Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електротехнічне обладнання (Блок живлення для магнітно-резонансного томографу SIGNA HDE)
Очікувана вартість
193 000,00 UAH
UA-2019-09-18-000548-a 28c03042fb2e42209ab3139881186da1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

560-80-12 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
560-80-12
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 193 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 965,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31730000-2: Електротехнічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Блок живлення для магнітно-резонансного томографу SIGNA HDE
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 31730000-2 — Електротехнічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 12:22
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:34
Дата відповіді: 19 вересня 2019 16:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Документації товар має бути повністю сумісним з магнітно-резонансним томографом SIGNA HDE та забезпечувати його безперебійну роботу. На підтвердження відповідності зазначеній вимозі учасники мають надати гарантійний лист (див. додаток 3). Також, учасники мають надати таблицю відповідності товару технічним вимогам, зазначеним в додатку 3 документації, із зазначенням у таблиці інформації про країну походження та виробника товару (див. пункт 4 розділу ІІІ Документації). Крім того, згідно примітки додатка 1 до Документації учасник зазначає у колонці 2 таблиці цінової пропозиції найменування товару запропоноване замовником, а в дужках найменування товару, що пропонується учасником як еквівалент. Найменування товару, запропонованого учасником як еквівалент, повинно відповідати найменуванню товару у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних учасника, у разі обрання його переможцем торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що умовами закупівлі, серед іншого, передбачено наступне:
1) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, крім фізичних та юридичних осіб, до яких застосовані санкції відповідно до Закону України «Про санкції» (див. пункт 6 розділу І Документації);
2) єдиним критерієм оцінки пропозиції є «ціна». Ціна має включати податок на додану вартість, у разі якщо учасник є платником ПДВ. Питомою вагою критерію "ціна" є ціна пропозиції у гривні. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації та шляхом застосування електронного аукціону (див. пункт 1 розділу V Документації).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 193 000,00
UAH з ПДВ
193 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 193 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 11:54

Документи

27 вересня 2019 11:54
Електронний підпис
27 вересня 2019 11:53
Протокол 163.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
193 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 11:54
Електронний підпис
27 вересня 2019 11:53
Протокол 163.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 159.pdf укладений
07 жовтня 2019 10:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 193 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 166,67 UAH)