код ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція – 8 лотів
Очікувана вартість
1 992 131,50 UAH
UA-2019-09-18-000320-c 9e62781779f3404d8d7650c87a1200e1
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Національний інститут раку
Код ЄДРПОУ: 02011976
Місцезнаходження замовника: 03022, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43
Контактна особа замовника: Соловар Олена Михайлівна
044-259-70-57
YURISTNIR@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 992 131,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59 764,44 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Лот №1 Іміпенем + циластатин (imipenem and cilastatin)*порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 500 мг (у вигляді моногідрату) + 500 мг (у вигляді натрієвої солі) у флаконах;Лот №2 Даптоміцин (Daptomycin) порошок для концентрату для розчину для інфузій: 500 мг; Лот №3 Метронідазол (Metronidazole) ін’єкції: 500 мг по 100 мл у флаконі;Лот №4 Ванкоміцин (Vancomycin) порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 1000 мг (гідрохлорид) у флаконі; Лот №5 Кліндаміцин (Clindamycin) ін'єкції: 150 мг (у вигляді фосфату)/мл в амп. по 4 мл.; Лот №6 Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin)* розчин для внутрішньовенних інфузій: 2 мг/мл (у вигляді гіклату) [д] по 100 мл у флаконі; Лот №7 Піперацилін + тазобактам (Piperacillin and enzyme inhibitor)*порошок для ін’єкцій: 2 г (як натрієва сіль) + 250 мг (як натрієва сіль) у флаконах;Лот №8 Піперацилін + тазобактам (Piperacillin and enzyme inhibitor)*порошок для ін’єкцій: 4 г (як натрієва сіль) + 500 мг (як натрієва сіль) у флаконах. Джерело фінансування державні кошти.
Розгорнути Згорнути

Документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін придатності
Дата подання: 20 вересня 2019 12:33
Дата відповіді: 20 вересня 2019 12:39
Доброго дня! Згідно з п.6 р. 3 тендерної документації, термін придатності товару - не менше 75% від загального терміну придатності препарату або не менше 15 місяців. Згідно з п.2.1 Проекту договору (додаток 3 до ТД), термін придатності товару - не менше 12 місяців на момент поставки. Уточніть, будь ласка, термін придатності. Внесіть зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дорого дня, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації і виправлена технічна помилка. Термін придатності товару складає не менше 75% від загального терміну придатності препарату.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-000320-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 20 вересня 2019 14:36
ВИМОГА (відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації та усунення дискримінаційних умов
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 11:33
Помилковим є твердження Скаржника щодо встановлення в ст 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципу «максимальної економії та ефективності стосовно учасників». Та не відповідає дійсності твердження, що Замовник вчинив дії, що нівелюють визначені Законом та Постановою № 333 від 25.03.2009р. «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» принципи здійснення закупівель.

Адже, при дотриманні принципу максимальної економії та ефективності, суттєвим є саме рівень цін за яким придбавається предмет закупівель саме Замовником, а не Учасником. Важливою проблемою залишається факт завищення саме учасниками процедури закупівлі відпускних цін, які суперечать принципу максимальної економії та ефективності для Замовника.
Хочемо зазначти, що неналежна організація проведення закупівель може призвести до надмірних витрат державних ресурсів у формі: підвищення цін; закупівлі непридатного, низькоякісного обладнання; придбання обмежених та/або низькоякісних послуг; відстрочення реалізації проектів; несприятливих і неповних умов контрактів для замовника.

Скаржник помилково вказує на порушення Замовником п.п.15 п.2 ст.22 Закону щодо відсутності в Тендерній документації розміру забезпечення виконання договору про закупівлю та умов повернення/неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Положеннями ч. 1 ст. 546 Цивільного кодексу (далі – ЦК) передбачено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Водночас відповідно до ч. 2 ст. 546 ЦК договором або законом можуть бути встановлені iншi види забезпечення виконання зобов’язання. За термінологією, визначеною п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону від 25.12.15 р. № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Закон № 922 як спеціальний законодавчий акт у сфері публічних закупівель, так як i ЦК, не містить обмежень щодо виду забезпечення виконання договору.
Відповідно ч.3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону, договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності та товар.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України у урахуванням особливостей, визначених Законом (ч.1 ст. 36 Закону).
Замовник у проекті договору встановив страхування фінансових ризиків повного або часткового невиконання Договору про закупівлю. Така вимога не суперечить нормам частини другої статті 546 Цивільного кодексу України, якою передбачено, що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язань.

Фінансовий ризик - імовірність виникнення несприятливих фінансових наслідків у формі втрати доходу або капіталу в ситуації невизначеності умов здійснення його фінансової діяльності. Механізм нейтралізації фінансових ризиків передбачає зовнішнє страхування – звернення до страхових компаній, які мають відповідні страхові продукти.
У світовій практиці страхування фінансових ризиків є поширеною послугою.

