код ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція – 8 лотів
Очікувана вартість
1 992 131,50 UAH
UA-2019-09-18-000320-c 9e62781779f3404d8d7650c87a1200e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Національний інститут раку
Код ЄДРПОУ: 02011976
Місцезнаходження замовника: 03022, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43
Контактна особа замовника: Соловар Олена Михайлівна
044-259-70-57
YURISTNIR@GMAIL.COM
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 1 992 131,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59 764,44 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Лот №1 Іміпенем + циластатин (imipenem and cilastatin)*порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 500 мг (у вигляді моногідрату) + 500 мг (у вигляді натрієвої солі) у флаконах;Лот №2 Даптоміцин (Daptomycin) порошок для концентрату для розчину для інфузій: 500 мг; Лот №3 Метронідазол (Metronidazole) ін’єкції: 500 мг по 100 мл у флаконі;Лот №4 Ванкоміцин (Vancomycin) порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 1000 мг (гідрохлорид) у флаконі; Лот №5 Кліндаміцин (Clindamycin) ін'єкції: 150 мг (у вигляді фосфату)/мл в амп. по 4 мл.; Лот №6 Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin)* розчин для внутрішньовенних інфузій: 2 мг/мл (у вигляді гіклату) [д] по 100 мл у флаконі; Лот №7 Піперацилін + тазобактам (Piperacillin and enzyme inhibitor)*порошок для ін’єкцій: 2 г (як натрієва сіль) + 250 мг (як натрієва сіль) у флаконах;Лот №8 Піперацилін + тазобактам (Piperacillin and enzyme inhibitor)*порошок для ін’єкцій: 4 г (як натрієва сіль) + 500 мг (як натрієва сіль) у флаконах. Джерело фінансування державні кошти.
Розгорнути Згорнути

Документація

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін придатності
Дата подання: 20 вересня 2019 12:33
Дата відповіді: 20 вересня 2019 12:39
Доброго дня! Згідно з п.6 р. 3 тендерної документації, термін придатності товару - не менше 75% від загального терміну придатності препарату або не менше 15 місяців. Згідно з п.2.1 Проекту договору (додаток 3 до ТД), термін придатності товару - не менше 12 місяців на момент поставки. Уточніть, будь ласка, термін придатності. Внесіть зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дорого дня, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації і виправлена технічна помилка. Термін придатності товару складає не менше 75% від загального терміну придатності препарату.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-000320-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 20 вересня 2019 14:36
ВИМОГА (відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації та усунення дискримінаційних умов
customer_decision: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 11:33
Помилковим є твердження Скаржника щодо встановлення в ст 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципу «максимальної економії та ефективності стосовно учасників». Та не відповідає дійсності твердження, що Замовник вчинив дії, що нівелюють визначені Законом та Постановою № 333 від 25.03.2009р. «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» принципи здійснення закупівель.

Адже, при дотриманні принципу максимальної економії та ефективності, суттєвим є саме рівень цін за яким придбавається предмет закупівель саме Замовником, а не Учасником. Важливою проблемою залишається факт завищення саме учасниками процедури закупівлі відпускних цін, які суперечать принципу максимальної економії та ефективності для Замовника.
Хочемо зазначти, що неналежна організація проведення закупівель може призвести до надмірних витрат державних ресурсів у формі: підвищення цін; закупівлі непридатного, низькоякісного обладнання; придбання обмежених та/або низькоякісних послуг; відстрочення реалізації проектів; несприятливих і неповних умов контрактів для замовника.

Скаржник помилково вказує на порушення Замовником п.п.15 п.2 ст.22 Закону щодо відсутності в Тендерній документації розміру забезпечення виконання договору про закупівлю та умов повернення/неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Положеннями ч. 1 ст. 546 Цивільного кодексу (далі – ЦК) передбачено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Водночас відповідно до ч. 2 ст. 546 ЦК договором або законом можуть бути встановлені iншi види забезпечення виконання зобов’язання. За термінологією, визначеною п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону від 25.12.15 р. № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Закон № 922 як спеціальний законодавчий акт у сфері публічних закупівель, так як i ЦК, не містить обмежень щодо виду забезпечення виконання договору.
Відповідно ч.3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону, договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності та товар.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України у урахуванням особливостей, визначених Законом (ч.1 ст. 36 Закону).
Замовник у проекті договору встановив страхування фінансових ризиків повного або часткового невиконання Договору про закупівлю. Така вимога не суперечить нормам частини другої статті 546 Цивільного кодексу України, якою передбачено, що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язань.

