Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сумка для відеокамери за кодом ДК 021:2015 32350000-1 – Частини до аудіо- та відеообладнання
Очікувана вартість
9 792,00 UAH
UA-2019-09-17-002293-b 2e916e18e7f1492a8fafbf7e148d1f0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Горб

+380542779119
+380997408785
trksumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (філія публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Сумська регіональна дирекція»)
Код ЄДРПОУ: 40020661
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Петропавлівська, 125
Контактна особа: Лариса Горб
+380542779119,+380997408785
trksumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 14:53
Очікувана вартість: 9 792,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Сумка для відеокамери за кодом ДК 021:2015 32350000-1 – Частини до аудіо- та відеообладнання (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Петропавлівська, 125
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 17:24
Додаток 1.pdf
17 вересня 2019 17:23
Додаток 4.pdf
17 вересня 2019 17:23
Додаток 3.pdf
17 вересня 2019 17:23
Додаток 2.pdf
17 вересня 2019 17:23
Додаток 5 Проект Договору.pdf
17 вересня 2019 17:23
ТД Сумка для відеокамери.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:47
Дата відповіді: 18 вересня 2019 15:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На поставлені запитання повідомляємо наступне:
1. Так як заявлена нами (Замовником) певна модель сумки для відеокамери у Тендерній документації якнайточніше підходить до нашого обладнання, то відхилень щодо моделі сумки для відеокамери бути не може. Що стосується торгових марок – то Замовником будуть розглянуті пропозиції учасників, які представлять нам товар різних торгових марок такої моделі сумки для відеокамери.
2. До участі у закупівлі допускаються всі учасники, незалежно від того, чи є даний учасник платником ПДВ, чи ні. Ціна, подана учасником буде вважатися остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 7 900,00
UAH з ПДВ
4 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 5 980,00
UAH з ПДВ
5 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:54
Довідка без печатки.pdf
02 жовтня 2019 15:54
Аналог.дог. відгук.pdf
02 жовтня 2019 15:54
Відомості ФОП Виничук.pdf
02 жовтня 2019 15:54
Установчі док.(підпис).pdf
02 жовтня 2019 15:54
тех вимоги Суми сумки.docx
02 жовтня 2019 15:54
Пропозиція Суми сумки.docx

Публічні документи

02 жовтня 2019 17:18
Лист сертифікація.pdf
02 жовтня 2019 17:18
Довідка право підпису.pdf
02 жовтня 2019 17:18
Пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 17:18
Довідка обладнання.pdf
02 жовтня 2019 17:18
Уставні.pdf
02 жовтня 2019 17:18
Довідка ст.17.pdf
02 жовтня 2019 17:18
Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2019 17:18
Document_USR_1005609632.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Переможець 4 440,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 17:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
4 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:23
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 17:06
Д-р № 70 з ФОП Виничук А.Ю..pdf укладений
18 жовтня 2019 17:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 440,00
UAH