Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) - 33140000-3 «Медичні матеріали» (40548 Хірургічна рукавичка, латексна, 47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 47180 Непудровані хірургічні рукавички без латексу, стерильні, 56286 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2019-09-18-000364-b a805ef2088eb4577982bedc079a968dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерзляк Ольга Миколаївна

+380617171730 tender_tub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006707
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2
Контактна особа: Мерзляк Ольга Миколаївна
+380617171730
tender_tub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:03
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Джерело фінансування:кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пара
ДК 021:2015 (CPV) - 33140000-3 «Медичні матеріали»(40548 Хірургічна рукавичка, латексна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
31000 пара
ДК 021:2015 (CPV) - 33140000-3 «Медичні матеріали»(47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
300 пара
ДК 021:2015 (CPV) - 33140000-3 «Медичні матеріали»(47180 Непудровані хірургічні рукавички без латексу, стерильні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20000 пара
ДК 021:2015 (CPV) - 33140000-3 «Медичні матеріали»(56286 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставленийТовар здійснюються на підставі п.1.ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-000364-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 23 вересня 2019 15:16
Скарга на дискваліфікаційні вимоги
Шановний Замовнику!
В додатку №3 Вами вказані рукавички "подвійні" стерильні хірургічні, які імортує в Україну лише одна компанія ТОВ "Допомога-1". тп гарантійний лист буде лише у компаній що повязані з даною ТОВ "Допомога-1". Згідно вищенаведеного факту просимо винести ці позиції (в кількості 300 пар ) в окремий лот та дати змогу іншим Учасникам прийняти участь у відкритих торгах, що здійснюються відповідно до Закону про публічні Закупівлі. Критерієм оцінки по якому є неупередженість, чесність та прозорість і ціна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2019 08:25
Шановний користувач ЕСЗ!
Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 47180 Непудровані хірургічні рукавички без латексу, стерильні, 56286 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні) не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції може пропонувати ті медичні вироби, які мають реєстрацію (реєстраційне свідоцтво або сертифікат/декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності) цих медичних виробів.
Стосовно медико-технічних вимог до рукавичок "подвійних" стерильних хірургічних, (нітрилові, без пудри, 1 пара, та латексні з пудрою, 1 пара), то при їх прописанні замовник керувався виключно потребою закладу у зазначених медичних виробах. Замовник не може знати які та скільки компаній імпортують зазначені медичні вироби в Україну. Усі медичні вироби, що мають реєстраційні свідоцтва або сертифікати/декларації відповідності, введені в обіг законно і дозволені для продажу на території України, в тому числі і для тендерних закупівель.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Свириденко О.В. 89 311,83
UAH з ПДВ
87 661,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 90 810,00
UAH з ПДВ
88 283,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 19:30
Електронний підпис
11 жовтня 2019 19:25
Довідка податкова
11 жовтня 2019 11:48
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:45
Довідка МВС
04 жовтня 2019 18:37
Електронний підпис
02 жовтня 2019 23:47
Електронний підпис
02 жовтня 2019 22:36
Електронний підпис

Публічні документи

03 жовтня 2019 09:53
Електронний підпис
03 жовтня 2019 09:39
ТЧ.pdf
03 жовтня 2019 09:39
КЧ_p136-169.pdf
03 жовтня 2019 09:39
КЧ_p091-135.pdf
03 жовтня 2019 09:39
КЧ_p046-090.pdf
03 жовтня 2019 09:39
КЧ_p001-045.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Свириденко О.В.

ТОВ "БАДМ-Б"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Свириденко О.В.
#2476512961
87 661,83
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:37
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 12:01
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2019 12:01
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 14:30
Договір №205м.pdf укладений
24 жовтня 2019 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.В зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі Замовником, відповідно до п.п.1 п.12.2. Договору, з урахуванням вимог пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», Сторони договору прийшли згоди про: 2.Суму договору зменшити на 10632,53 грн. (Десять тисяч шістсот тридцять дві гривні 53 копійки), у т.ч. ПДВ. 3.Пункт 3.1 договору викласти у наступній редакції: «Ціна даного Договору становить: 77029,30 грн.(сімдесят сім тисяч двадцять дев’ять гривень 30 копійок),у т.ч. ПДВ -5039,30 грн.» 4.Внести зміни до Специфікації (Додаток №1, що є невід’ємною частиною цього договору)
Номер договору про закупівлю: 205м
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 77 029,30
UAH (в тому числі ПДВ 5 039,30 UAH)