Фінансовий ризик - імовірність виникнення несприятливих фінансових наслідків у формі втрати доходу або капіталу в ситуації невизначеності умов здійснення його фінансової діяльності. Механізм нейтралізації фінансових ризиків передбачає зовнішнє страхування – звернення до страхових компаній, які мають відповідні страхові продукти.
У світовій практиці страхування фінансових ризиків є поширеною послугою.

Страхування тісно пов'язане з підприємницькою діяльністю, яка неможлива без ризику. При допомозі страхування створюються деякі фінансові гарантії стабільності й прибутковості. У випадку настання різного роду несприятливих ситуацій, в які рано чи пізно певною мірою потрапляє кожна підприємницька структура, страхування є не тільки спосіб захисту господарства від різного роду руйнівних стихійних чинників, а й засіб подолання несприятливих періодів в економічній кон'юнктурі.
Фактори, які викликають втрати (неодержання) прибутку, зумовлюються двома групами п
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000320-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК", Код ЄДРПОУ:40477029
Дата подання: 20 вересня 2019 16:08
Внесення змін до Тендерної документаціїї
Детальніше у вкладенні
customer_decision: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 11:34
Помилковим є твердження Скаржника щодо встановлення в ст 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципу «максимальної економії та ефективності стосовно учасників». Та не відповідає дійсності твердження, що Замовник вчинив дії, що нівелюють визначені Законом та Постановою № 333 від 25.03.2009р. «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» принципи здійснення закупівель.

Адже, при дотриманні принципу максимальної економії та ефективності, суттєвим є саме рівень цін за яким придбавається предмет закупівель саме Замовником, а не Учасником. Важливою проблемою залишається факт завищення саме учасниками процедури закупівлі відпускних цін, які суперечать принципу максимальної економії та ефективності для Замовника.
Хочемо зазначти, що неналежна організація проведення закупівель може призвести до надмірних витрат державних ресурсів у формі: підвищення цін; закупівлі непридатного, низькоякісного обладнання; придбання обмежених та/або низькоякісних послуг; відстрочення реалізації проектів; несприятливих і неповних умов контрактів для замовника.

Скаржник помилково вказує на порушення Замовником п.п.15 п.2 ст.22 Закону щодо відсутності в Тендерній документації розміру забезпечення виконання договору про закупівлю та умов повернення/неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Положеннями ч. 1 ст. 546 Цивільного кодексу (далі – ЦК) передбачено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Водночас відповідно до ч. 2 ст. 546 ЦК договором або законом можуть бути встановлені iншi види забезпечення виконання зобов’язання. За термінологією, визначеною п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону від 25.12.15 р. № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Закон № 922 як спеціальний законодавчий акт у сфері публічних закупівель, так як i ЦК, не містить обмежень щодо виду забезпечення виконання договору.
Відповідно ч.3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону, договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності та товар.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України у урахуванням особливостей, визначених Законом (ч.1 ст. 36 Закону).
Замовник у проекті договору встановив страхування фінансових ризиків повного або часткового невиконання Договору про закупівлю. Така вимога не суперечить нормам частини другої статті 546 Цивільного кодексу України, якою передбачено, що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язань.

Фінансовий ризик - імовірність виникнення несприятливих фінансових наслідків у формі втрати доходу або капіталу в ситуації невизначеності умов здійснення його фінансової діяльності. Механізм нейтралізації фінансових ризиків передбачає зовнішнє страхування – звернення до страхових компаній, які мають відповідні страхові продукти.
У світовій практиці страхування фінансових ризиків є поширеною послугою.

Страхування тісно пов'язане з підприємницькою діяльністю, яка неможлива без ризику. При допомозі страхування створюються деякі фінансові гарантії стабільності й прибутковості. У випадку настання різного роду несприятливих ситуацій, в які рано чи пізно певною мірою потрапляє кожна підприємницька структура, страхування є не тільки спосіб захисту господарства від різного роду руйнівних стихійних чинників, а й засіб подолання несприятливих періодів в економічній кон'юнктурі.
Фактори, які викликають втрати (неодержання) прибутку, зумовлюються двома групами п

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 16:08
Вимога інститут раку.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-18-000320-c.b3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 25 вересня 2019 15:56
СКАРГА щодо оскарження тендерної документації на закупівлю "Код ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція – 8 лотів"
Тендерна документація на закупівлю товарів «код ДК 021:2015:33600000-6 Фармацевтична продукція 8 Лотів», яка затверджена рішенням Тендерного комітету № 126/1 від «18» вересня 2019 року, містить вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 27 вересня 2019 18:16
Рішення від 27.09.2019 №13794+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 18:15
Рішення від 15.10.2019 №14719.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 23:38
Номер скарги: UA-2019-09-18-000320-c.b4
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:00
СКАРГА щодо оскарження змін в тендерной документації на закупівлю "Код ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція – 8 лотів"
Ознайомившись з внесеними Замовником змінами в Тендерну документацію (нова редакція) на закупівлю товарів код ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція – 8 лотів ми виявили, що внесені Замовником зміни є дискримінаційними, вони не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 11:49
Рішення від 29.10.2019 № 15526+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 11:49
рішення від 12.11.2019 № 16490.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 20:16
Номер скарги: UA-2019-09-18-000320-c.b5
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ПАТ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "БОРЩАГІВСЬКИЙ ХІМІКО - ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:23518596
Дата подання: 10 грудня 2019 15:00
СКАРГА на дії Замовника за результатами тендеру UA-2019-09-18-000320-c на закупівлю товарів код ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція – 8 лотів.
Неправомірне рішення Тендерного комітету, що визнає переможцем процедури закупівлі ПАТ «Державна акціонерна компанія «Ліки України».
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 12 грудня 2019 22:46
рішення від 12.12.2019 №18455.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2019 22:46
рішення від 28.12.2019№19589.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 19:31

Документи подані скаржником

25 вересня 2019 15:55
Скарга_24.09.19.pdf
25 вересня 2019 15:55
ТД.pdf
25 вересня 2019 15:55
Перелік СК_НІР.pdf
25 вересня 2019 15:56
листи ТОВ ЛЮДМИЛА-ФАРМ.pdf
25 вересня 2019 15:56
Рейтинг страх. компаній.pdf
25 вересня 2019 15:56
Платіжне доручення.pdf

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 16:00
Скарга від 25.10.2019.pdf
25 жовтня 2019 16:00
Перелік СК_НІР.pdf
25 жовтня 2019 16:00
листи ТОВ ЛЮДМИЛА-ФАРМ.pdf
25 жовтня 2019 16:00
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

12 грудня 2019 22:46
рішення від 12.12.2019 №18455.pdf

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.Іміпенем + циластатин (imipenem and cilastatin)*порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 500 мг (у вигляді моногідрату) + 500 мг (у вигляді натрієвої солі)
Опис предмету закупівлі: порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 500 мг
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 769 225,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 692,25 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23 076,75 UAH

Аукціон

Початок: 02 грудня 2019 15:59
Закінчення: 02 грудня 2019 16:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2500 флак.
Іміпенем + циластатин (imipenem and cilastatin )*порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 500 мг (у вигляді моногідрату) + 500 мг (у вигляді натрієвої солі)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Imipenem and cilastatin
АТХ: J01DH51
Доставка: 03022, Україна, Київська обл., Київ, , Ломоносова 33/43
Дата доставки: 28 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно договору Пiсляоплата 120 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-09-18-000320-c.b5
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ПАТ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "БОРЩАГІВСЬКИЙ ХІМІКО - ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:23518596
Дата подання: 10 грудня 2019 15:00
СКАРГА на дії Замовника за результатами тендеру UA-2019-09-18-000320-c на закупівлю товарів код ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція – 8 лотів.
Неправомірне рішення Тендерного комітету, що визнає переможцем процедури закупівлі ПАТ «Державна акціонерна компанія «Ліки України».
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 12 грудня 2019 22:46
рішення від 12.12.2019 №18455.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2019 22:46
рішення від 28.12.2019№19589.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 19:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "ДАК "ЛІКИ УКРАЇНИ" 662 490,50
UAH з ПДВ
662 490,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 722 250,00
UAH з ПДВ
325 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "БОРЩАГІВСЬКИЙ ХІМІКО - ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД" 505 575,00
UAH з ПДВ
324 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 21:13
sign.p7s
06 грудня 2019 19:10
Довідка з податкової.pdf
05 грудня 2019 15:33
sign.p7s
05 грудня 2019 15:32
sign.p7s
29 листопада 2019 16:42
sign.p7s
29 листопада 2019 14:50
Strakhova_harantiia_LU_2711_6.pdf
29 листопада 2019 14:47
Strakhova_harantiia_LU_2711_6. Pidpys 41408223.p7s
29 листопада 2019 14:47
Strakhova_harantiia_LU_2711_6. Pechatka 41408223.p7s
29 листопада 2019 14:47
Instruktsiia.pdf
30 жовтня 2019 17:22
sign.p7s
03 жовтня 2019 12:48
sign.p7s
03 жовтня 2019 12:46
Strakhova_harantiia_LU_0210_4.pdf
03 жовтня 2019 12:46
Instruktsiia.pdf
03 жовтня 2019 12:46
наказ - іміпенем.pdf
03 жовтня 2019 12:46
Виписка + Витяг ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 12:46
Уповноважена особа.pdf
03 жовтня 2019 12:46
відповідність ст. 17.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 14:15
sign.p7s
27 листопада 2019 14:15
Свідоцтво ФУ.PDF (6).rar
27 листопада 2019 14:15
Ліцензія ФінРизик.pdf (7).rar
27 листопада 2019 14:15
1К Призначення_ГП.pdf.rar
27 листопада 2019 14:15
Технічна частина.pdf
27 листопада 2019 14:15
Інші документи.pdf
27 листопада 2019 14:15
Кваліфікаційна частина.pdf
27 листопада 2019 14:15
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 14:11
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.zip
28 листопада 2019 14:11
Страхова гарантія 100-181-0000383.rar
28 листопада 2019 14:11
Статут, право підпису.zip
28 листопада 2019 14:11
Сертифікат GMP.zip
28 листопада 2019 14:11
Свідоцтво ФУ.PDF.rar
28 листопада 2019 14:11
Проект Договору.zip
28 листопада 2019 14:11
про Ліцензійні умови.PDF.rar
28 листопада 2019 14:11
Медико-технічні вимоги.zip
28 листопада 2019 14:11
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
28 листопада 2019 14:11
Ліцензії.zip
28 листопада 2019 14:11
Імібацид РП.zip
28 листопада 2019 14:11
Імібацид інструкція.zip
28 листопада 2019 14:11
Довідки, сертифікати.zip
28 листопада 2019 14:11
Довідка, відгуки, договора.zip
28 листопада 2019 14:11
Довідка ст.17, ч.1, ч.2.zip
28 листопада 2019 14:11
Гарантійни листи.zip
28 листопада 2019 14:11
1К Призначення_ГП.pdf.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "БОРЩАГІВСЬКИЙ ХІМІКО - ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД"
#23518596
Рішення скасоване 324 500,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 11:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Рішення скасоване 325 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 11:54
ПАТ "ДАК "ЛІКИ УКРАЇНИ"
#20078889
Рішення скасоване 662 490,50
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 11:54
ПАТ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "БОРЩАГІВСЬКИЙ ХІМІКО - ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД"
#23518596
Відхилено 324 500,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 11:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Відхилено 325 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 12:05
ПАТ "ДАК "ЛІКИ УКРАЇНИ"
#20078889
Відхилено 662 490,50
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 12:06

Документи

04 грудня 2019 16:28
sign.p7s
04 грудня 2019 16:27
протокол № 165.2.pdf

Документи

04 грудня 2019 16:29
sign.p7s
04 грудня 2019 16:29
протокол № 165.2.pdf

Документи

05 лютого 2020 11:59
sign.p7s
05 лютого 2020 11:58
протокол № 1,1.pdf

Документи

05 лютого 2020 12:05
sign.p7s
05 лютого 2020 12:04
протокол № 1,1.pdf
05 лютого 2020 12:04
протокол № 1,1.pdf

Документи

05 лютого 2020 12:06
sign.p7s
05 лютого 2020 12:05
протокол № 1,1.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку