Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Магальська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04417636 |
Місцезнаходження: | 60313, Україна , Чернівецька обл., с.Магала, вул. Грігорія Нандріша, 61 |
Контактна особа: |
Кучерявий Валерій Сергійович +380373361242 magala.finans@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 06:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2019 11:45 |
Очікувана вартість: | 10 383 313,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,96% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
по вул. Колгоспній,3 в с. Остриця Новоселицького району Чернівецької області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | джерело фінансування- власні кошти і державна субвенція | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | джерело фінансування- власні кошти і державна субвенція | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2019 21:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2019 21:40 |
ТД_реконструкція з прибудовою Остриця 2 1.docx |
03 жовтня 2019 21:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 жовтня 2019 21:40 |
ТД_реконструкція з прибудовою Остриця 2 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-22-000018 ● 38be4189ee9d40129eec91d050a0a299
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2019 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.10.2019 № 45
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 22 жовтня 2019 року №45
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-09-18-000002-a від 18.09.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Реагуючи на результати моніторингу Управлінням західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, повідомляємо наступне: 1. Замовник не зобовʹязаний зазначати ціну договору з ПДВ. Це виключно вимоги органів ДАСУ, і немає ні одного нормативного документу котрий би зобовʹязував замовника саме так вказувати ціну. Головне правило щоб ціна переможця не перевищувала ціну оголошеного тендеру. У нас саме так і відбулося. Вважаємо зауваження ДАСУ не обгруноване. 2. Щодо указу президента, замовник має право вимагати документи у учасників котрі не заборонені законом. Дана інформація вимагалася в інформативні формі, ніяких додаткових документів на котрі необхідно було подавати запити ми не вимагали. Крім того за відсутність даної довідки ніхто не був відхилений. Вважаємо зауваження ДАСУ не обгруноване. 3. Щодо наявності працівників і техніки в наявності, то учасником було надано документи про наявних працівників і наявну техніку. Щодо підтверджуючих документів на право оренди чи власності, то в телефонному режимі нам було повідомлено що то є конфіденційна інформація і договори можуть бути надані виключно замовнику. Для нас інформація є підтвердженою. 4. Щодо надання довідки про відсутність заборгованості, нам здається що ви аналізували не той тендер, рішення по котрому пишете. Довідка переможця видана ГУ ДПС У ЧЕРНІВЕЦЬКІ ОБЛАСТІ , і ніякого переводу там немає. Реагуючи на лист ми не вбачаємо порушень при проведені закупівлі, просимо вибачення за затримку з відповіддю. Відміняти процедуру причин не бачимо.
2019-11-04 08:15:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
-
2019-11-04 10:00:09
- UA-M-2020-01-09-000038 ● 1bf7f96114db40b9ace7f7323bb29f6d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2020 14:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.01.2020 № 1
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 09.01.2020 року № 1
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2019-09-18-000002-a від 18.09.2019 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-09 15:59:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція з прибудовою та надбудовою існуючої будівлі клубу по вул. Колгоспній,3 в с. Остриця Новоселицького району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-09-18-000002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) З яких причин додатком від 28.10.2019 №1 до договору підряду від 28.10.2019 №298, укладеного з ФОП Ончуленко Д.В., змінено предмет договору з «Реконструкція з прибудовою та надбудовою існуючої будівлі клубу по вул. Колгоспній,3 в с. Остриця Новоселицького району Чернівецької області» на «Будівництво Центру дозвілля та мистецтва по вулиці Колгоспній,3А в селі Остриця, Новоселицького району Чернівецької області»?
2) З яких причин договір від 28.10.2019 №298 оприлюднений не у повному обсязі, а саме: без проектно-кошторисної документації, яка є його невід’ємною частиною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Ончуленко Дмитро Васильович |
8 928 801,00
UAH з ПДВ
|
8 928 801,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Стружек Андрій Олеговіч |
9 422 680,00
UAH з ПДВ
|
9 422 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Ончуленко Дмитро Васильович #2655308896 |
Переможець |
8 928 801,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 23:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 11:10
|
Рисунок.jpg | укладений |
29 жовтня 2020 11:09
|
Рисунок (2).jpg | укладений |
29 жовтня 2020 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 13:46
|
Рисунок.jpg | зміни до договору |
08 жовтня 2020 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2020 14:59
|
IMG-02d76124156fe8283e6a3fa0ea86e808-V.jpg | зміни до договору |
16 квітня 2020 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2019 10:04
|
додаткова 1.jpg | зміни до договору |
29 жовтня 2019 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2019 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2019 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2019 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2019 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2019 08:49
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 06:50
|
додаткова 2.jpg | укладений |
29 жовтня 2019 06:49
|
додаткова 1.jpg | укладений |
29 жовтня 2019 06:48
|
додаткова 1.jpg | укладений |
29 жовтня 2019 06:48
|
Gmail (59).zip | укладений |
29 жовтня 2019 06:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою приведення в відповідність назви тендеру до назви в кошторисні документації, було прийнято рішення викласти назву в наступні редакції: "Будівництво Центру дозвілля та мистецтва по вулиці Колгоспній, 3А, в селі Остриця, Новоселицького району Чернівецької області" |
Номер договору про закупівлю: | 298 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
3 603 706,00
UAH (в тому числі ПДВ 600 617,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з припиненням фінансування |