Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво амбулаторії по вул. Станіслава Горєва в смт. Гоголеве Великобагачанського району Полтавської області.»
Очікувана вартість
8 917 128,00 UAH
UA-2019-09-18-000777-b cbf6978fc2824899932bc2cdfcc4cdd1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 23:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 15:48
Очікувана вартість: 8 917 128,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 891,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво амбулаторії по вул. Станіслава Горєва в смт. Гоголеве Великобагачанського району Полтавської області.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування є кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 180 Календарні 70
Iнша подія Джерело фінансування є кошти місцевого бюджету Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Гарантійне обслуговування: 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
Строк виконання: 15%
47-52: 15%
53-58: 10%
59-64: 5%
65: 0%
18 вересня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 11:17
ТД амб Гоголево.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-000777-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК "Центр-буд", Код ЄДРПОУ:38503117
Дата подання: 09 жовтня 2019 17:12
вимога
Вимога
ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» відповідно до норм статті 30 пункту 3 «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацією, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації , зокрема, технічній специфікації та/ або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель» ЗУ «Про публічні закупівлі».
ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» не погоджується із рішенням тендерного комітету викладеному у Протоколі №192 від 08.10.2019 «Щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатом аукціону визначена найбільш економічного вигідною» вважає викладені причини відхилення пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» не достатньо аргументованими.
Керуючись умовою статті 30 пункту 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» вимагає детального пояснення у рамках проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Станіслава Горєва в смт. Гоголеве Великобагачанського району Полтавської області.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 17:21
Шановний учасник, дякуємо Вам за запитання.
Повідомляємо Вам, що у публічній закупівлі за ідентифікатором UA-2019-09-18-000777-b ТОВ учасник «СВ-БІЛДІНГ» не брав участь в торгах.
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000777-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК "Центр-буд", Код ЄДРПОУ:38503117
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:06
вимога
Вимога
ТОВ «Будівельна компанія «Центр- Буд»» відповідно до норм статті 30 пункту 3 «У разі кщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацією, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації , зокрема, технічній специфікації та/ або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель» ЗУ «Про публічні закупівлі».
ТОВ «Будівельна компанія «Центр- Буд»» не погоджується із рішенням тендерного комітету викладеному у Протоколі №192 від 08.10.2019 «Щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатом аукціону визначена найбільш економічного вигідною» вважає викладені причини відхилення пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Центр- Буд»»не достатньо аргументованими.
Керуючись умовою статті 30 пункту 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «Будівельна компанія «Центр- Буд»» вимагає детального пояснення у рамках проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Станіслава Горєва в смт. Гоголеве Великобагачанського району Полтавської області.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 22:15
Шановний учаснику!
Тендерним комітетом уважно розглянуто вашу вимогу від 11 жовтня 2019 щодо роз’яснення причин відхилення вашої пропозиції та за результатом розгляду повідомляємо наступне.
По-перше, Тендерною документацією (далі – ТД) п. 2 Розділу 5 було передбачено надання окремим документом календарного плану виконання робіт. В календарному плані повинно бути передбачено розділ щодо застосування захисту довкілля. ТОВ "БК "Центр-буд" (далі – Учасник) надав в своїй тендерній пропозиції (далі – ТП) Календарний графік на фірмовому бланку в якому відсутній розділ, щодо застосування захисту довкілля.Тобто, учасник правильно зрозумів вимогу ТД щодо надання документу (календарний план), але всупереч цьому не зазначив в календарному плані розділ, котрий вимагав Замовник.
По друге, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, окремим документом потрібно подати інформацію з посиланнями на розділ та пункт Статуту (для юридичних осіб), що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», учасник у вищеназваному документі повинен зазначити код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту.У складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Центр- Буд» міститься довідка про надання інформації щодо можливості здійснення господарської діяльності .Проте, у вказаній довідці, всупереч умовам тендерної документації, відсутній код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи, що є невідповідністю.
Даний факт свідчить про не виконання Учасником вимог тендерної документації.
Згідно з ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.




