Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
15 700,00 UAH
UA-2019-09-18-000151-c 89ea9413524a4a4189e5b3b40ec40e86
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Тетяна Олексіівна

+380342532212 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Бойчук Тетяна Олексіівна
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 10:30
Початок аукціону: 26 вересня 2019 11:04
Очікувана вартість: 15 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (персональний комп’ютер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату товару на підставі представленої Продавцем накладної , впродовж 30 днів з моменту поставки товару. У випадку відсутності коштів, можливе продовження термінів оплати Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:49
Дата відповіді: 19 вересня 2019 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так допускаються торгові марки або моделі які відрізняються від торгових марок або моделей, вказанив технічному завданні якщо їхні показники не гірші вказаних Замовником.
Фізичних осіб-підприємці не платники ПДВ можуть взяти участь у закупівлі . Оцінка пропозицій допорогової закупівлі проводиться з використанням електронної системи закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 14 262,00
UAH з ПДВ
14 026,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 15 690,00
UAH з ПДВ
14 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 11:14
Сервіс_центри.pdf
24 вересня 2019 11:14
!Пропозиція - 15690.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 14 026,50
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 16:39

Документи

30 вересня 2019 16:39
Електронний підпис
30 вересня 2019 16:36
File0001.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
14 026,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2019 16:39
Електронний підпис
30 вересня 2019 16:36
File0001.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 17:09
Договір укладений
09 жовтня 2019 16:53