Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт КЗ “Дитячо-юнацька спортивна школа “Темп” м. Тернівка (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
18 562 668,00 UAH
UA-2019-09-18-000340-b 179543f458194cee92323b261aa149a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 09:48
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 11:08
Очікувана вартість: 18 562 668,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 92000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт КЗ “Дитячо-юнацька спортивна школа “Темп” м. Тернівка (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51500, Україна, Дніпропетровська область, м. Тернівка, вул. Спортивна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Джерело фінансування закупівлі (на дату оголошення): обласний бюджет. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 09:48
Проект договору Додаток 6.doc
18 вересня 2019 09:48
Форма пропозиції Додаток 5.doc
18 вересня 2019 09:48
Тендерна документація.doc
18 вересня 2019 09:48
стаття 17 Додаток 2.doc
18 вересня 2019 09:48
стаття 16 Додаток 1.doc
18 вересня 2019 09:48
Інші документи Додаток 3.doc
18 вересня 2019 09:48
Документи для переможця Додаток 4.doc
18 вересня 2019 09:48
Додаток 7 Технічне завдання.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000072 ● 568604215b95483899ea4cc0a87aa3aa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 18:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2019-09-18-000340-b 18.09.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-08-26-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
26.08.2020 № 172
Дніпро

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 із змінами, пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 17.06.2020 №003100-18/1112-2020

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 27 серпня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-09-18-000340-b, здійсненої Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 04011650).
2. Для проведення зазначеної перевірки закупівель направити начальника відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби ПЕРЕВЕРЗЄВУ Тетяну Віталіївну.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

2020-08-26 14:26:24


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Верхолаз" 17 770 903,73
UAH з ПДВ
16 335 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРОТК" 18 469 120,35
UAH з ПДВ
17 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 10:29
Електронний підпис
16 жовтня 2019 10:24
Графік 2019-2020.PDF
15 жовтня 2019 23:03
Електронний підпис
15 жовтня 2019 22:56
ДЦ16335000.imd
15 жовтня 2019 22:56
Поясн записка.PDF
15 жовтня 2019 22:56
ЗВР.rar
15 жовтня 2019 22:56
Відомості ресурсів.rar
15 жовтня 2019 22:56
Кошториси.rar
15 жовтня 2019 22:56
ДЦ ДЦ16335000.PDF
15 жовтня 2019 22:56
Довідка корупція.PDF
15 жовтня 2019 22:56
Довідка несудимість.PDF
04 жовтня 2019 09:31
Електронний підпис
03 жовтня 2019 19:25
Статут частина 2.zip
03 жовтня 2019 19:25
Статут частина 1.zip
03 жовтня 2019 19:25
Додаток 7.rar
03 жовтня 2019 19:25
Додаток 3.rar
03 жовтня 2019 19:25
Додаток 2.PDF
03 жовтня 2019 19:25
Додаток1.rar
03 жовтня 2019 19:25
Цінова пропоз Дод.5.PDF
03 жовтня 2019 19:25
КОШТОРИСИ (2).rar
03 жовтня 2019 19:25
КОШТОРИСИ.rar
03 жовтня 2019 19:25
БГ008_687ГР.rar

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:27
16. Кошторис.rar
04 жовтня 2019 10:27
15. Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 10:27
14. Квитанция баланс 2018.pdf
04 жовтня 2019 10:27
13. Баланс годовой 2018.pdf
04 жовтня 2019 10:27
12. Захист довкілля.pdf
04 жовтня 2019 10:27
10. Ліцензія+Дозвіл.pdf
04 жовтня 2019 10:27
09. ПДВ.pdf
04 жовтня 2019 10:27
07. Статут.pdf
04 жовтня 2019 10:27
03.1. Трудові книжки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Верхолаз"

ТОВ "УКРОТК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Верхолаз"
#34811973
Переможець 16 335 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Верхолаз"
#34811973
16 335 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:44
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 13:11
Додатки до договору.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 13:09
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 10:11
Договір 336-10-19.pdf укладений
23 жовтня 2019 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опубліковано додатки до Договору у зв'язку з технічною помилкою при публікації договору.
Номер договору про закупівлю: 336/10-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатки до договору №336/10-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 527 656,83
UAH (в тому числі ПДВ 587 942,80 UAH)