Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пастеризоване молоко
Очікувана вартість
91 599,75 UAH
UA-2019-09-17-002210-b d2fcef6d78c3448f8981257c5c90e7e6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микулин Аліна Василівна

+380347727032 dmr_alina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Долинська міська рада Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 04054317
Вебсайт: http://rada.dolyna.info/
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, просп. Незалежності, 5
Контактна особа: Микулин Аліна Василівна
+380347727032
dmr_alina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 91 599,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 458,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


10.2 Джерело фінансування закупівлі - Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3701 кг
Пастеризоване молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, Заклади дошкільної освіти, НВК №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язується своєчасно оплатити Постачальнику переданий дошкільним навчальним закладам товар з моменту представлення належним чином оформлених накладних за таким графіком: - до 7 числа наступного місяця за товар, отриманий з 01 по 31 число попереднього місяця. Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-002210-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 20 вересня 2019 11:11
Зауваження до згаданого проекту Договору
З врахуванням роботи підприємства-виробника товару (постачальника), а також умов, запропонованого Вами ж проекту Договору про закупівлю товарів за державні кошти, вважаємо за необхідне висловити свої зауваження до згаданого проекту Договору

1. Пункту 2.4. проекту Договору, в якому закріплено Ваше право контролювати якість поставленого товару шляхом залучення спеціальних установ, доцільно доповнити Вашим обов’язком проводити відбір зразків для проведення експертизи за обов’язкової участі нашого уповноваженого представника. Адже нам невідомо чий саме товар буде передано на лабораторне дослідження під написом, що він є наш. Умова проекту Договору у запропонованій Вами редакції призведе до можливості притягнення нас до відповідальності без нашої вини.
У зв’язку із наведеним, вважаємо за доцільне пропонувати Вам внести зміни в п.2.4. проекту Договору та доповнити його наступним реченням: «Покупець має право із залученням відповідних установ/організацій контролювати якість та поставку товару згідно вимог та в строки, встановлені Договором. Відбір зразків для контролю якості поставленого товару відбувається за обов’язкової присутності уповноваженого представника Постачальника, якого він повідомляє завчасно про намір відібрати зразки для проведення дослідження»

2. Пункт 5.2. проекту Договору у запропонованій Вами редакції призведе до неспіврозмірної відповідальності Постачальника та суперечить принципу розумності, закріпленого в чинному законодавстві України. А тому вважаємо, що розмір відповідальності Постачальника слід зменшити до 5% від суми непоставленого товару.

3. Пункт 5.3 проекту Договору де знову йдеться про відповідальність Постачальника також слід зменшити її до 5%. Оскільки факт неякісності поставленого товару може бути підтвердження виключно висновком експертної установи, яка уповноважено здійснювати такого роду дослідження, впродовж дня встановити факт неякісності поставленого товару та вину Постачальника в цьому – неможливо. А тому закріплювати обов’язок Постачальника замінити неякісний товару впродовж дня є передчасним. Адже підозри Покупця про неякісність поставленого товару можуть бути спростовані результатами експертного дослідження.
В даному випадку може йти мова про заміну товару, поставленого із втратами товарного виду, коли пошкоджена упаковка, або коли при прийманні товару виявиться в середині товару сторонній предмет.
З врахування вищевикладеного, пункт 5.3. проекту Договору слід змінити шляхом закріплення меншого відсотку відповідальності Постачальника, також закріплення обов’язку Постачальника замінити неякісний товар, за умови надання Покупцем документального підтвердження факту поставки ним неякісного товару.

4. Щодо пункту 5.7. проекту Договору, то в ньому знову йдеться про відповідальність Постачальника.
Даний пункт не може прийматись сторонами, оскільки право на одностороннє припинення договірних зобов’язань Покупцем закріплено в пунктах 2.5. та 5.8.проекту Договору. Чинними на сьогодні законодавством України закріплено принцип рівності сторін. В даному випадку в нас складається ситуація за якої Покупець перебуває в привілейованому становищі. А тому на виконання згаданого принципу договірних відносин, вважаємо за необхідне згаданим вище пунктом закріпити право Постачальник достроково розірвати Договір за умови попереднього повідомлення про це Покупця за 1 (один) календарний місяць.
Пункту 5.7. проекту Договору в запропонованій редакції слід виключити.

5. Пункт 7.6. пропонованого Вами проекту Договору слід виключити в цілому. В Постачальника можуть скластись об’єктивні обставини для дострокового розірвання Договору, а згаданий пункт обмежує права останнього. Окрім наведеного слід вказати, що право Покупця на односторонню відмову умовами даного проекту Договору передбачено. А тому доцільно закріпити таке право і за Постачальником.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2019 11:49
24.09.2019 року протоколом №240 були внесені зміни до тендерної документації закупівлі по предмету: показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 15540000-5 - Сирні продукти (Сир кисломолочний), а саме:
Додаток 4 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ) абзац:
2.4. Покупець має право із залученням відповідних установ/організацій контролювати якість та поставку товару згідно вимог та в строки встановлені Договором.
замінити абзацом:
2. 4. Покупець має право із залученням відповідних установ/організацій контролювати якість та поставку товару згідно вимог та в строки, встановлені Договором. Відбір зразків для контролю якості поставленого товару відбувається за обов’язкової присутності уповноваженого представника Постачальника, якого він повідомляє завчасно про намір відібрати зразки для проведення дослідження.
Зазначені у пунктах 5.2, 5.3, 5.7, 7.6 умови проекту договору спрямовані на захист прав дітей та забезпечення їх належними і якісними продуктами. Цими пунктами Договору ми захищаємо себе від недобросовісних постачальників.
Звертаємо Вашу увагу, що участь у тендері та підписання запропонованого проекту договору є Вашим правом, а не обов’язком.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" 51 962,04
UAH з ПДВ
51 962,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 13:28
Електронний підпис
03 жовтня 2019 13:27
техпаспорт1.pdf
03 жовтня 2019 13:27
техпаспорт.pdf
03 жовтня 2019 13:27
медичні книжки.pdf
03 жовтня 2019 13:27
стаття 17.pdf
03 жовтня 2019 13:27
рішення.jpg
03 жовтня 2019 13:27
проект договору.pdf
03 жовтня 2019 13:27
наказ на керівника.pdf
03 жовтня 2019 13:27
лист відгук.pdf
03 жовтня 2019 13:27
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 жовтня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій