Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Знам'янський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190358 |
Місцезнаходження: | 27406, Україна , Кіровоградська обл., м. Знам'янка, вул. Соборна, буд. 148 |
Контактна особа: |
Надія Ярова +380668346884 zpnigo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 14:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2019 14:25 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 12:46 |
Очікувана вартість: | 262 216,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 311,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2019р.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник сплачує вартість спожитого обсягу газу на рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дня отримання Акту приймання передачі товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2019 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2019 13:47 |
№16 - зміни до тенедерної документації.pdf | |
27 вересня 2019 13:47 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
27 вересня 2019 13:47 |
Зміни до тендерної документаціїї.docx | |
18 вересня 2019 10:55 |
Додаток 2 - кваліфікаційні критерії.docx | |
18 вересня 2019 10:55 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
18 вересня 2019 10:55 |
Лист згода.docx | |
18 вересня 2019 10:55 |
Додаток 4 - докумети ст17.docx | |
18 вересня 2019 10:55 |
Додаток 1 тенедерна пропозиція.docx | |
18 вересня 2019 10:55 |
Тендерна документація.docx |
27 вересня 2019 13:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 вересня 2019 13:47 |
№16 - зміни до тенедерної документації.pdf
|
|||||||||
27 вересня 2019 13:47 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
|||||||||
27 вересня 2019 13:47 |
Зміни до тендерної документаціїї.docx
|
|||||||||
18 вересня 2019 10:55 |
Додаток 2 - кваліфікаційні критерії.docx
|
|||||||||
18 вересня 2019 10:55 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
|||||||||
18 вересня 2019 10:55 |
Лист згода.docx
|
|||||||||
18 вересня 2019 10:55 |
Додаток 4 - докумети ст17.docx
|
|||||||||
18 вересня 2019 10:55 |
Додаток 1 тенедерна пропозиція.docx
|
|||||||||
18 вересня 2019 10:55 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-25-000023 ● ba28ecb9f3a74bdb93d9a1457f647e8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2019 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.09.2019 № 51
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.09.2019 № 51
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-09-18-000655-b 18.09.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-25 17:55:57
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Газове паливо (природний газ)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-09-18-000655-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення обов’язкового поля «10². Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року?
2. Чому тендерна документація, оприлюднена при проведенні вищезазначених відкритих торгів, не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» та пункту 2 рішення РНБО від 19.03.2019, введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019.
3. З якої причини в п. 9 «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг оголошення про проведення відкритих торгів зазначено: «від 14 жовтня 2019 до 31 грудня 2019» тоді, як в пункті 4.4. «Строки поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) розділу І «Загальні положення» тендерної документації, оприлюдненої при проведенні вищезазначених відкритих торгів, Вами зазначено: «з дати підписання договору до 321.12.2019 року»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-01 10:34:43
Внесення змін до тендерної документації
Джерело фінансування - обласний бюджет, так як заклад фінансується з обласного (місцевого) бюджету.
Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2019р.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-09-27 13:52:00
Внесення змін до тендерної документації
Джерело фінансування - обласний бюджет; внести зміни до Т, в І Загальні положення п.8; Договір набірає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2019р.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-10-01 12:43:07
Зміни до тенедерної документації
Джерело фінансування закупівлі - обласний бюджет, так як інтернат фінансується з обласного (місцевого) бюджету Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2019р.
- Тендерна документація із змінами.docx
- Зміни до тендерної документаціїї.docx
- №16 - зміни до тенедерної документації.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатом моніторингу встановлено неузгодженість інформації, оприлюдненої в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП" |
144 550,00
UAH з ПДВ
|
144 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
172 200,00
UAH з ПДВ
|
172 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
210 000,00
UAH з ПДВ
|
210 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" |
213 500,00
UAH з ПДВ
|
213 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" |
214 200,00
UAH з ПДВ
|
214 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
262 115,00
UAH з ПДВ
|
262 115,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП" #41761118 |
Відхилено |
144 550,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 14:20
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
172 200,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 10:26
|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" #36716332 |
Відхилено |
210 000,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 12:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" #41559270 |
Відхилено |
213 500,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 10:02
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" #40121452 |
Переможець |
214 200,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 15:34
|
Дод.угода №1 до дог.№КТ4-19-008.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 11:46
|
КТ4-19-008, Нафтогаз, 214200,0.pdf | укладений |
29 жовтня 2019 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням фактичного обсягу видатків сума Договору зменшується на 63066,60 грн.. Скоригована сумадоговору становить 151133,40 грн. |
Номер договору про закупівлю: | КТ4-19-008 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |