеристики так, як вона встановлюється постачальником вона має ці показники;
- Для запропонованих комплектів чорнил до багатофункційного пристрою Epson L3150 не внесено у таблицю відповідності номер та дату його «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Для запропонованого папір XEROX A4 Bisiness не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики;
- Для запропонованого кабель USB Cablexpert (CC-USB2-AMBM-TR-2M) не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики;
На підставі вище наведеного Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2019 14:52
Згідно вимогам тендерної документації, а саме Додатку № 2 до тендерної документації, викладена вимога: “учасник надає в складі пропозиції авторизаційні листи:
- авторизаційний лист від виробників інтерактивного устаткування (або їх офіційних представників в Україні), а саме - мультимедійного проектору та системи інтерактивного опитування, з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника;
-авторизаційний лист від виробників ноутбуків (або їх офіційних представників в Україні) з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника;
На товар на предмет якого вимагається авторизаційний лист також учасник надає в складі пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацією про відповідність вимогам технічних регламентів пропонованого товару (оригінал або копію).”
Таким чином, обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук.
Ваше посилання щодо вимоги пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» невірне. В тендерній документації цей пункт викладено в наступній редакції:
“3. Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України згідно вимог Додатку 2, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.”
Тобто обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук.
Невірне також Ваше твердження, що програма для роботи з електронною поштою включена тільки у версію Office Professional Plus 2019. Згідно даних виробника програмного забезпечення, а саме компанії Microsoft, програма для роботи з електронною поштою (OUTLOOK) включена і в склад запропонованого програмного засобу офісного призначення Microsoft OfficeStd 2019 (https://products.office.com/uk-ua/business/microsoft-office-volume-licensing-suites-comparison)
Щодо Вашого зауваження: “-Тендерною документацією вимагається: «1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників….» у складі пропозиції не надано виписки з протоколу.” , то повністю приведена Вами цитата викладена у тендерній документації у наступному вигляді:
1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників та/або копія наказу про призначення, та/або довіреність та/або доручення або інші документи, що підтверджують дані повноваження).
Тобто не вимагається надання саме виписки з протоколу засновників.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000806-c.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 17 жовтня 2019 22:12
Противоправні дії Замовника при обрані переможця
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" (ЄДРПОУ 23101784) (далі - Учасник), як таку що не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного:
Тендерною документацією вимагається: «1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників….» у складі пропозиції не надано виписки з протоколу. Звертаємо увагу на подвійні стандарти Замовника, за аналогічне була відхилена наша пропозиція у закупівлі №UA-2019-08-14-001220-b, тобто бажаним постачальником у цій Закупівлі яку Замовник проводить третій раз є один переможець, який з третього разу так і не зміг підготувати документи.
На підставі вище наведеного Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2019 14:54
Щодо Вашого зауваження: “-Тендерною документацією вимагається: «1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників….» у складі пропозиції не надано виписки з протоколу.” , то повністю приведена Вами цитата викладена у тендерній документації у наступному вигляді:
1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників та/або копія наказу про призначення, та/або довіреність та/або доручення або інші документи, що підтверджують дані повноваження).
Тобто не вимагається надання саме виписки з протоколу засновників.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000806-c.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 21 жовтня 2019 08:16
Противоправні дії Замовника при обрані переможця
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" (ЄДРПОУ 23101784) (далі - Учасник), як таку що не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного: Учасником на виконання пункту 13 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації «Оригінал відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України видані уповноваженим органом, які повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати розкриття тендерних пропозицій» надано оригінал відомостей від 26.09.2019 року враховуючи, що десятий день це 06.10.2019 року на момент розкриття 07.10.2019 року вже був одинадцятий день, що не відповідає вимогам Замовника. Інформація, що у випадку переносу закупівлі довідки будуть дійсні на стару дату відсутня, тобто довідки повинні бути дійсні саме на момент розкриття. На підставі вище наведеного Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 23:34
Згідно вимогам тендерної документації, а саме Додатку № 2 до тендерної документації, викладена вимога: “учасник надає в складі пропозиції авторизаційні листи: - авторизаційний лист від виробників інтерактивного устаткування (або їх офіційних представників в Україні), а саме - мультимедійного проектору та системи інтерактивного опитування, з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника; -авторизаційний лист від виробників ноутбуків (або їх офіційних представників в Україні) з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника; На товар на предмет якого вимагається авторизаційний лист також учасник надає в складі пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацією про відповідність вимогам технічних регламентів пропонованого товару (оригінал або копію).” Таким чином, обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук. Ваше посилання щодо вимоги пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» невірне. В тендерній документації цей пункт викладено в наступній редакції: “3. Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України згідно вимог Додатку 2, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.” Тобто обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук. Невірне також Ваше твердження, що програма для роботи з електронною поштою включена тільки у версію Office Professional Plus 2019. Згідно даних виробника програмного забезпечення, а саме компанії Microsoft, програма для роботи з електронною поштою (OUTLOOK) включена і в склад запропонованого програмного засобу офісного призначення Microsoft OfficeStd 2019 (https://products.office.com/uk-ua/business/microsoft-office-volume-licensing-suites-comparison) Щодо Вашого зауваження: “-Тендерною документацією вимагається: «1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників….» у складі пропозиції не надано виписки з протоколу.” , то повністю приведена Вами цитата викладена у тендерній документації у наступному вигляді: 1. Документи, що підтверджують правомочність підпису наданих документів та в подальшому підписання договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства (виписка з протоколу засновників та/або копія наказу про призначення, та/або довіреність та/або доручення або інші документи, що підтверджують дані повноваження). Тобто не вимагається надання саме виписки з протоколу засновників.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000806-c.c9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 21 жовтня 2019 08:17
Противоправні дії Замовника при обрані переможця
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" (ЄДРПОУ 23101784) (далі - Учасник), як таку що не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного: - Для запропонованого настінного кріплення KSL CMPR-3 не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики; - Для запропонованого інтерфейсного кабеля HDMI Cablexpert (CC-HDMI4-10M) не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики; - Для запропонованої миши Vinga MS-882 black не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України»; - Для запропонованої операційної системи відсутні фото та фізичні характеристики так, як вона встановлюється постачальником вона має ці показники; - Для запропонованих комплектів чорнил до багатофункційного пристрою Epson L3150 не внесено у таблицю відповідності номер та дату його «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики; - Для запропонованого папір XEROX A4 Bisiness не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики; - Для запропонованого кабель USB Cablexpert (CC-USB2-AMBM-TR-2M) не внесено у таблицю відповідності номер та дату «Висновка Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України» та відсутні фото й фізичні характеристики; На підставі вище наведеного Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 23:40
Ця помилка є формальною оскільки не впливає на зміст тендерної пропозиціїї. Згідно вимогам тендерної документації, а саме Додатку № 2 до тендерної документації, викладена вимога: “учасник надає в складі пропозиції авторизаційні листи: - авторизаційний лист від виробників інтерактивного устаткування (або їх офіційних представників в Україні), а саме - мультимедійного проектору та системи інтерактивного опитування, з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника; -авторизаційний лист від виробників ноутбуків (або їх офіційних представників в Україні) з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника; На товар на предмет якого вимагається авторизаційний лист також учасник надає в складі пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацією про відповідність вимогам технічних регламентів пропонованого товару (оригінал або копію).” Таким чином, обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук. Ваше посилання щодо вимоги пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» невірне. В тендерній документації цей пункт викладено в наступній редакції: “3. Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України згідно вимог Додатку 2, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.” Тобто обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук. Невірне також Ваше твердження, що програма для роботи з електронною поштою включена тільки у версію Office Professional Plus 2019. Згідно даних виробника програмного забезпечення, а саме компанії Microsoft, програма для роботи з електронною поштою (OUTLOOK) включена і в склад запропонованого програмного засобу офісного призначення Microsoft OfficeStd 2019 (https://products.office.com/uk-ua/business/microsoft-office-volume-licensing-suites-comparison)
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000806-c.c10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 21 жовтня 2019 08:18
Противоправні дії Замовника при обрані переможця
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" (ЄДРПОУ 23101784) (далі - Учасник), як таку що не відповідає умовам тендерної документації, на підставі наступного: - Запропонований ноутбук вчителя Lenovo ideapad 330-15 (81DC00RHRA) не відповідає вимогам Замовника, а саме запропонована батарея має автономний режим роботи до 5,5 годин та ємність батареї 1500mAh (30Втч при напрузі 20В) згідно даних офіційного сайту виробника https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-ideapad-330-15-platinum-grey-81dc00rhra.html#prodSpecs в той час, як вимагалось «ємність не менше ніж 6500 mAh або не менше 8 годин автономної роботи» На підставі вище наведеного Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 23:44
Згідно вимогам тендерної документації, а саме Додатку № 2 до тендерної документації, викладена вимога: “учасник надає в складі пропозиції авторизаційні листи: - авторизаційний лист від виробників інтерактивного устаткування (або їх офіційних представників в Україні), а саме - мультимедійного проектору та системи інтерактивного опитування, з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника; -авторизаційний лист від виробників ноутбуків (або їх офіційних представників в Україні) з вказівкою на дану закупівлю з зазначенням її номеру та замовника; На товар на предмет якого вимагається авторизаційний лист також учасник надає в складі пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та декларацією про відповідність вимогам технічних регламентів пропонованого товару (оригінал або копію).” Таким чином, обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук. Ваше посилання щодо вимоги пункту 3 таблиці №2 додатку №1 тендерної документації «Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на запропонований товар, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій» невірне. В тендерній документації цей пункт викладено в наступній редакції: “3. Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України згідно вимог Додатку 2, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.” Тобто обов’язковою вимогою є надання в складі пропозиції висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мультимедійний проектор, систему інтерактивного опитування та ноутбук. Невірне також Ваше твердження, що програма для роботи з електронною поштою включена тільки у версію Office Professional Plus 2019. Згідно даних виробника програмного забезпечення, а саме компанії Microsoft, програма для роботи з електронною поштою (OUTLOOK) включена і в склад запропонованого програмного засобу офісного призначення Microsoft OfficeStd 2019 (https://products.office.com/uk-ua/business/microsoft-office-volume-licensing-suites-comparison).