Документи подані скаржником

09 жовтня 2019 17:12
вимога на протокол 192

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 11:06
вимога на протокол 192

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-18-000777-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БК "Центр-буд", Код ЄДРПОУ:38503117
Дата подання: 23 жовтня 2019 15:59
оскарження стосовно дискваліфікації ТОВ "БК "Центр-Буд""
№ 275 від 23.10.2019р. Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна Компанія «Центр-Буд» Юридична адреса: 36014, м. Полтава, вул. Грушевського, 14 кв. 97 Фактична адреса: 36014 Полтава вул. Європейська,б.21 оф.310 код підприємства 42113252 ЗАМОВНИК Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації 36014, Україна, Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 код підприємства 04013991 Номер оголошеня у ситемі ProZorro UA-2019-09-18-000777-b СКАРГА на прийняте Замовником Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (надалі Замовник) неправомірне рішення за результатом розгляду тендерних пропозицій на закупівлю робіт по об'єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Станіслава Горєва в смт. Гоголеве Великобагачанського району Полтавської області.» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2019-09-18-000777-b ТОВ «БК «Центр-Буд» маючи намір прийняти участь у цій закупівлі Учасник уважно ознайомився з умовами цієї закупівлі на закупівлю робіт по об'єкту: на закупівлю робіт по об'єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Станіслава Горєва в смт. Гоголеве Великобагачанського району Полтавської області.» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2019-09-18-000777-b та беззаперечно встановлено, що цю закупівлю Замовник має намір провести за участю лише заздалегідь визначеного учасника. За цих умов вважаємо, що проводячи закупівлю Замовник повністю дискредитував себе, як розпорядник бюджетних коштів та особа що заздалегідь, обізнано та навмисно порушує принципи, строки та порядок проведення закупівель, а саме: Відповідно до ст. 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. 42 Конституції України передбачає, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускається неправомірне обмеження конкуренції і недобросовісна конкуренція. Замовник повинен був неухильно дотримуватись ст. З Закону України «Про публічні закупівлі», так як закупівля повинна здійснюватись за принципами добросовісної конкуренції учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення закупівель повинні відповідати таким принципам: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням На підставі вище викладеного та керуючись ст.ст. 8, 42 Конституції України, ст.ст. З, 5, 16, 18, 28 Закону України «Про публічні закупівлі». І. Підстави через які подається скарга 2. Про неправомірне визнання переможцем процедури відкритих торгів Замовник протокольним рішенням №201 від 15.10.2019 р. визнав ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7" переможцем торгів за номером оголошення UA-2019-09-18-000777-b чим порушив принципи здійснення закупівель передбачених ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - максимальної економії та ефективності; - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; - недискримінації учасників; - об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням, На підставі вище викладеного та керуючись ст.ст. 8, 42 Конституції України, ст.ст. З, 5, 16, 18, 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Умовами тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів, щодо закупівлі на закупівлю робіт по об'єкту: на закупівлю робіт по об'єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Станіслава Горєва в смт. Гоголеве Великобагачанського району Полтавської області.» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2019-09-18-000777-b встановлено, що Учасники, мають підтвердити свою кваліфікацію, тендерною документаціїєю встановлено наступне: Учасник у складі своєї пропозиції має надати банківську гарантію відповідно до умов розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції, а саме: Пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електорнна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно та безумовно за першою письмовою вимогою замовника сплатити суму в розмірі 40 000,00 грн. (сорок тисяч гривень), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: ‒ відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; ‒ непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ‒ ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; ‒ ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: 35423185009854 в ГУ ДКС України у Полтавській та області, МФО 831019 (адреса банку: вул. Шевченка, 1, м. Полтава, 36011) – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даної тендерної документації Електронна банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія; цифровий підпис уповноваженої особи банку, котра видала банківську гарантію; копія ліцензії банку та копія договору про надання гарантії, укладеного між учасником (принципалом) та банком або копія заяви про надання гарантії, якщо в заяві про надання гарантії передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом та має силу договору про надання гарантії відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Всі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Термін дії електронної банківської гарантії, наданої як забезпечення тендерної пропозиції учасника, має відповідати терміну дії пропозиції.