Страхування тісно пов'язане з підприємницькою діяльністю, яка неможлива без ризику. При допомозі страхування створюються деякі фінансові гарантії стабільності й прибутковості. У випадку настання різного роду несприятливих ситуацій, в які рано чи пізно певною мірою потрапляє кожна підприємницька структура, страхування є не тільки спосіб захисту господарства від різного роду руйнівних стихійних чинників, а й засіб подолання несприятливих періодів в економічній кон'юнктурі.
Фактори, які викликають втрати (неодержання) прибутку, зумовлюються двома групами п
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000320-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 20 вересня 2019 16:08
Внесення змін до Тендерної документаціїї
Детальніше у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 11:34
Помилковим є твердження Скаржника щодо встановлення в ст 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципу «максимальної економії та ефективності стосовно учасників». Та не відповідає дійсності твердження, що Замовник вчинив дії, що нівелюють визначені Законом та Постановою № 333 від 25.03.2009р. «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» принципи здійснення закупівель.

Адже, при дотриманні принципу максимальної економії та ефективності, суттєвим є саме рівень цін за яким придбавається предмет закупівель саме Замовником, а не Учасником. Важливою проблемою залишається факт завищення саме учасниками процедури закупівлі відпускних цін, які суперечать принципу максимальної економії та ефективності для Замовника.
Хочемо зазначти, що неналежна організація проведення закупівель може призвести до надмірних витрат державних ресурсів у формі: підвищення цін; закупівлі непридатного, низькоякісного обладнання; придбання обмежених та/або низькоякісних послуг; відстрочення реалізації проектів; несприятливих і неповних умов контрактів для замовника.

Скаржник помилково вказує на порушення Замовником п.п.15 п.2 ст.22 Закону щодо відсутності в Тендерній документації розміру забезпечення виконання договору про закупівлю та умов повернення/неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Положеннями ч. 1 ст. 546 Цивільного кодексу (далі – ЦК) передбачено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Водночас відповідно до ч. 2 ст. 546 ЦК договором або законом можуть бути встановлені iншi види забезпечення виконання зобов’язання. За термінологією, визначеною п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону від 25.12.15 р. № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Закон № 922 як спеціальний законодавчий акт у сфері публічних закупівель, так як i ЦК, не містить обмежень щодо виду забезпечення виконання договору.
Відповідно ч.3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону, договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності та товар.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України у урахуванням особливостей, визначених Законом (ч.1 ст. 36 Закону).
Замовник у проекті договору встановив страхування фінансових ризиків повного або часткового невиконання Договору про закупівлю. Така вимога не суперечить нормам частини другої статті 546 Цивільного кодексу України, якою передбачено, що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язань.

Фінансовий ризик - імовірність виникнення несприятливих фінансових наслідків у формі втрати доходу або капіталу в ситуації невизначеності умов здійснення його фінансової діяльності. Механізм нейтралізації фінансових ризиків передбачає зовнішнє страхування – звернення до страхових компаній, які мають відповідні страхові продукти.
У світовій практиці страхування фінансових ризиків є поширеною послугою.

Страхування тісно пов'язане з підприємницькою діяльністю, яка неможлива без ризику. При допомозі страхування створюються деякі фінансові гарантії стабільності й прибутковості. У випадку настання різного роду несприятливих ситуацій, в які рано чи пізно певною мірою потрапляє кожна підприємницька структура, страхування є не тільки спосіб захисту господарства від різного роду руйнівних стихійних чинників, а й засіб подолання несприятливих періодів в економічній кон'юнктурі.
Фактори, які викликають втрати (неодержання) прибутку, зумовлюються двома групами п

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 16:08
Вимога інститут раку.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-18-000320-c.b3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 25 вересня 2019 15:56
СКАРГА щодо оскарження тендерної документації на закупівлю "Код ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція – 8 лотів"
Тендерна документація на закупівлю товарів «код ДК 021:2015:33600000-6 Фармацевтична продукція 8 Лотів», яка затверджена рішенням Тендерного комітету № 126/1 від «18» вересня 2019 року, містить вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 27 вересня 2019 18:16
Рішення від 27.09.2019 №13794+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 18:15
Рішення від 15.10.2019 №14719.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 23:38

Документи подані скаржником

25 вересня 2019 15:55
Скарга_24.09.19.pdf
25 вересня 2019 15:55
ТД.pdf
25 вересня 2019 15:55
Перелік СК_НІР.pdf
25 вересня 2019 15:56
листи ТОВ ЛЮДМИЛА-ФАРМ.pdf
25 вересня 2019 15:56
Рейтинг страх. компаній.pdf
25 вересня 2019 15:56
Платіжне доручення.pdf

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.Іміпенем + циластатин (imipenem and cilastatin)*порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 500 мг (у вигляді моногідрату) + 500 мг (у вигляді натрієвої солі)
Опис предмету закупівлі: порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 500 мг
Статус: Активний
Очікувана вартість: 769 225,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 692,25 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23 076,75 UAH

Аукціон

Початок: 31 жовтня 2019 15:27

Позиції

2500 флак.
Іміпенем + циластатин (imipenem and cilastatin )*порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 500 мг (у вигляді моногідрату) + 500 мг (у вигляді натрієвої солі)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Imipenem and cilastatin
АТХ: J01DH51
Доставка: 03022, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Дата доставки: 15 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно договору Пiсляоплата 120 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Актуальні тендери

До пошуку