Документи подані скаржником

08 жовтня 2019 10:20
вимога відхилення.pdf

Документи подані скаржником

15 жовтня 2019 09:21
вимога відхилення.pdf

Документи подані скаржником

17 жовтня 2019 22:06
вимога відхилення 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" 1 671 000,00
UAH з ПДВ
1 671 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 1 875 000,00
UAH з ПДВ
1 771 004,41
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 1 790 000,00
UAH з ПДВ
1 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 19:19
Електронний підпис
04 жовтня 2019 23:56
Електронний підпис
04 жовтня 2019 23:50
14_Лист авторизації EPSON.pdf
04 жовтня 2019 23:50
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:51
Електронний підпис
04 жовтня 2019 16:48
Якість_NewLine.pdf
04 жовтня 2019 16:48
Якість_L3100.pdf
04 жовтня 2019 16:48
Якість Epson EB-530.PDF
04 жовтня 2019 16:48
Наказ (директор).pdf
04 жовтня 2019 16:48
Лист-відгук (Тульчин).pdf
04 жовтня 2019 16:48
Лист відгук (ПМСД).pdf
04 жовтня 2019 16:48
Лист відгук (ПМСД 2).pdf
04 жовтня 2019 16:48
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf
04 жовтня 2019 16:48
Авторизація Lenovo.pdf
04 жовтня 2019 16:48
Авторизація Epson.pdf
04 жовтня 2019 16:48
Lenovo-ISO14001-Certificates.pdf
04 жовтня 2019 16:48
Lenovo-ISO9001-Certificates.pdf
04 жовтня 2019 16:48
Lenovo CEC 4.pdf
04 жовтня 2019 16:48
Lenovo CEC 3.pdf
04 жовтня 2019 16:48
Lenovo CEC 2.pdf
04 жовтня 2019 16:48
Lenovo CEC 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"
#23101784
Переможець 1 671 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 12:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"
#23101784
1 671 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 12:22
2019-10-29 у.rar зміни до договору
29 жовтня 2019 12:19
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 13:05
2019-10-25.rar укладений
25 жовтня 2019 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору на 4987,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 666 013,00
UAH (в тому числі ПДВ 277 668,83 UAH)