Службовий автотранспорт для амбулаторій первинної медичної допомоги Сокальського, Дрогобицького, Мостиського, Буського районів
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-09-17-002431-b c6f1bf0ad6154a68940e1d56ac8f3ebe
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження замовника: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа замовника: Соломія Пилип
+380965882727
ukbloda@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:56
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Під кількістю 6 одиниць слід розуміти кількість визначену замовником, згідно Додатку 3 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
Службовий автотранспорт для амбулаторій первинної медичної допомоги Сокальського, Дрогобицького, Мостиського, Буського районів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Чайковського, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору Джерело фінансування: державний бюджет Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 вересня 2019 18:48
Електронний цифровий підпис
17 вересня 2019 18:48
Технічне завдання СМД.docx
17 вересня 2019 18:48
Проект договору СМД.docx
17 вересня 2019 18:48
Тендерна документація СМД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000112 ● 356bc081f467431c94256b39c351852b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-27 16:42:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.03.2020 № 60

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 №

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-17-002431-b 17.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником у межах проведеного моніторингу отримано Запит про що повідомляємо, що тендерним комітетом здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом опублікування звіту про виконання договору. У свою чергу повідомляємо, що докладемо всіх зусиль для проведення закупівель більш уважно та зобов’язуємось не допускати таких порушень в подальшому.

2020-04-10 08:54:09

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації, 23948842, Україна, м. Львів, вул. Чайковського, 17
  2. Інформація про предмет закупівлі: Службовий автотранспорт для амбулаторій первинної медичної допомоги Сокальського, Дрогобицького, Мостиського, Буського районів, 3000000UAH, 34110000-1, ДК021, 6, одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: c6f1bf0ad6154a68940e1d56ac8f3ebe, 2019-09-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 27 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2019-09-17-004307-b) Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника на 2019р.; протокол розкриття тендерної пропозиції від 04.10.2019; тендерна пропозиція ПП Галич-Моторс; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю за державні кошти № 14 від 24.10.2019, додаткова угода №1 від 24.10.2019 року. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до п.5.1 Строк поставки товару до 31.12.2019 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ПП Галич-Моторс, з яким 24.10.2019 укладено договір про закупівлю за державні кошти № 14 (далі – Договір №14) на суму 2 742 000,00 з ПДВ. Згідно з п. 10.1 Договору № 14 цей договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2019 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Слід зазначити, що за даними ІТС закупівель «ProZorro» додаткові угоди щодо продовження строку дії договору Замовником не укладались та не оприлюднювались. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-09-17-002431-b, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником у листопаді 2019 року здійснено оплату за Договором № 14 на користь ПП Галич-Моторс в сумі 2 742 000,00 грн за Службовий автотранспорт для амбулаторій первинної медичної допомоги Сокальського, Дрогобицького, Мостиського, Буського районів, підставою для оплати зазначено видаткову накладну від 04.11.2019 № ГМ 354 на суму 2 742 000,00 грн та рахунок від 04.11.2019 № ГМ 466 на суму 2 742 000,00 грн. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 14 з ПДВ. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після повного виконання договору, зокрема, здійснення поставки товару за Договором № 14 та його оплати в повному обсязі станом на 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (07.04.2020) не оприлюднено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, додаткової угоди та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Галич-Моторс 3 000 000,00
UAH з ПДВ
2 742 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІК ПАРТНЕР 2 994 000,00
UAH з ПДВ
2 994 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 11:30
Довідка про несудимість
01 жовтня 2019 16:55
sign.p7s
01 жовтня 2019 16:54
Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 16:54
Фото 4.jpg
01 жовтня 2019 16:54
Фото 3.jpg
01 жовтня 2019 16:54
Фото 2.jpg
01 жовтня 2019 16:54
Фото 1.jpg
01 жовтня 2019 16:54
ТЧ_Сертифікат КТЗ.pdf
01 жовтня 2019 16:54
Реєстр документів.pdf
01 жовтня 2019 16:54
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 16:54
Лист авторизації.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_Статут.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_Протокол.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_наказ.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_ІПН директора.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_Відомості з ЄДР.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_Виписка.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_ Протокол 5.pdf
01 жовтня 2019 16:54
Дилерський договір.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ВПВ17.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 11:27
sign.p7s
02 жовтня 2019 09:57
Статут.pdf
02 жовтня 2019 09:56
Дилерська угода.pdf
02 жовтня 2019 09:56
Витяг податкова.jpg
02 жовтня 2019 09:56
Виписка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Галич-Моторс
#41457569
Переможець 2 742 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Галич-Моторс
#41457569
2 742 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 жовтня 2019 15:38
Договір 14-страницы-1-12.pdf укладений
25 жовтня 2019 15:37
sign.p7s зміни до договору
08 квітня 2020 11:44
sign.p7s зміни до договору
25 жовтня 2019 15:51
Договір 14-страницы-13-14.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмету закупівлі слід розуміти викладення Розділу 6 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 742 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 457 000,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку