Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засіб миючий технічний
Очікувана вартість
14 400,00 UAH
UA-2019-09-18-000748-a cf8760e40ddf47058b68d32aa7912d6b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костецька Тетяна Миколаївна

+380456564889; +380634525520 tender@rwk.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Рефрижераторна вагонна компанія» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081326
Місцезнаходження: 08502, Україна , Київська обл., Фастів, вул. Андрія Шептицького, 1-Б
Контактна особа: Костецька Тетяна Миколаївна
+380456564889; +380634525520
tender@rwk.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 13:24
Очікувана вартість: 14 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Детальний опис у тендерній дреументації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кг
Засіб миючий технічний (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару При наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 13:51
ТД Лабомід.doc
18 вересня 2019 13:51
ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ -Лабомід.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:28
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
На питання № 1 : Згідно ст.22 Закону України про публічні закупівлі, тендерна документація містить необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму.

На питання № 2 : В тендерній документації (п. 1.1. Додаток 1Б) вимагається Довідка Учасника щодо необхідності зазначення учасниками конкретної торгової марки чи моделі товару в тендерній пропозиції. Також це передбачається у Додатку №5 тендерної документації.

На питання № 3 : Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в тендері на загальних умовах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВФ СВК" 12 888,00
UAH з ПДВ
12 492,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "КААПРІ" 13 176,00
UAH з ПДВ
12 528,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 14:59
File0001.PDF
03 жовтня 2019 14:59
File.PDF
03 жовтня 2019 14:59
Цін. пропоз..JPG
03 жовтня 2019 14:59
ПДВ Каапрі.jpg
03 жовтня 2019 14:59
довідка.JPG
03 жовтня 2019 14:59
ЗГОДА.JPG
03 жовтня 2019 14:59
директор.jpg
03 жовтня 2019 14:59
Досвід.JPG
03 жовтня 2019 14:59
Аналіт. довідка .JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВФ СВК"

ТОВ "ФІРМА "КААПРІ"

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 13:53
Дод №1 до №26_19 (1).PDF зміни до договору
23 січня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 10:26
№26_19 ПОСТ Засіб миюч тех.PDF укладений
29 жовтня 2019 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №26/19 ПОСТ РВКЮВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 14 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 498,00 UAH)