Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

овочі та фрукти (9 найменувань)
Очікувана вартість
200 190,00 UAH
UA-2019-09-17-002372-b e9b28a116bb847969a7b2e92876b51b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вікторівна Радченко

+380536233567
+380536233483
+380536233239
horol-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145671
Місцезнаходження: 37800, Україна , Полтавська обл., м. Хорол, вул. Незалежності, 88
Контактна особа: Ірина Вікторівна Радченко
+380536233567,+380536233483,+380536233239
horol-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 15:23
Очікувана вартість: 200 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2030 кілограм
буряк
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3020 кілограм
капуста
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2275 кілограм
цибуля
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1935 кілограм
морква
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5 кілограм
часник
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
950 кілограм
помідори
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
800 кілограм
яблука
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
800 кілограм
апельсини
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограм
банан
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання товарів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 17:56
Проект договору.docx
17 вересня 2019 17:56
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 158 553,00
UAH з ПДВ
129 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 147 970,00
UAH з ПДВ
147 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 197 772,90
UAH з ПДВ
197 772,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 11:54
Електронний підпис
01 жовтня 2019 11:54
доки.rar

Публічні документи

03 жовтня 2019 11:00
Електронний підпис
03 жовтня 2019 10:52
якість овочі.PDF
03 жовтня 2019 10:52
іпн.PDF
03 жовтня 2019 10:52
документи.PDF
03 жовтня 2019 10:52
Відгук.pdf
03 жовтня 2019 10:52
витяг з єдр 092019.PDF
03 жовтня 2019 10:52
Виписка 2019.PDF
03 жовтня 2019 10:52
аналогічні договори.PDF
03 жовтня 2019 10:52
16.PDF
03 жовтня 2019 10:52
14-15.PDF
03 жовтня 2019 10:52
12-13.PDF
03 жовтня 2019 10:52
10-11.PDF
03 жовтня 2019 10:52
8-9.PDF
03 жовтня 2019 10:52
6-7.PDF
03 жовтня 2019 10:52
4-5.PDF
03 жовтня 2019 10:52
2-3.PDF
03 жовтня 2019 10:52
1.PDF

Публічні документи

01 жовтня 2019 14:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 129 800,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 11:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3020018471
Переможець 147 970,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 11:33

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3020018471
147 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 17:48
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 17:31
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 17:06
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 14:10
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 16:22
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
20 січня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:30
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:35
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 11:13
Договір.PDF укладений
28 жовтня 2019 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. та п.11.8 Договору № 650/19 від 28.10.2019 р., Сторони вирішили укласти дану Додаткову угоду на продовження терміну дії Договору № 650/19 від 28.10.2019 року (далі - «Договір») на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року. 2 Розділ Х Договору викласти в наступній редакції:«10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 29 лютого 2020 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним.»
Номер договору про закупівлю: 650/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю проведення процедури закупівель овочів та фруктів на 2020 рік, Сторони вирішили укласти дану Додаткову угоду на збільшення суми Договору № 650/19 від 28.10.2019 р., в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в договорі, укладеному в попередньому році на 29 588,00 грн. ( Двадцять дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят вісім гривня 00 копійок ) та внести зміни в п.3.1 та викласти його в новій редакції: «3.1 Сума цього договору складає 177 558,00 грн. (Сто сімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят вісім грн. 00 коп. ) у тому числі ПДВ – 29 593,00 грн. Внаслідок цього викласти Додаток 1 в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 650/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р., у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором Сторони вирішили внести зміни до Договору № 650/19 від 28.10.2019 року (далі - «Договір»), а саме:. 2 Розділ Х Договору викласти в наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2020 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним.»
Номер договору про закупівлю: 650/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.4 п.1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та п. 6.2.3 договору № 650/19 від 28. 10. 2019 року, Цивільним кодексом України, уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовилися зменшити суму договору на 18853,00 грн. ( вісімнадцять тисяч вісімсот п’ятдесят три гривні 00 коп. ) та внести зміни до пункту 3.1. та виклавши його в наступній редакції: 2. 3.1 Сума цього Договору становить 158705,00 (Сто п’ятдесят вісім тисяч сімсот п’ять гривень 00 коп. ) 3. Внаслідок цього викласти Специфікацію до договору в редакції, яка додається до даної додаткової угоди і є невід’ємною частиною (Додаток №1)
Номер договору про закупівлю: 650/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 86 347,32
UAH (в тому числі ПДВ 14 391,22 UAH)