Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
15 700,00 UAH
UA-2019-09-18-000151-c ● 89ea9413524a4a4189e5b3b40ec40e86
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Бойчук Тетяна Олексіівна +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2019 10:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2019 10:30 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 11:04 |
Очікувана вартість: | 15 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (персональний комп’ютер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату товару на підставі представленої Продавцем накладної , впродовж 30 днів з моменту поставки товару. У випадку відсутності коштів, можливе продовження термінів оплати | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 10:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 10:26 |
Специфікація до договору.docx | |
18 вересня 2019 10:26 |
Договір купівлі-продажу без передоплати 2019.doc | |
18 вересня 2019 10:26 |
Технічне завдання.doc | |
18 вересня 2019 10:26 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних торгів.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:49
Дата відповіді: 19 вересня 2019 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так допускаються торгові марки або моделі які відрізняються від торгових марок або моделей, вказанив технічному завданні якщо їхні показники не гірші вказаних Замовником.
Фізичних осіб-підприємці не платники ПДВ можуть взяти участь у закупівлі . Оцінка пропозицій допорогової закупівлі проводиться з використанням електронної системи закупівель.
Фізичних осіб-підприємці не платники ПДВ можуть взяти участь у закупівлі . Оцінка пропозицій допорогової закупівлі проводиться з використанням електронної системи закупівель.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
14 026,50
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 17:09
|
Договір | укладений |
09 жовтня 2019 16:53
|