Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
Очікувана вартість
49 573,00 UAH
UA-2019-09-18-000177-a c138f59455da4f0e80f1cd462ecd1bb7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Усс Світлана Миколаївна

+380612333561 03491412@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491412
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/zap/control/
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Незалежної України, будинок 56-а
Контактна особа: Усс Світлана Миколаївна
+380612333561
03491412@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 10:25
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 10:25
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:49
Очікувана вартість: 49 573,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 247,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
564 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару по факту поставки Товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 10:21
проект договору.doc
18 вересня 2019 10:21
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 18 вересня 2019 15:31
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:28
Чи допускається поставка товару з технічним параметром білизна 161 %, чи такий параметр має бути більший за 161 % (162 і вище)?
Відповідь: Пунктом 2.5. Додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації передбачена білизна паперу від 161% до 169% за CIE. У відповідності до вищевказаного, поставка товару з технічним параметром білизна 161 % допускається.
офісний папір вторинної сировини
Дата подання: 19 вересня 2019 11:14
Дата відповіді: 19 вересня 2019 16:16
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі характеристики, вказані у додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги», загалом відображають вимоги Замовника до предмету закупівлі, враховуючи міркування щодо якості друкованих документів та їх сканованих та інших копій, забезпечення оптимального режиму використання офісної друкувальної та копіювальної техніки, а також витрат на її обслуговування та ремонт.
Відповідно до п.3 ч. 2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Вимога щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля зазначена замовником у п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.

Тому, враховуючи вищенаведене, замовник діє на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», а «Технічні вимоги», викладені у додатку 3 до тендерної документації повністю задовольняють потреби замовника до предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 40 032,72
UAH з ПДВ
40 032,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 42 340,32
UAH з ПДВ
41 912,64
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПРОХВАТИЛО Т. А. 44 567,28
UAH з ПДВ
42 074,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 45 684,00
UAH з ПДВ
44 533,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 45 108,72
UAH з ПДВ
45 108,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 15:47
Електронний підпис
09 жовтня 2019 15:47
доки переможця.pdf
07 жовтня 2019 13:47
Електронний підпис
07 жовтня 2019 13:46
ЦП 2.pdf
02 жовтня 2019 15:29
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:29
Документи частина 3.rar
02 жовтня 2019 15:29
Документи частина 2.pdf
02 жовтня 2019 15:29
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 08:50
Електронний підпис
03 жовтня 2019 08:49
Лист-відгук.PDF
03 жовтня 2019 08:49
_Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 08:49
_Статут.pdf
03 жовтня 2019 08:49
_Протокол.pdf
03 жовтня 2019 08:49
_Проект договору.pdf
03 жовтня 2019 08:49
_Наказ.pdf
03 жовтня 2019 08:49
_Лист-згода.pdf
03 жовтня 2019 08:49
_ЗОУНБ.rar
03 жовтня 2019 08:49
_Довідка_довкілля.pdf
03 жовтня 2019 08:49
_ВИТЯГ.pdf
03 жовтня 2019 08:49
_Витяг ПДВ .pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 16:10
Довідка щодо санкцій.pdf
02 жовтня 2019 15:59
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:51
Технічний опис.rar

Публічні документи

03 жовтня 2019 08:27
Електронний підпис
03 жовтня 2019 08:25
п.8 Довідка Додаток 2.pdf
03 жовтня 2019 08:25
п.5 Довідка Додаток 2.pdf
03 жовтня 2019 08:25
п.3 Довідка Додаток 2.pdf
03 жовтня 2019 08:25
п.2 Довідка Додаток 2.pdf
03 жовтня 2019 08:25
п.1 Довідка Додаток 2.pdf
03 жовтня 2019 08:25
Довідка санкції.pdf
03 жовтня 2019 08:25
Витяг 04.09.2019 ВСЕСВІТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "СВІКОМ"

ФОП ПРОХВАТИЛО Т. А.

ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 40 032,72
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 11:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
40 032,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 14:32
платіжне доручення.pdf укладений
13 листопада 2019 14:24
видаткова накладна від 07.11.2019.pdf укладений
13 листопада 2019 14:24
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 11:46
договір.pdf укладений
25 жовтня 2019 11:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 40 032,72
UAH (в тому числі ПДВ 6 672,12 UAH)