Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер, ліцензійне програмне забезпечення
Очікувана вартість
39 397,00 UAH
UA-2019-09-17-002362-b f396e9d4311944bdab43627d861d9e32
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Павлович

+380971730099 saschaps@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛОКНИЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ" ЛОКНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАРІЧНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24173932
Вебсайт: http://loknytsia-zosh.rv.sch.in.ua
Місцезнаходження: 34030, Україна , Рівненська обл., село Локниця, вул. Центральна, 74
Контактна особа: Олександр Павлович
+380971730099
saschaps@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 17:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 17:47
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 13:51
Очікувана вартість: 39 397,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 196,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Персональний комп’ютер, ліцензійне програмне забезпечення (державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34030, Україна, Рівненська область, с.Локниця, Центральна 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 17:50
інструкція поставки віндовс.doc
17 вересня 2019 17:50
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.doc
17 вересня 2019 17:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ.doc
17 вересня 2019 17:50
Оголошення.doc
17 вересня 2019 17:50
Форма цінової пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:44
Дата відповіді: 19 вересня 2019 16:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Конкретного посилання на торгову марку не має! характеристики відповідають вимогам до НАКАЗу МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ 02.11.2017 № 1440.
ФОП допускаються до участі в закупівлі. до розгляду будуть взяті ціни які ми маємо сплатити за товар, а працюєти Ви з ПДВ чи без ПДВ це ваша справа. Особлива увага буде приділена ліцензійному забезпеченню там є додаток розяснення!!!!!!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-002362-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 02 жовтня 2019 17:26
Не відповдність технічним вимогам
Звертаємо увагу замовника, що вказаний в пропозиції переможця накопичувач SATA Seagate (ST3500312CS) є відновленим, тобто не новим, зі зниженим строком гарантії і нижчими показниками роботи для пристотроїв такого класу на сьогоднішній день. До того ж не вказана конкретна версія пакету Microsoft Office 2019, що унеможливлює перевірку наявності вимоги замовника щодо "підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу З ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ".
Просимо переглянути пропозицію і прийняти рішення про дискваліфікацію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 жовтня 2019 10:26
З чого Ви взяли, що зазаначений HDD є відновленим в описі товару такого нема? У завантажених документах є лист гарантія де постачальник гарантує, що товар новий і дає на нього гарантію 36 місяців! У разі, якщо товар не відповідатиме вимогам і технічним характеристикам, які дає постачальник то постачальник буде нести відповідальність у встановленому законом порядку! На рахунок Пакету програм Microsoft Office 2019 відповідно до додатку 3 пункту 4.2 технічного опису тендерної документації після поставки товару буде Письмово повідомлено юридичного представника Корпорації «Майкрософт» про необхідність верифікації програмного забезпечення, надіславши підписаний лист поштою, а його сканкопію- на електронну адресу info@lexfor.com із зазначенням теми: «верифікація програмного забезпечення Microsoft» та долученням фотографій наклейок сертифікатів автентичності Microsoft.
Тільки після того як ми отримаємо відповідь про те, що поставлений продукт є ліцензійним, буде вважатись що постачальник виконав умови договору і буде проведена оплата!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-17-002362-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:57
Щодо невідповідності накопичувача
Просимо хоча б для самих себе перевірити характеристики та строк гарантії на накопичувачі самим простим способом - через пошук ST3500312CS в інтернеті. Для прикладу надаємо посилання https://allo.ua/ru/zhestkie-diski/seagate-3-5-500gb-st3500312cs-refurbished.html?gclid=Cj0KCQjwuNbsBRC-ARIsAAzITufOPcdyXLfgt6m8ok5f0fQOOgXd45nAG1bJPhAfssfSGhTeQ3EaZpsaAiouEALw_wcB&tab=specs
https://brain.com.ua/JHestkiy_disk_35_500Gb_Seagate_ST3500312CS-p161302.html?gclid=Cj0KCQjwuNbsBRC-ARIsAAzITueLs7IfwgvqwJkmXqsf-8OYc5KW4Ot8xjqL5Pnoorp76WUO_GXmGg8aAmN0EALw_wcB
https://hard.rozetka.com.ua/ua/69075824/p69075824/characteristics/
Якщо звичайно ж постачальник згоден даний пристрій міняти упродовж 3 років - нема проблем, це вже його поточні витрати. Сподіваємось, дані накопичувачі в нього справді якісні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 жовтня 2019 12:00
В технічних характеристиках постачальника нема слова Refurbished! тобто це означає, що дані HDD мають бути нові! якщо не так то постачальник понесе відповідальність у установленому законом порядку!
Словом refurbished обозначают товары, которые возвращают производителю по различным причинам (возврат клиентом, повреждения при транспортировке, косметические дефекты, торговые или выставочные образцы, дефект партии товара), а он восстанавливает их до первоначального состояния. Производитель при этом проводит полную замену дефектных деталей и при необходимости полностью меняет оболочку, включая корпус.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 25 836,00
UAH з ПДВ
24 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 29 870,00
UAH з ПДВ
24 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Михальчук Олександр Святославович 29 198,00
UAH з ПДВ
29 198,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 31 430,00
UAH з ПДВ
31 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНКЛАВ І К" 37 334,40
UAH з ПДВ
36 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 14:40
Пропозиція.pdf
30 вересня 2019 14:40
Гарантійний лист.pdf
30 вересня 2019 14:40
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 17:19
Електронний підпис

Публічні документи

30 вересня 2019 12:17
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:13
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2019 12:13
CEC_Keyb_Mouse_REAL-El.pdf
30 вересня 2019 12:13
Копія паспорту.pdf
30 вересня 2019 12:13
висновок СЕС ACER.pdf
30 вересня 2019 12:13
Сертифікати монітори ACER.pdf
30 вересня 2019 12:13
Виписка з ЄДР.pdf
30 вересня 2019 12:13
Серт. ПК.pdf
30 вересня 2019 12:13
Статут ТОВ.pdf
30 вересня 2019 12:13
Копія ІПН директора.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 13:32
ц_нова пропозиц_я.pdf
26 вересня 2019 13:32
статут.pdf
26 вересня 2019 13:32
протокол.pdf
26 вересня 2019 13:32
наказ.pdf
26 вересня 2019 13:32
лист згода.pdf
26 вересня 2019 13:32
витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2019 13:32
витяг ЄДРПОУ 25.09.2019.pdf
26 вересня 2019 13:32
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Михальчук Олександр Святославович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ТОВ "АНКЛАВ І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 24 798,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 14:30

Документи

02 жовтня 2019 14:30
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:28
2 001.jpg
02 жовтня 2019 14:28
1 001.jpg
02 жовтня 2019 14:28
3 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
24 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2019 14:30
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:28
2 001.jpg
02 жовтня 2019 14:28
1 001.jpg
02 жовтня 2019 14:28
3 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 14:34
3 001.jpg укладений
15 жовтня 2019 14:32
1 001.jpg укладений
15 жовтня 2019 14:31
4 001.jpg укладений
15 жовтня 2019 14:31
2 001.jpg укладений
15 жовтня 2019 14:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 798,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 133,00 UAH)