Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Службовий автотранспорт для амбулаторій первинної медичної допомоги Сокальського, Дрогобицького, Мостиського, Буського районів
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-09-17-002431-b c6f1bf0ad6154a68940e1d56ac8f3ebe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломія Пилип

+380965882727 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Соломія Пилип
+380965882727
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:56
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Під кількістю 6 одиниць слід розуміти кількість визначену замовником, згідно Додатку 3 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
Службовий автотранспорт для амбулаторій первинної медичної допомоги Сокальського, Дрогобицького, Мостиського, Буського районів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Чайковського, 17, м. Львів, Львівська область, 79000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору Джерело фінансування: державний бюджет Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 18:48
Електронний підпис
17 вересня 2019 18:48
Технічне завдання СМД.docx
17 вересня 2019 18:48
Проект договору СМД.docx
17 вересня 2019 18:48
Тендерна документація СМД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000112 ● 356bc081f467431c94256b39c351852b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2020 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.03.2020 № 60

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 №

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-17-002431-b 17.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником у межах проведеного моніторингу отримано Запит про що повідомляємо, що тендерним комітетом здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом опублікування звіту про виконання договору. У свою чергу повідомляємо, що докладемо всіх зусиль для проведення закупівель більш уважно та зобов’язуємось не допускати таких порушень в подальшому.

2020-04-10 08:54:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Галич-Моторс 3 000 000,00
UAH з ПДВ
2 742 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІК ПАРТНЕР 2 994 000,00
UAH з ПДВ
2 994 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 11:30
Довідка про несудимість
01 жовтня 2019 16:55
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:54
Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 16:54
Фото 4.jpg
01 жовтня 2019 16:54
Фото 3.jpg
01 жовтня 2019 16:54
Фото 2.jpg
01 жовтня 2019 16:54
Фото 1.jpg
01 жовтня 2019 16:54
ТЧ_Сертифікат КТЗ.pdf
01 жовтня 2019 16:54
Реєстр документів.pdf
01 жовтня 2019 16:54
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 16:54
Лист авторизації.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_Статут.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_Протокол.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_наказ.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_ІПН директора.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_Відомості з ЄДР.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_Виписка.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ІД_ Протокол 5.pdf
01 жовтня 2019 16:54
Дилерський договір.pdf
01 жовтня 2019 16:54
ВПВ17.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 11:27
Електронний підпис
02 жовтня 2019 09:57
Статут.pdf
02 жовтня 2019 09:56
Дилерська угода.pdf
02 жовтня 2019 09:56
Витяг податкова.jpg
02 жовтня 2019 09:56
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Галич-Моторс

ТОВ ВІК ПАРТНЕР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Галич-Моторс
#41457569
Переможець 2 742 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Галич-Моторс
#41457569
2 742 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 15:38
Договір 14-страницы-1-12.pdf укладений
25 жовтня 2019 15:37
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 11:44
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 15:51
Договір 14-страницы-13-14.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмету закупівлі слід розуміти викладення Розділу 6 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 742 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 457 000,00 UAH)