Замовник відхиляє пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. На виконання вище зазначеної умови тендерної документації у пропозиції учасника ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7" міститься банківська електронна гарнатія пропозиції учасника (матеріали розміщені у електронній системі закупівель прозорро за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-09-18-000777-b). Але банківська гарантія видана банківською установою АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “АСВІО БАНК” не містить виразу «негайно» натомість банківська гарантія містить вираз безвідкличні та безумовні зобов'язання сплатити Вам повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) в розмірі 40 000,00 гривень (Сорок тисяч гривень 00 КОПІЙОК), за першою письмовою вимогою (далі у тексті - “Вимога”) відсутність виразу «НЕГАЙНО» є не дотриманням умов тендерної документації Будівництво амбулаторії по вул. Станіслава Горєва в смт. Гоголеве Великобагачанського району Полтавської області.» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). Отже учасник не виконав умови тендерної документації Будівництво амбулаторії по вул. Станіслава Горєва в смт. Гоголеве Великобагачанського району Полтавської області.» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) та ЗУ «про публічні закупівлі» у частині надання банківської гарантії що супроводжує тендерну пропозицію учасника. Тендерне забезпечення подане –у складі пропозиції сформовано без дотримання умов тендерної документації Будівництво амбулаторії по вул. Станіслава Горєва в смт. Гоголеве Великобагачанського району Полтавської області.» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції. Виходячи із вище викладеного пропозиція ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7" не відповідає умовам тендерної документації, адже учасник не підтвердив свої кваліфікацію, у частині ст.30 ц.1 абз.2 учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалось замовником ЗУ «Про публічні закупівлі». Виходячи із вище викладеного Замовник мав, відхилити пропозицію ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7", як таку що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 24 цього Закону ст.30.ц.1 абз.2, натомість Замовник визнав пропозицію ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7" переможцем, чим порушив норми ст.30 ц.1 абз.2 учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалось замовником ЗУ «Про публічні закупівлі». ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ Усе вказане вище вказує на порушення Замовником принципів здійснення закупівель. передбачених ст. 3 закону України про «публічні закупівлі», а саме: - максимальної економії та ефективності; - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; - недискримінації учасників; - об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки перемогла дорожча пропозиція учасника ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7", який документально не підтвердив свою відповідність встановленим ТД кваліфікаційним критеріям та пропозиція якого не відповідає вимогам ТД ст.30.ц.1 абз.2, не відповідає кваліфікаційним(кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 24 цього ЗУ «Про публічні закупівлі». ПРОШУ: 1 Прийняти скаргу до розгляду Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «БК «Центр-Буд» 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі, а саме: прийняття не правомірного рішення, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» 3. Зобов’язати Замовника тендерний комітет Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації скасувати протокол №201 від 15.10.2019 р. про визнання пропозиції переможцем торгів ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7" . 4. Скасувати процедуру відкритих торгів щодо закупівлі робіт із Будівництво амбулаторії по вул. Станіслава Горєва в смт. Гоголеве Великобагачанського району Полтавської області.» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2019-09-18-000777-b ДОДАТКИ: Оригінал платіжного доручення № 3747 зазначити номер платіжного доручення від 22.10.2019р. провнесення плати за подання скарги до органу оскарження. Директор ТОВ «БК «Центр-Буд» м.п. С.В. Штрікуль
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2019 19:48
Рішення від 28.10.2019 № 15483 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 19:48
рішення від 12.11.2019 № 16481.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 20:11

