Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2019-09-18-000056-a 21514f47d7ab49aab3e0e472b66ad664
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Свірський Євгеній

(044)489-33-75 KYIVBLAGOUSTRIY.KP@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Свірський Євгеній
(044)489-33-75
KYIVBLAGOUSTRIY.KP@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 09:34
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 22:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 13:24
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська обл., Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної на підставі рахунку-фактури. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:53
Дата відповіді: 19 вересня 2019 12:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По першому запитанню ми не будемо розглядати учасників які в комерційній пропозиції будуть зазначати товари торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в Додатку 2. По другому питанню учасники повинні зазначачи торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх комерційних пропозиціях. По третьому питанню ми допускаємо для участі всіх учасників, як платників так і не платників ПДВ. Його ціна буде розглядатись як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 195 900,00
UAH з ПДВ
188 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА 195 999,96
UAH з ПДВ
188 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 198 000,00
UAH з ПДВ
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 20:40
Електронний підпис
26 вересня 2019 20:39
повноваження директора.pdf
26 вересня 2019 20:39
Статут копія.pdf
26 вересня 2019 20:39
Довідка юридична особа.pdf
26 вересня 2019 20:39
витяг 20.09.19.pdf
26 вересня 2019 20:39
довідка Статистика.pdf
26 вересня 2019 20:39
виписка з ЄДР.pdf
26 вересня 2019 20:39
Витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2019 20:39
Технічна документація.pdf
26 вересня 2019 20:39
12882133_пропозиція.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 20:34
Електронний підпис
26 вересня 2019 18:28
40_Довідка щодо товару.pdf
26 вересня 2019 18:28
31_Без Статуту.pdf
26 вересня 2019 18:28
Паспорт и код Холод Т.Л..pdf
26 вересня 2019 18:28
Виписка Холод Т.Л..PDF
26 вересня 2019 18:28
Витяг 06_08_19.pdf
26 вересня 2019 18:28
35_Сертифікація.pdf
26 вересня 2019 18:28
36_Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 17:43
баланс 1-е полуг. 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 188 998,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 16:56

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
188 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 273Е від 09.10.2019 (комп. обладн).PDF укладений
10 жовтня 2019 11:10