Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти.
Очікувана вартість
641 234,00 UAH
UA-2019-09-18-000429-a 432d2d9cc2ff4a0e989a999f91739192
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Олена Миколаївна

+380544972751 rayviobuhsh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шосткинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147859
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул. Садовий бульвар, 29
Контактна особа: Карпенко Олена Миколаївна
+380544972751
rayviobuhsh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 11:45
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 11:45
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 15:36
Очікувана вартість: 641 234,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 206,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти. Джерело фінансування закупівлі: субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41113, Україна, Сумська область, Івотський навчально- виховний комплекс загальноосвітня школа I-III ступенів- дошкільний навчальний заклад Шосткинської районної ради Сумської області., вул.Сіверська,63 с.Івот, Шосткинський район, Сумська область.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює попередню оплату в розмірі 30% від вартості витрат, передбачених у 2019 році на закупівлю матеріалів, а Виконавець зобов"язується погасити аванс продовж 30 днів після його отримання. Аванс 7 Банківські 30
Надання послуг 70% післяоплата.Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту про належне надання послуги, відстрочка платежу становить 7 (сім) банківських днів з моменту підписання акта.Джерело фінансування закупівлі: субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 11:53
Проект договору.docx
18 вересня 2019 11:53
Додаток5.docx
18 вересня 2019 11:53
Додаток4.docx
18 вересня 2019 11:53
Додаток3.docx
18 вересня 2019 11:53
Додаток2.docx
18 вересня 2019 11:53
Додаток1.docx
18 вересня 2019 11:53
Тендерна документація послуги провайдерів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-18-000001 ● 23faf22a6dd74c449082bb209757ed58
  • Статус: вирішено ● Дата: 19 листопада 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019 12:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

17.10.2019 № 35

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 17.10.2019 № 35

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-09-18-000429-a 18.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет відділу освіти Шосткинскької районної державної адміністрації на Ваш запит щодо закупівлі послуг з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти надає пояснення щодо усунення порушення:в зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Замовник та Виконавець дійшли згоди розірвати Договір №406 від 28.10.2019р.(додаткова угода та звіт виконання договору додаються).

2019-11-05 15:54:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2019-11-07 16:15:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЯРЕМЕНКО ЮЛІЯ ВІТАЛІЇВНА 590 000,00
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДУБОК В.М. 640 000,00
UAH з ПДВ
640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 03:09
scan_zvit_yakist_2018.pdf
22 жовтня 2019 17:39
dopuska_palamarchuk_di.pdf
19 жовтня 2019 13:18
Електронний підпис
19 жовтня 2019 13:17
vutyag_ЄДР.zip
19 жовтня 2019 13:15
Електронний підпис
17 жовтня 2019 14:56
dovidka_pro_vidsytnist_sudumostey_2.jpg
14 жовтня 2019 12:34
Електронний підпис
11 жовтня 2019 10:58
dovidka_pro_zaborgovanist_09-10-2019.JPG
10 жовтня 2019 12:34
dovidka_pro_zahust_dovkillya.pdf
10 жовтня 2019 12:33
dogovor_2.jpg
10 жовтня 2019 12:33
dogovor_1.jpg
10 жовтня 2019 12:31
АКТ1.pdf
10 жовтня 2019 12:30
ДОГ.2.pdf
10 жовтня 2019 12:30
ДОГ1.pdf
10 жовтня 2019 12:23
scan_zvit_yakist_2018.pdf
10 жовтня 2019 12:23
dovidka_pro_vidsytnist_sudumostey.jpg
10 жовтня 2019 12:23
dovidka_pro_zaborgovanist.JPG
10 жовтня 2019 12:22
АКТ1_Osvita_Shostka.pdf
10 жовтня 2019 12:22
Aktu_Ukrposta_Shostka.pdf
10 жовтня 2019 12:22
Aktu_SUMDY.pdf
10 жовтня 2019 12:22
Aktu_Standartuzaciya.pdf
02 жовтня 2019 21:55
Licenziya_NKRZ_12_02_2019_No_58.pdf
02 жовтня 2019 21:55
dovidka_pro_kontent.pdf
02 жовтня 2019 21:55
dovidka_pro_vukonannya_analog_dogovoriv.pdf
02 жовтня 2019 21:55
lust_zgoda_pro_obrobky_pd.pdf
02 жовтня 2019 21:55
dovidka_pro_obmin_trafficom.pdf
02 жовтня 2019 21:55
vidgyk_metrologiya.pdf
02 жовтня 2019 21:55
dovidka_materialno_tehnichna_baza0001.pdf
02 жовтня 2019 21:55
lust_zgoda_pro_obrobky_pd.pdf
02 жовтня 2019 21:55
dogovir_osvita_putivl.pdf
02 жовтня 2019 21:55
vidgyk_sumdu.pdf
02 жовтня 2019 21:55
dovidka_pro_vidsytnist_sudumostey.jpg
02 жовтня 2019 21:55
dovidka_pracivnuku_.pdf
02 жовтня 2019 21:55
dogovir_2.pdf
02 жовтня 2019 21:55
cinova_propozuciya.pdf
02 жовтня 2019 21:55
dovidka_pro_filtraciyu_kontenty.pdf
02 жовтня 2019 21:55
vupuska_2.jpg
02 жовтня 2019 21:55
dogovir_infocom.pdf
02 жовтня 2019 21:55
vutyag.zip
02 жовтня 2019 21:55
Паспорт Яременко Юлiя.pdf
02 жовтня 2019 21:55
nkrz.jpg
02 жовтня 2019 21:55
dogovir_1.pdf
02 жовтня 2019 21:55
dovidka_pro_tehnichni_parametru.pdf
02 жовтня 2019 21:55
pasport_Yaremenko_ov.pdf
02 жовтня 2019 21:55
dovidka_lust_zgoda_z_umovamu_dogovoru.pdf
02 жовтня 2019 21:55
dogovor__12-303_07_bereznya_2018_Shostka.pdf
02 жовтня 2019 21:55
vupuska_1.jpg
02 жовтня 2019 21:55
lust_garantiya_st_17_1.pdf
02 жовтня 2019 21:55
zvit_nkrz.pdf
02 жовтня 2019 21:55
dovidka_pro_zaborgovanist.JPG

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:20
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:20
Ст 17.pdf
02 жовтня 2019 15:20
Працівникі.pdf
02 жовтня 2019 15:20
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
02 жовтня 2019 15:20
МТ база.pdf
02 жовтня 2019 15:20
ЛИСТ-ЗГОДА ПЕРС ДАНІ.PDF
02 жовтня 2019 15:20
ІНФОРМ про УЧАСНИКА.PDF
02 жовтня 2019 15:20
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.PDF
02 жовтня 2019 15:20
Додаток 6.pdf
02 жовтня 2019 15:20
Додаток 3.pdf
02 жовтня 2019 15:20
ВИПИСКА з ЄДР.pdf
02 жовтня 2019 15:20
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЯРЕМЕНКО ЮЛІЯ ВІТАЛІЇВНА

ФОП ДУБОК В.М.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЯРЕМЕНКО ЮЛІЯ ВІТАЛІЇВНА
#3229509320
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 14:46
dogowir укладений
05 листопада 2019 14:43
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 09:53
dogowir зміни до договору
29 жовтня 2019 09:45
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 13:42
dogowir укладений
28 жовтня 2019 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантаження оновленої форми договору
Номер договору про закупівлю: 406
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв"язку з неможливістю усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.