Документи подані скаржником

23 жовтня 2019 15:59
скарга
23 жовтня 2019 15:59
платіжне доручення

Документи подані замовником

12 листопада 2019 11:54
Антимонопольний.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "БК "Центр-буд" 7 786 122,81
UAH з ПДВ
7 786 122,81
UAH з ПДВ
1.4285714286 5 450 285.97 Документи
ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7" 8 910 899,07
UAH з ПДВ
8 910 899,07
UAH з ПДВ
1.2857142857 6 930 699.28 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД МК" 8 915 036,00
UAH з ПДВ
8 915 036,00
UAH з ПДВ
1.2142857143 7 341 794.35 Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 19:27
Електронний підпис
03 жовтня 2019 19:19
Частина3 смт Гоголєве.pdf
03 жовтня 2019 19:19
частина 7.pdf
03 жовтня 2019 19:19
частина 6.pdf
03 жовтня 2019 19:19
частина 5.pdf
03 жовтня 2019 19:19
частина 4 смт Гоголєве.pdf
03 жовтня 2019 19:19
частина 2 Гоголєве.pdf
03 жовтня 2019 19:19
частина 1смт Гоголєве.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 16:21
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:20
Електронний підпис
03 жовтня 2019 19:14
Електронний підпис
03 жовтня 2019 18:48
Електронний підпис
03 жовтня 2019 18:48
2 Кваліфікаційні.rar
03 жовтня 2019 18:44
Електронний підпис
03 жовтня 2019 18:44
53 Банківська гарантія.zip
03 жовтня 2019 18:44
4 Інші.rar
03 жовтня 2019 18:44
3 Установчи.rar
03 жовтня 2019 18:44
2 Кваліфікаційні.rar
03 жовтня 2019 18:44
1 Технічні.rar

Публічні документи

03 жовтня 2019 17:57
17.pdf
03 жовтня 2019 17:57
11.pdf
03 жовтня 2019 17:57
20.pdf
03 жовтня 2019 17:57
10.pdf
03 жовтня 2019 17:57
13.pdf
03 жовтня 2019 17:57
26.pdf
03 жовтня 2019 17:57
9.pdf
03 жовтня 2019 17:57
24.pdf
03 жовтня 2019 17:57
12.pdf
03 жовтня 2019 17:57
18.pdf
03 жовтня 2019 17:57
25.pdf
03 жовтня 2019 17:57
15.pdf
03 жовтня 2019 17:57
21.pdf
03 жовтня 2019 17:56
Уставні.rar
03 жовтня 2019 17:56
9.pdf
03 жовтня 2019 17:56
6.pdf
03 жовтня 2019 17:56
22.pdf
03 жовтня 2019 17:56
4.pdf
03 жовтня 2019 17:56
16.pdf
03 жовтня 2019 17:56
19.pdf
03 жовтня 2019 17:56
1.pdf
03 жовтня 2019 17:56
7.pdf
03 жовтня 2019 17:56
5.pdf
03 жовтня 2019 17:56
14.pdf
03 жовтня 2019 17:56
3.pdf
03 жовтня 2019 17:56
2.pdf
03 жовтня 2019 17:56
8.pdf
03 жовтня 2019 17:55
23.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "Центр-буд"

ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7"

ТОВ "БУД МК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "Центр-буд"
#38503117
Відхилено 7 786 122,81
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 16:51
ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7"
#38526328
Переможець 8 910 899,07
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 09:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7"
#38526328
8 910 899,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 11:15
Д.У. 10.pdf зміни до договору
04 січня 2022 11:08
Д.У. 10 Гоголеве.pdf зміни до договору
04 січня 2022 11:02
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 10:57
Д.У. 7.PDF зміни до договору
05 липня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 14:12
ду 6 амб гоголеве.PDF зміни до договору
13 травня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 14:05
ДУ 4 Гоголеве.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:35
амбулаторія гоголево ду 1.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 11:34
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 15:02
Гоголево.PDF укладений
28 листопада 2019 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 03-19/168
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.5.2. та п.14.1.
Номер договору про закупівлю: 03-19/168
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", домовилися внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору.
Номер договору про закупівлю: 03-19/168
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до п. 5.2 Розділу 5 та до додатку «Календарний графік виконання робіт» до Договору
Номер договору про закупівлю: 03-19/168
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 26.11.2019 року домовилися внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-19/168
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML