Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт під'їздних доріг КП "Маневицька центральна районна лікарня" по вул. Незалежності, 3 в смт Маневичі Волинської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт), джерело фінансування - державний бюджет.
Очікувана вартість
4 905 222,00 UAH
UA-2019-09-17-002278-b e67f626c0ddd4517a77e2630d5059326
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Смічик

+380686225627 katrina071@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Маневицька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01983186
Місцезнаходження: 44601, Україна , Волинська обл., Маневицький район,, смт. Маневичі, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ,1
Контактна особа: Катерина Смічик
+380686225627
katrina071@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 14:08
Очікувана вартість: 4 905 222,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 526,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт під'їздних доріг КП "Маневицька центральна районна лікарня" по вул. Незалежності, 3 в смт Маневичі Волинської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44601, Україна, Волинська область, смт.Маневичі, вул. Незалежності, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до Бюджетного кодексу України в межах та за рахунок коштів, перерахованих розпорядником коштів, передбачених для фінансування предмету Договору шляхом: - поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 10 (десяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 16:08
2. Додаток 7 - зміни.doc
19 вересня 2019 16:08
1. Тендерна документацiя - зміни.doc
19 вересня 2019 16:08
Перелік змін до ТД.doc
19 вересня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 16:08
2. Додаток 7 - зміни.doc
17 вересня 2019 17:17
2. Додаток 7.doc
19 вересня 2019 16:08
1. Тендерна документацiя - зміни.doc
19 вересня 2019 16:08
Перелік змін до ТД.doc
17 вересня 2019 17:17
1. Тендерна документацiя.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 4 121 799,60
UAH з ПДВ
4 121 799,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП МВМ ШЛЯХБУД 4 511 424,00
UAH з ПДВ
4 462 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 4 515 740,17
UAH з ПДВ
4 486 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 4 893 709,20
UAH з ПДВ
4 893 709,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 16:16
Електронний підпис
10 жовтня 2019 16:12
Довідка з МВС.PDF
10 жовтня 2019 16:12
Довідка з ДФС.PDF
02 жовтня 2019 14:54
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:52
Кваліфікація Маневичі.rar

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:37
8 Кошторисні документи.pdf
02 жовтня 2019 15:37
7 Аналогічні договора.pdf
02 жовтня 2019 15:36
5 Лабораторія.pdf
02 жовтня 2019 15:36
3 Договора оренди МТЗ.pdf
02 жовтня 2019 15:36
2 Протокол і наказ.pdf
02 жовтня 2019 15:36
1 Статутні документи.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 18:22
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:22
9.Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 18:22
2.Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 18:22
14.Лист щодо субпідряду.pdf
02 жовтня 2019 18:22
10.Лист-згода.pdf
02 жовтня 2019 18:22
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 16:41
Електронний підпис
02 жовтня 2019 14:56
Тендерна пропозиція.PDF
02 жовтня 2019 14:56
Інші документи.pdf
02 жовтня 2019 14:56
Договірна ціна.PDF
02 жовтня 2019 14:56
Довідка про субпідряд.PDF
02 жовтня 2019 14:56
гарантія .zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ПП МВМ ШЛЯХБУД

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Переможець 4 121 799,60
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 13:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
4 121 799,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 20:51
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:59
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 11:32
ДУ№4.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 11:30
ДУ №3.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 17:41
Дод уг РОСТРАНС.pdf зміни до договору
19 травня 2020 17:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 18:33
Додаткова угода №1 до договору №224 від 25.10.2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 18:32
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 08:56
Договір №224 від 25.10.2019.pdf укладений
25 жовтня 2019 08:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з зменшенням фінансування
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 121 799,60
UAH (в тому числі ПДВ 686 966,60 UAH)