Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування протипожежного обладнання
Очікувана вартість
48 584,46 UAH
UA-2019-09-18-000769-c 1a94ced6cde944e68a00c588e88a93c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 48 584,46 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

18 вересня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 16:31
ТД_683-19_Послуги з технічного обслуговування протипожежного обладнання.doc
18 вересня 2019 16:31
Проект договору.doc
18 вересня 2019 16:31
Оголошення.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 28 784,46 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 270,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 жовтня 2019 11:06
Закінчення: 07 жовтня 2019 11:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування протипожежного обладнання (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 25 905,60
UAH з ПДВ
25 905,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Охоронні системи" 28 782,00
UAH з ПДВ
28 782,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 09:57
Цінова лот №1.pdf
03 жовтня 2019 09:57
Статут.pdf
03 жовтня 2019 09:57
Протокол №14.pdf
03 жовтня 2019 09:57
Ліцензія.pdf
03 жовтня 2019 09:57
Захист довкілля.pdf
03 жовтня 2019 09:57
Документи ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 09:57
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АПС-КИЇВ"

ТОВ "Охоронні системи"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АПС-КИЇВ"
#36251341
Відхилено 25 905,60
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 10:04
ТОВ "Охоронні системи"
#23706562
Переможець 28 782,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 10:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Охоронні системи"
#23706562
28 782,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 15:34
4. 19р. Звіт.docx укладений
13 лютого 2020 15:34
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 18:21
19804 Охоронні системи.pdf укладений
30 жовтня 2019 18:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 782,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 797,00 UAH)