Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання бензину А-95
Очікувана вартість
73 000,00 UAH
UA-2019-09-18-000538-b ● 0f5f647810624bb8bb31d64d8235eccc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КАЛЬМІУСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04053223 |
Місцезнаходження: | 87524, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, пр-т. Металургів, 193 |
Контактна особа: |
Галина Щуренко +380982378231 seo504@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2019 15:08 |
Очікувана вартість: | 73 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 365,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2560 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів,193
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 10:53 |
Проект договору на бензин Вересень.docx |
18 вересня 2019 10:31 |
Оголошення бензин А-95 Вересень.docx |
20 вересня 2019 10:53 |
Проект договору на бензин Вересень.docx
|
||
18 вересня 2019 10:31 |
Оголошення бензин А-95 Вересень.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо умов
Дата подання: 18 вересня 2019 16:08
Дата відповіді: 19 вересня 2019 13:36
Шановений замовнику, вимогами п.1 дод1 передбачене: "У складі пропозиції учасник обов’язково надає копії документів на право власності або оренду автозаправних станцій." Попередні закупівлі Вашого підприємства з аналогічними вимогами свідчать про визнання переможців з партнерськими договорами. Чи буде підставою для дискваліфікації участь з партнерськими АЗС?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Визначення переможця з партнерськими АЗС було одноразово, так як це була мала закупівля і кількість пального забезпечувала потребу установи на місяць. Зараз закупівля палива здійснюється на вісім місяців і пріорітетність буде надаватися учасникам, які мають власні або орендовані АЗС.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000538-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКО2015", Код ЄДРПОУ:39618388
Дата подання: 18 вересня 2019 16:14
Щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, вимогами п.2 дод1 передбачене подання у складі пропозиції : "Копію договору (усіх додаткових угод до нього) за аналогічним предметом закупівлі за останні ДВА роки". Така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників паливного ринку, організованих в поточному році, та суперечить принципам здійснення закупівель, визначеним ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі". Наполягаємо на зміні вимог, передбачаючих можливість надання аналогічних договорів в "будь-який період за останні два роки", та приведенні вимог у відповідність до чинного законодавства. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 13:39
П.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюються кваліфікаційні критерії закупівлі. Згідно з п.1 ст.16 замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимога щодо надання договорів за останні два роки обумовлена передусім тим, що Учасник повинен доказати свою спроможність виконувати умови договору з поставки бензину. За умовами закупівлі службовий автотранспорт районної адміністрації, повинен обслуговуватися на АЗС Учасника закупівлі, а бензин повинен відпускатися на підставі пред’явлення: скреч-картки, талонів, паливних карток, які повинні бути чинні (дійсні) на всій території України на час виконання обов’язків згідно договору, або безоплатно замінені. Розрахунковий строк використання талонів становить 1 рік.
Виходячи з вищенаведеного, районна адміністрація, як Замовник, повинна мати документально підтверджені гарантії, що Учасник зможе виконувати умови договору з поставки бензину протягом не менш ніж один рік.
Виходячи з вищенаведеного, районна адміністрація, як Замовник, повинна мати документально підтверджені гарантії, що Учасник зможе виконувати умови договору з поставки бензину протягом не менш ніж один рік.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" #24316073 |
Переможець |
70 912,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 08:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 159 від 11.10.2019.pdf | укладений |
11 жовтня 2019 15:12
|