Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання для «Нової української школи»(державна субвенція, кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
288 000,00 UAH
UA-2019-09-18-000063-b ● 47a431d020b74e70be3e4fe08ff8adcf
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАГДАЛИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02142454 |
Місцезнаходження: | 51100, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Магдалинівка, вул. Радянська, 21 |
Контактна особа: |
Іван Кущинський +380976675497 02142454@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 08:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 288 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 комплект
Комп’ютерне обладнання для «Нової української школи»(державна субвенція, кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, вул. Радянська,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
—
15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2019 08:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 08:07 |
додаток 6 проект договору.doc | |
18 вересня 2019 08:07 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 1 (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:56
Дата відповіді: 23 вересня 2019 10:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В тендерній документації не вказано конкретну торгову марку. 2) Саме так і зазначено в ТД. 3)Допускаємо, будемо розглядати ціну без ПДВ як остаточну.
Інформація про відміну
Дата відміни
04 жовтня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій