Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Однокольоровий лазерний багатофункціональний пристрій (БФП)
Очікувана вартість
17 990,00 UAH
UA-2019-09-18-000219-c a659b388386d43d7a032368c65f9e90a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куксенко Світлана Олександрівна

+380976974196 dbnrc9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 9" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20216742
Місцезнаходження: 49125, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Донецьке Шосе, будинок 118
Контактна особа: Куксенко Світлана Олександрівна
+380976974196
dbnrc9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 11:20
Очікувана вартість: 17 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування залишки освітньої субвенції, що утворився в кінці бюджетного періоду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Однокольоровий лазерний багатофункціональний пристрій (БФП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49125, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Донецьке шосе,118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється у термін 20 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника з наданням відповідної супровідної документації і згідно представлених Постачальником відповідних видаткових накладних та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 10:59
Договір МФП.docx
18 вересня 2019 10:59
ОГОЛОШЕННЯ МФП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:48
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1)Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати, як з виразом "або еквівалент". Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку 1. У разі поставки еквівалента товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінним, або кращим, ніж зазначенно Замовником у даному оголошенні.
2)З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник просить у складі тендерної пропозиції надати таблицю відповідності із зазначенням технічних характеристик, конкретної торгової марки та моделі, модифікації, артикулу і т.п. запропонованого товару(для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється).Також, у Додатку 2 «Цінова пропозиція» є виноска «**В ціновій пропозиції в пункті найменування товару також зазначаються конкретна торгова марка та модель, модифікація, артикул і т.п.».
3)Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закон «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників при розгляді та оцінці пропозицій. Тобто до оцінки беруться остаточні пропозиції учасників, подані ними для участі у закупівлі.
Запитання
Дата подання: 19 вересня 2019 15:15
Дата відповіді: 19 вересня 2019 15:47
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1.)Згідно положень Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019, що регулює допорогові Закупівлі: Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Після закінчення аукціону учасник має право завантажити тільки остаточну цінову пропозицію.
2)З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник просить у складі тендерної пропозиції надати таблицю відповідності із зазначенням технічних характеристик, конкретної торгової марки та моделі, модифікації, артикулу і т.п. запропонованого товару(для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється).Також, у Додатку 2 «Цінова пропозиція» є виноска «**В ціновій пропозиції в пункті найменування товару також зазначаються конкретна торгова марка та модель, модифікація, артикул і т.п.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 11:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" 16 800,00
UAH з ПДВ
16 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 10:02
ФОП Старий пропоз (2).docx
26 вересня 2019 10:34
вытяг ФОП.zip
26 вересня 2019 10:34
справка открытие счета.pdf
26 вересня 2019 10:34
док.ин.pdf
26 вересня 2019 10:34
един. нал..jpg
26 вересня 2019 10:34
старый уставные док.zip
26 вересня 2019 10:34
ФОП Старий лист згода..docx
26 вересня 2019 10:34
ФОП Старий пропоз.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Старий Олексiй Дмитрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович"
#3091107614
Відхилено 16 800,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 18:13

Документи

30 вересня 2019 18:13
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій