Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки, циліндри до замків
Очікувана вартість
12 100,00 UAH
UA-2019-09-18-000124-a f78ab3c252ea4f8c8ca178c7fcc9cc7d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Саноцька Катерина Євгенівна

380631360235 dyussh7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячо-юнацька спортивна школа №7 Шевченківського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 22881432
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Прорізна, буд. 19-А
Контактна особа: Саноцька Катерина Євгенівна
380631360235
dyussh7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 12 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Замки, циліндри до замків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 штуки
Замки, циліндри до замків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Прорізна 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2019 10:03
Оголошення.docx
18 вересня 2019 10:03
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:50
Дата відповіді: 20 вересня 2019 09:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований товар повинен відповідати всім характеристикам, які зазначені в тендерній документації. По даній закупівлі аналоги не приймаються. Переможець визначаєть системою автоматично , за результатами аукціону.
Доставка товару
Дата подання: 19 вересня 2019 11:22
Дата відповіді: 20 вересня 2019 09:36
Чи розглядаєте ви можливість доставки товару стороннім перевізником(наприклад "новою поштою")?
Відповідь: Так, доставка сторонніми перевізниками можлива.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій