Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво Народного Дому в с. Хоросно, Раковецької сільської ради, Пустомитівського району, Львівської області. (Коригування)» (ДК 021:2015: 45210000-2 — БУДІВНИЦТВО БУДІВЕЛЬ)
Очікувана вартість
8 401 865,00 UAH
UA-2019-09-17-002376-b f6708680fc1649ad9a7322c4e70f3653
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гловачевський Назар Романович

+380322271695 Solonkarada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солонківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369699
Вебсайт: http://solonkivska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., Солонка, вул. Центральна, 3
Контактна особа: Гловачевський Назар Романович
+380322271695
Solonkarada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:48
Очікувана вартість: 8 401 865,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,19%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво Народного Дому в с. Хоросно, Раковецької сільської ради, Пустомитівського району, Львівської області. (Коригування)» (ДК 021:2015: 45210000-2 — БУДІВНИЦТВО БУДІВЕЛЬ). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Обсяг виконання робіт: 1 роб., згідно Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81131, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, с. Хоросно
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі 30% відсотків вартості робіт на __________р. строком на 3 місяці, на протязі 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення Договору (даний пункт погоджується під час укладення договору). Аванс 30 Банківські 30
Iнша подія Оплата проводиться поетапно залежно від реального фінансування Замовника на підставі наданих Підрядником Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання вказаних документів. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 17:58
Додаток 1.doc
17 вересня 2019 17:58
Додаток 2.doc
17 вересня 2019 17:58
Додаток 3.doc
17 вересня 2019 17:58
Додаток 4.doc
17 вересня 2019 17:58
Додаток 5.doc
17 вересня 2019 17:58
Додаток 6.doc
17 вересня 2019 17:58
Додаток 7.doc
17 вересня 2019 17:58
Тендерна документація_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 7 977 236,40
UAH з ПДВ
7 977 236,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будмонтажресурс" 8 338 605,60
UAH з ПДВ
8 238 605,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 15:08
довідка з ЄДР
17 жовтня 2019 15:08
довідка з ЄДР
17 жовтня 2019 15:08
довідка мвс
02 жовтня 2019 10:44
техзавдання.pdf
02 жовтня 2019 10:44
ст17.pdf
02 жовтня 2019 10:44
ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 10:44
дозвіл 2.pdf
02 жовтня 2019 10:44
дозвіл.pdf
02 жовтня 2019 10:44
Ліцензія 2019.pdf
02 жовтня 2019 10:44
довкілля.pdf
02 жовтня 2019 10:44
істотні.pdf
02 жовтня 2019 10:44
персональні.pdf
02 жовтня 2019 10:44
формальні.pdf
02 жовтня 2019 10:44
субпідряд.rar
02 жовтня 2019 10:44
санкції.pdf
02 жовтня 2019 10:44
1ДФ 2квартал 2019.pdf
02 жовтня 2019 10:44
фінзвіт 1півріччя 2019.pdf
02 жовтня 2019 10:44
фінзвіт баланс 1кв 2019.pdf
02 жовтня 2019 10:44
фінансовий звіт 2018.pdf
02 жовтня 2019 10:44
Дніпро.pdf
02 жовтня 2019 10:44
протокол 38.pdf
02 жовтня 2019 10:44
УБІБ.pdf
02 жовтня 2019 10:44
кошторис.rar
02 жовтня 2019 10:44
КРЕДОБАНК.pdf
02 жовтня 2019 10:44
Короленка.rar
02 жовтня 2019 10:44
проект договору.pdf
02 жовтня 2019 10:44
уличне 2.rar
02 жовтня 2019 10:44
уличне 1.rar
02 жовтня 2019 10:44
аналогічні договора.pdf
02 жовтня 2019 10:44
накази.rar
02 жовтня 2019 10:44
працівники.pdf
02 жовтня 2019 10:44
техніка.rar
02 жовтня 2019 10:44
кваліф дані.pdf
02 жовтня 2019 10:44
ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2019 10:44
витяг з ЄДР.pdf
02 жовтня 2019 10:44
виписка Вельт.pdf
02 жовтня 2019 10:44
відомості учасника.pdf
02 жовтня 2019 10:44
пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 13:57
Договірна ціна.PDF
02 жовтня 2019 13:57
Довіреність.PDF
02 жовтня 2019 13:57
Витяг з реєстру ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

ТОВ "Будмонтажресурс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Переможець 7 977 236,40
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
7 977 236,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 11:49
дод угода 6 хоросно.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 11:42
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:10
ду.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:05
повід.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 10:33
пов.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 10:32
ду_хоросно.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 10:32
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 20:53
Повідомлення.pdf зміни до договору
19 червня 2020 20:46
Додаткова угода.pdf зміни до договору
19 червня 2020 20:46
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 17:55
Угода.pdf зміни до договору
23 березня 2020 17:52
Povidomlenj.pdf зміни до договору
23 березня 2020 17:52
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 18:35
нд.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 18:34
Zmina_2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 18:34
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 16:31
Zmina_1.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 16:16
Povidomlenj.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 16:16
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 19:25
пiдс_вiдом_ресурсiв.pdf укладений
30 жовтня 2019 19:21
заг_виробн_витр.pdf укладений
30 жовтня 2019 19:21
Додаток 2 3 4.pdf укладений
30 жовтня 2019 19:21
Договір_.pdf укладений
30 жовтня 2019 19:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням фінансування на 2019 рік на 2478000 грн. по об’єкту «Будівництво Народного Дому в с. Хоросно, Раковецької сільської ради, Пустомитівського району Львівської області. (Коригування)» Сторони домовились в порядку п. 18.1 Договору внести зміни до п. 13.2. Договору, виклавши його у наступній редакції: «13.2. Фінансування робіт здійснюється за рахунок місцевого бюджету. На 2019 р. фінансування становить 2860000 грн. (Два мільйони вісімсот шістдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ. На 2020 рік фінансування становить 5 117 236,40 грн. (П’ять мільйонів сто сімнадцять тисяч двісті тридцять шість гривень 40 копійок) в тому числі ПДВ» Інші умови Договору № 317 від 30.10.2019 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують виконання своїх зобов’язань. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону). 13. Номер додаткової угоди. 1 14. Сума договору після внесення змін. 7977236.40 грн. з ПДВ (без змін) 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 роб. (без змін)
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з неможливістю виконання Підрядником у 2019 році запланованого обсягу робіт по об’єкту «Будівництво Народного Дому в с. Хоросно, Раковецької сільської ради, Пустомитівського району Львівської області. (Коригування)» Сторони домовились в порядку п. 18.1 Договору внести зміни до п. 13.2. Договору, виклавши його у наступній редакції: «13.2. Фінансування робіт здійснюється за рахунок місцевого бюджету. На 2019 р. фінансування становить 2474942,40 грн. (Два мільйони чотириста сімдесят чотири тисячі дев’ятсот сорок дві гривні 40 копійок), в тому числі ПДВ. На 2020 рік фінансування становить 5502294,00 грн. (П’ять мільйонів п’ятсот дві тисячі двісті дев’яносто чотири гривні 00 копійок) в тому числі ПДВ». У звʹязку із вищенаведеним викласти у новій редакції Додаток 3 Календарний графік виконання робіт до Договору № 317 від 30.10.2019 року та Додаток 4 Графік фінансування до Договору № 317 від 30.10.2019 року, Інші умови Договору № 317 від 30.10.2019 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них виконання своїх зобов’язань. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону). 13. Номер додаткової угоди. 2 14. Сума договору після внесення змін. 7977236.40 грн. з ПДВ (без змін) 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 роб. (без змін)
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із затвердженням фінансування на 2020 рік на 2 258448,00 грн. по об’єкту «Будівництво Народного Дому в с. Хоросно, Раковецької сільської ради, Пустомитівського району Львівської області. (Коригування)» Сторони домовились в порядку п. 18.1 Договору внести зміни до п. 13.2. Договору, виклавши його у наступній редакції: «13.2. Фінансування робіт здійснюється за рахунок місцевого бюджету. У 2019р. фінансування становило 2 474942,40 грн. (Два мільйони чотириста сімдесят чотири тисячі дев’ятсот сорок дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ. На 2020 рік обсяг затвердженого фінансування становить 2 258448,00 грн. (Два мільйони двісті п’ятдесят вісім тисяч чотириста сорок вісім гривень 00копійок) в тому числі ПДВ- 376408,00 грн. Замовник надає Підряднику аванс для придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій і виробів у розмірі 30% від вартості робіт на 2020 рік що становить 677534,40 грн. (Шістсот сімдесят вісім тисяч п’ятсот тридцять чотири гривні 40 копійок). (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону). 13. Номер додаткової угоди. 3 14. Сума договору після внесення змін. 7977236.40 грн. з ПДВ (без змін) 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 роб. (без змін)
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник у зв'язку із змінами послідовності виконання етапів робіт погодили внести зміни до Додатків до Договору: Додаток 3 Календарний графік виконання робіт та Додаток 4 Графік фінансування та викласти їх у новій редакції. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. Змінені додатки до Договору додаються окремим файлом з причин великого об’єму інформації. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону). 13. Номер додаткової угоди. 3 14. Сума договору після внесення змін. 7977236.40 грн. з ПДВ (без змін) 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 роб. (без змін)
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник у зв’язку із змінами послідовності виконання етапів робіт погодили внести зміни до Додатків до Договору: Додаток 3 Календарний графік виконання робіт та Додаток 4 Графік фінансування та викласти їх у новій редакції. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону).13. Номер додаткової угоди. 4 14. Сума договору після внесення змін. 7977236.40 грн. з ПДВ (без змін) 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 роб. (без змін)
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник керуючись п.2.4 та 21.6 Договору, у зв’язку із відсутністю коштів для завершення будівництва об’єкту, домовились п.13.2 Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету: У 2019 році фінансування становило 2474942.40 грн, в т.ч. ПДВ. У 2020 році зменшити обсяг фінансування на 1244287.20 грн в т.ч. ПДВ та затвердити в обсязі 1014160,80 грн На 2021 рік фінансування становить 4488133,20 грн у т.ч. ПДВ. 2. Внести зміни до Додатків до Договору: Додаток 3 Календарний графік виконання робіт та Додаток 4 Графік фінансування та викласти їх у новій редакції 3. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують виконання своїх зобов’язань. 4. Ця Угода складена українською мовою в трьох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник керуючись п.2.4 та 21.6 Договору, у зв’язку із відсутністю коштів для завершення будівництва об’єкту, домовились п.13.2 Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету: У 2019 році фінансування становило 2474942.40 грн, в т.ч. ПДВ. У 2020 році зменшити обсяг фінансування на 1244287.20 грн в т.ч. ПДВ та затвердити в обсязі 1014160,80 грн На 2021 рік фінансування становить 4488133,20 грн у т.ч. ПДВ. 2. Внести зміни до Додатків до Договору: Додаток 3 Календарний графік виконання робіт та Додаток 4 Графік фінансування та викласти їх у новій редакції 3. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують виконання своїх зобов’язань. 4. Ця Угода складена українською мовою в трьох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 317
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник керуючись п.2.4 та 21.6 Договору, у зв’язку із відсутністю коштів для завершення будівництва об’єкту, домовились п.13.2 Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету: У 2019 році фінансування становило 2 474 942, 40 грн. (Два мільйони чотириста сімдесят чотири тисячі дев’ятсот сорок дві грн. 40 коп.) в т.ч. ПДВ 412 490,40 грн. У 2020 році фінансування становило 1 014 160,80 грн. (Один мільйон чотирнадцять тисяч сто шістдесят грн. 80 коп.) в т.ч. ПДВ 169 026,80 грн. У 2021 р. фінансування становить 1 028 263,20 грн. (Один мільйон двадцять вісім тисяч двісті шістдесят три грн. 20 коп.) у т. ч. ПДВ 171 377,20 грн. На 2022 рік фінансування становить 3 459 870,00 грн. (Три мільйони чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот сімдесят грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 576 645,00 грн.» 2. Внести зміни до Додатків до Договору: Додаток 3 Календарний графік виконання робіт та Додаток 4 Графік фінансування та викласти їх у новій редакції. 3. Сторони домовились викласти п. 19.2 Договору в новій редакції: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2022 року, а в частині невиконаних зобов’язань за цим Договором - до повного виконання Сторонами» 4. У зв’язку зі зміною реквізитів Замовника, керуючись п. 18.1 Договору, Сторони домовились викласти п. 23 в новій редакції: Солонківська сільська рада Львівського району Львівської області 81131, Львівська область, Пустомитівський район, с. Солонка, вул. Центральна, З Код ЄДРПОУ 04369699 МФО 820172 р/р UА 418201720344231019100019620 в ДКСУ м. Київ 5. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують виконання своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML