Газове паливо (природний газ)
Очікувана вартість
262 216,00 UAH
UA-2019-09-18-000655-b 9f100cff9f4d4bd1bb3d7d078958811e
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Знам'янський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190358
Місцезнаходження замовника: 27406, Україна, Кіровоградська обл., м. Знам'янка, вул. Соборна, буд. 148 
Контактна особа замовника: Надія Ярова
+380668346884
zpnigo@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 14:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 14:25
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 12:46
Очікувана вартість: 262 216,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 311,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування закупівлі - обласний бюджет
Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2019р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 метр кубічний
Газове паливо (природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27406, Україна, Кіровоградська область, Знам'янка, Соборна, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник сплачує вартість спожитого обсягу газу на рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дня отримання Акту приймання передачі товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-25-000023 ● ba28ecb9f3a74bdb93d9a1457f647e8f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-25
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-25 17:41:37
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.09.2019 № 51

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.09.2019 № 51

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-09-18-000655-b 18.09.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-25 17:55:57

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Газове паливо (природний газ)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-09-18-000655-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення обов’язкового поля «10². Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року?
2. Чому тендерна документація, оприлюднена при проведенні вищезазначених відкритих торгів, не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» та пункту 2 рішення РНБО від 19.03.2019, введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019.
3. З якої причини в п. 9 «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг оголошення про проведення відкритих торгів зазначено: «від 14 жовтня 2019 до 31 грудня 2019» тоді, як в пункті 4.4. «Строки поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) розділу І «Загальні положення» тендерної документації, оприлюдненої при проведенні вищезазначених відкритих торгів, Вами зазначено: «з дати підписання договору до 321.12.2019 року»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-01 10:34:43

Внесення змін до тендерної документації

Джерело фінансування - обласний бюджет, так як заклад фінансується з обласного (місцевого) бюджету.
Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2019р.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-27 13:52:00

Внесення змін до тендерної документації

Джерело фінансування - обласний бюджет; внести зміни до Т, в І Загальні положення п.8; Договір набірає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2019р.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-10-01 12:43:07

Зміни до тенедерної документації

Джерело фінансування закупівлі - обласний бюджет, так як інтернат фінансується з обласного (місцевого) бюджету Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2019р.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Знам'янський психоневрологічний інтернат , 03190358, Україна, м. Знам'янка, вул. Соборна, буд. 148 
  2. Інформація про предмет закупівлі: Газове паливо (природний газ), 262216UAH, 09120000-6, ДК021, 35000, метр кубічний
  3. Інформація про оприлюднення: 9f100cff9f4d4bd1bb3d7d078958811e, 2019-09-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 25 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Знам'янського психоневрологічного інтерната (далі – замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 17.09.2019 № 13 (далі – тендерна документація), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644) та пункту 2 рішення РНБО від 19.03.2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019. Також, за результатом моніторингу встановлено неузгодженість інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, а саме – в пункті 9 «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» оголошення про проведення відкритих торгів зазначено: «від 14 жовтня 2019 до 31 грудня 2019» тоді, як в пункті 4.4. «Строки поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) розділу І «Загальні положення» тендерної документації, оприлюдненої при проведенні вищезазначених відкритих торгів, вказано: «з дати підписання договору до 31.12.2019 року». Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.09.2019 № 16, внесено зміни до тендерної документації, як це передбачено частиною 2 статті 23 Закону, та оприлюднено інформацію щодо джерела фінансування даної закупівлі., 09 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує вимоги рішення РНБО та вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644. За результатом моніторингу встановлено неузгодженість інформації, оприлюдненої в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.09.2019 № 16, внесено зміни до тендерної документації, як це передбачено частиною 2 статті 23 Закону, та оприлюднено інформацію щодо джерела фінансування даної закупівлі.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатом моніторингу встановлено неузгодженість інформації, оприлюдненої в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації.)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП" 144 550,00
UAH з ПДВ
144 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 172 200,00
UAH з ПДВ
172 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 210 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" 213 500,00
UAH з ПДВ
213 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" 214 200,00
UAH з ПДВ
214 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 262 115,00
UAH з ПДВ
262 115,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 13:49
ISO.pdf
04 жовтня 2019 13:49
Статут СМІД ГРУП.pdf
04 жовтня 2019 13:49
Наказ на директора.pdf
04 жовтня 2019 13:49
Ліцензія.pdf
04 жовтня 2019 13:49
ДУ 1 транспортування.pdf
04 жовтня 2019 13:49
ДСТУ.pdf
04 жовтня 2019 13:49
Договір зберігання.pdf
04 жовтня 2019 13:49
Відгук УЕК від 02.10.2019.pdf
04 жовтня 2019 13:49
Витяг ПДВ.pdf
04 жовтня 2019 13:49
страховий запас.pdf
04 жовтня 2019 13:49
санкції.pdf
04 жовтня 2019 13:49
пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 13:49
податки.pdf
04 жовтня 2019 13:49
персональні дані.pdf
04 жовтня 2019 13:49
наявність працівників.pdf
04 жовтня 2019 13:49
наявність обладнання.pdf
04 жовтня 2019 13:49
наявність досвіду.pdf
04 жовтня 2019 13:49
наявність в реєстрі.pdf
04 жовтня 2019 13:48
лівкідаціна процедура.pdf
04 жовтня 2019 13:48
лист про ліцензію.pdf
04 жовтня 2019 13:48
лист повідомлення.pdf
04 жовтня 2019 13:48
істотні умови.pdf
04 жовтня 2019 13:48
захист довкілля.pdf
04 жовтня 2019 13:48
Договір.pdf
04 жовтня 2019 13:48
гарантійний гост.pdf
04 жовтня 2019 13:48
відповідність ст 17.pdf
04 жовтня 2019 13:48
відповідність ст 17 ЗУ.pdf
04 жовтня 2019 13:48
відповідність п.7 ст 17.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 10:24
ОТГ.7z
02 жовтня 2019 10:24
Установчі документи.7z
02 жовтня 2019 10:24
Лист гаратія.pdf
02 жовтня 2019 10:24
17ст..pdf
02 жовтня 2019 10:24
Інформаційний лист.pdf
02 жовтня 2019 10:24
Витяг_01.08.rtf
02 жовтня 2019 10:24
Марківська РДА.7z
02 жовтня 2019 10:24
Техніча частина.7z
02 жовтня 2019 10:24
БГ УТГ 1.pdf
02 жовтня 2019 10:24
Гарантії.pdf
02 жовтня 2019 10:24
17 ст.pdf
02 жовтня 2019 10:24
Гарантійні листи.pdf
02 жовтня 2019 10:24
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 10:24
Тендерна документація.pdf
02 жовтня 2019 10:24
Паспорт С.Стоянський.pdf
02 жовтня 2019 10:24
Листи гарантії 17 ст.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 11:48
sign.p7s
04 жовтня 2019 11:47
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 жовтня 2019 15:03
sign.p7s
03 жовтня 2019 15:03
Статут.pdf
03 жовтня 2019 15:03
Проект договору.pdf
03 жовтня 2019 15:03
Витяг ЄДР.pdf
03 жовтня 2019 15:03
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 18:04
sign.p7s
03 жовтня 2019 18:20
sign.p7s
03 жовтня 2019 18:19
Технічні вимоги.pdf
03 жовтня 2019 18:19
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 18:19
Проект договору.pdf
03 жовтня 2019 18:19
Інша інформація.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 16:14
sign.p7s
27 вересня 2019 16:14
Технічна специфікація.pdf
27 вересня 2019 16:14
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 16:14
СТАТУТ+ОПИС.pdf
27 вересня 2019 16:14
стаття 17.pdf
27 вересня 2019 16:14
Роз'яснення до ліцензії.pdf
27 вересня 2019 16:14
проект договору.pdf
27 вересня 2019 16:14
постанова про ліцензію.pdf
27 вересня 2019 16:14
паспорт якості.pdf
27 вересня 2019 16:14
Наказ про призначення.pdf
27 вересня 2019 16:14
лист-згода на обробку.pdf
27 вересня 2019 16:13
Договір оренди 2019р..pdf
27 вересня 2019 16:13
Довідка щодо потужності.pdf
27 вересня 2019 16:13
Довідка аналог досвід.pdf
27 вересня 2019 16:13
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
27 вересня 2019 16:13
Відомості ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2019 16:13
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 вересня 2019 16:13
Витяг ЄДР 08.08. 2019.pdf
27 вересня 2019 16:13
Виписка з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІД ГРУП"
#41761118
Відхилено 144 550,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 14:20
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Відхилено 172 200,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 10:26
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
#36716332
Відхилено 210 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 12:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ"
#41559270
Відхилено 213 500,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 10:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України"
#40121452
Переможець 214 200,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 11:28

Документи

09 жовтня 2019 14:20
sign.p7s

Документи

15 жовтня 2019 10:26
sign.p7s
15 жовтня 2019 10:24
№21 ПП ОККО КОНТРАКТ.pdf

Документи

15 жовтня 2019 12:04
sign.p7s

Документи

16 жовтня 2019 10:02
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України"
#40121452
214 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку