Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина): ноутбук (джерело фінансування: субвенція, співфінансування)
Очікувана вартість
1 944 000,00 UAH
UA-2019-09-18-000734-c a0bf7433900a41c3b0aaf5070ebaa553
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Четвергова Ольга Іванівна

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Четвергова Ольга Іванівна
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 944 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162 шт.
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, ЗО Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 16:12
Проект договору.docx
18 вересня 2019 16:12
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:03
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції лише у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, визначених в тендерній документації. В іншому випадку, тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і буде відхилена. Просимо звернути на це Вашу увагу! Торгова марка товару може бути яка завгодно (аналог) , але технічні вимоги предмета закупівлі повині відповідати тендерній документації. Згідно тендерної документації вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ.
Питання до ТД
Дата подання: 19 вересня 2019 12:34
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:58
батарея: ємність – не менше ніж 3000 mAh; Не всі виробники вказують в технічних характеристиках ємність в mAh. Чи підходить Вам ноутбук, який за характеристиками буде відповідати: або не менш 6 годин роботи пристрою, що підтверджується тестом (MobileMark 2014) ?
Відповідь: У тендерній документації зазначено технічні характеристики, відповідно до наказу МОН від 02.11.2017 №1440 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за №55/31507 зі змінами. Тому, запропонований Учасниками предмет закупівлі, в частині технічних характеристик, повинен відповідати вимогам даного наказу.
Щодо територіальної дискримінації учасникив.
Дата подання: 19 вересня 2019 15:34
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:32
Шановний Замовник! Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Вимога замовника: " * замовником встановлюються наступні мінімальні вимоги до офісного приміщення - місце розташування м. Кривий Ріг, наявність за адресою офісного приміщення телефонного зв'язку та уповноваженої особи учасника для координації дій з поставки і гарантійного обслуговування техніки, а також прийняття замовлень та виконання ремонту в гарантійних випадках (офісне приміщення може використовуватись учасником на підставі договорів з іншими суб'єктами господарювання, які надають відповідні сервісні послуги - в такому випадку учасником в складі тендерної пропозиції надається довідка із зазначенням підстав використання таких приміщень, документальне підтвердження належності майна певному суб'єкту господарювання (третій особі), документальне підтвердження підстав використання майна (копія договору/ів з третьою особою терміном дії не менше ніж до 31.12.2019 року). (вимога п.2*. кваліфікаційної частини додатку 5 до тендерної документації), суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в тендерній документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення. Враховуючи викладене вважємо, що вимога Замовника викладена в п.2* кваліфікаційної частини додатку 5 до тендерної документації, порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до документації, а саме видалити дану вимогу або прибрати з тексту конкретизацію міста. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога обгрунтована необхідністю здійснення гарантійного та сервісного обслуговування поставленої техніки та не впливає на можливість участі в закупівлі суб'єктів господарювання, територіально розташованих поза межами міста Кривий Ріг. Звертаємо увагу на те, що замовником не вимагається підтвердження реєстрації чи провадження діяльності учасниками в конкретно визначеному місці, офісне (сервісне) приміщення може використовуватись учасниками як безпосередньо так і за договорами про надання послуг з гарантійного (сервісного) обслуговування тощо, але з обов'язковим документальним підтвердженням, а саме: (копія договору оренди або документів про власність на приміщення яке використовується як сервісний центр). Замовник закуповуючи значні обсяги комп'ютерної техніки для закладів освіти, має бути впевнений в спроможності учасника надати повноцінний супровід під час поставки та налаштування техніки, а також належне сервісне і гарантійне обслуговування. Підтвердження наявності у учасника висококваліфікованих фахівців з належною освітою та спроможності учасника забезпечити кваліфікований супровід поставок і кваліфіковане сервісне обслуговування закупівля є однією з основних умов даної закупівлі. Підстави для внесення змін до тендерної документації в цих частинах відсутні.
Тендерна документація
Дата подання: 20 вересня 2019 14:00
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:58
В тендерній документації прописано вимогу до ноутбуку: «тип матриці – IPS». Ця технологiя запатентована компанiєй LG. Що є обмеженням у виборі обладнання. Це є порушенням Закону України Про публічні закупівлі, так як не дозволяє забезпечити добросовісну конкуренцію серед Учасників та не дозволить придбати товар з максимальною економією державних коштів. Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині опису функцій обладнання, а саме змiнити вимогу на: «тип матриці – IPS або не гiрше».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації зазначено технічні характеристики, відповідно до наказу МОН від 02.11.2017 №1440 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за №55/31507 зі змінами. Тому, запропонований Учасниками предмет закупівлі, в частині технічних характеристик, повинен відповідати вимогам даного наказу.
Запитання по технічним характеристикам
Дата подання: 20 вересня 2019 14:24
Дата відповіді: 20 вересня 2019 14:58
У тендерній документації до ноутбука зазначено "не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0". Цей порт малоймовірно, що буде використовуватися в школах, але вносить обмеження на можливий список пропонованих моделей. Для економії бюджетних коштів прохання внести до тендерної документації зміни в такій редакції: "не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0 або еквівалент"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації зазначено технічні характеристики, відповідно до наказу МОН від 02.11.2017 №1440 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за №55/31507 зі змінами. Тому, запропонований Учасниками предмет закупівлі, в частині технічних характеристик, повинен відповідати вимогам даного наказу.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
04 жовтня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій