Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби особистої гігієни: пелюшки
Очікувана вартість
2 035 800,00 UAH
UA-2019-09-17-002164-a e2987389bdbc4278831ecc1d70056f56
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слизько Михайло Володимирович

380444043765 zak_dsp@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 37441694
Вебсайт: http://dsp.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, просп. Комарова, 7
Контактна особа: Слизько Михайло Володимирович
380444043765
zak_dsp@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 19:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 21:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 12:29
Очікувана вартість: 2 035 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 035,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
156600 штуки
Засоби особистої гігієни: пелюшки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за поставлений товар здійснюється відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України, протягом семи банківських днів після надходження бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 14:44
Перелік змін до ТД.pdf
25 вересня 2019 14:44
Тендерна документація.pdf
17 вересня 2019 19:58
Проєкт договору.docx
25 вересня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 20:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 14:44
Перелік змін до ТД.pdf
25 вересня 2019 14:44
Тендерна документація.pdf
17 вересня 2019 19:58
Тендерна документація.pdf
17 вересня 2019 19:58
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:41
Дата відповіді: 23 вересня 2019 09:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Всі вищезазначені питання висвітлені в тендерній документації даної закупівлі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-002164-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 21 вересня 2019 20:24
Вимога щодо усуненя дискримінаційних вимог в Тендерній документації
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу (www.prozorro.gov.ua) 17.09.19 року було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-17-002164-a,
згідно з яким визначено: предмет закупівлі, коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі, кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, а також інші, передбачені законодавством для даного роду оголошень дані.
Разом з тим Замовником у пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, вимагається:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Надати довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору на суму понад двісті тисяч гривень, копію зазначеного договору та документи, що підтверджують його виконання (накладна та банківська виписка Учасника про надходження йому на рахунок коштів за поставлений товар по цьому договору). Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є закупівля товарів, а саме: пелюшок.»
Вимогою щодо надання довідки довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору на суму понад двісті тисяч гривень, копію зазначеного договору та документи, що підтверджують його виконання (накладна та банківська виписка Учасника про надходження йому на рахунок коштів за поставлений товар по цьому договору), Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Оскільки визначена вартість аналогічного договору - понад двісті тисяч гривень, не є визначальним критерієм під час виконання договору постачання, а визначальним є досвід виконання аналогічних договорі до предмета закупівлі згідно оголошенням UA-2019-09-17-002164-a. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить понад двісті тисяч гривень (що є дискримінацією по відношенню до інших учасників).
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (стаття 3, частина три статті 5, частина четверта статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Крім того, при розгляді скарги з аналогічного питання, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення №9621-р/пк-пз, від 18.09.2018р., пункт 9 підтверджено, що вимога щодо встановлення обсягу аналогічного договору є дискримінаційною до інших учасників і прийнято рішення щодо рекомендації Замовнику про внесення змін до Тендерної документації.

Враховуючи вищевикладене, просиво виключити з пункту 3 Додатка 1 - обмеження щодо визначення вартості аналогічного договору на суму понад двісті тисяч гривень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2019 14:36
Замовником будуть внесено зміни в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2019-09-17-002164-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БЕМБІКС", Код ЄДРПОУ:39518480
Дата подання: 15 жовтня 2019 17:35
Щодо визнання переможця
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою скасувати своє рішення - ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) №135 від 10.10.2019р. щодо визнання переможцем по процедурі закупівлі відкриті торги на закупівлю Засобів особистої гігієни: пелюшки, за кодом ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-17-002164-a) – Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" (Код ЄДРПОУ: 42648365).
Оскільки, пропозиція ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" не відповідає умовам тендерної документації та порушує вимоги чинного законодавства України, зокрема Закон України «Про Публічні закупівлі» з наступних підстав.
У Додатку 3 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації Замовника вказано найменування товару – Поглинаючі пелюшки (розмір 60х90). (наведено нижче).
Учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано видаткову накладну №РН-0000001 від 08.02.2019р., в якій вказано товар Пелюшки EVA optima Plus 60х60, 30 штук в упаковці, хоча предметом закупівлі є саме Пелюшки розміром 60*90.
Тому, надана вищезазначена податкова накладна не підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору щодо поставки Пелюшок розміром 60*90, що є предметом закупівлі даних відкритих торгів.
Крім того, учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано документ під назвою «досвід - виписка банку.pdf». Однак, на зазначеному документі відсутні будь-які відмітки банку, зокрема печатки та/або штампи, які б підтверджували достовірність проведеної вказаної банківської операції та справжність даної виписки. Тому, виписка, засвідчена печаткою самого клієнта, не може бути визнана як первинний документ.
Водночас зазначаємо, що виписка банку — це єдиний документ, що підтверджує факт надходження грошей на рахунок і списання коштів з рахунка. У виписці банку обов'язково зазначають такі реквізити:
1. Номер поточного рахунка підприємства.
2. Дату попередньої виписки і дату руху коштів.
3. Залишок коштів до руху коштів.
4. Суми операцій.
5. Номери документів.
6. Розрахункові рахунки-кореспонденти (на які або з яких почався рух після виконаних протягом дня розра¬хунків).
У наданому учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" документі під назвою «досвід - виписка банку.pdf» відсутній «вихідний залишок».
Тому, наданий учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" документ під назвою «досвід - виписка банку.pdf» не підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору.

З огляду на вищевикладене,
ВИМАГАЄМО:
Скасувати рішення щодо визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю Засобів особистої гігієни: пелюшки за кодом ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-17-002164-a) та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2019 12:41
Доброго дня. Додаток 1 тендерної документації містить кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Відповідно до пункту 3 додатку 1 тендерної документації для підтвердження наявності документально підтверджено досвіду використання аналогічного договору учасник повинен надати у складі пропозиції довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору, копію зазначеного договору та документи, що підтверджують його виконання (накладна та банківська виписка Учасника про надходження йому на рахунок коштів за поставлений товар по цьому договору. Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є закупівля товарів, а саме: пелюшок. Отже, визначення аналогічного договору в даній закупівлі є договір предметом якого є закупівля товару: пелюшок, без зазначення розміру та інших характеристик. На підтвердження цієї вимоги тендерної документації у складі пропозиції учасник ТОВ "Компанія "Євро Технології" надав наступні документи: довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору, копію аналогічного договору, зазначеного в довідці, предметом якого є поставка товарів, а саме: пелюшок, та документи, що підтверджують його виконання, накладну та банківську виписку по рахунку учасника про надходження йому на рахунок коштів за поставлений товар по цьому договору. Тобто, у складі пропозиції Учасника міститься договір предметом якого є закупівля товару , а саме: пелюшок. Враховуючи зазначене, пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Щодо документа "банківська виписка" повідомляємо наступне. У вимозі зазначено, що документ- "банківська виписка" учасника ТОВ "Компанія "Євро Технології" не підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних договорів, оскільки не містить відмітки банку, зокрема печатки або штампу та вхідного задишку. Проте, тендерна документація не містить вичерпного переліку реквізитів, які повинні бути на цьому документі, а також не передбачено обов'язкової наявності на банківській виписці УЧАСНИКА відмітки банку (штампу або печатки). У зв'язку з чим, учасник має право надати у складі пропозиції на власний розсуд документ за формою, обумовленою договором банківського рахунку, укладеного між банком і клієнтом при здійсненні дистанційного обслуговування через систему "клієнт-банк" або "клієнт-інтернет-банк". При цьому, відсутність на банківській виписки вхідного залишку та печатки або штампу, наявність яких не передбачено тендерною документацією, не випливають на зміст пропозиції учасника. Разом з тим, Замовником було надіслано запит до банківської установи АТ “УкрСиббанк”, на який отримано відповідь про підтвердження здійснення даної операції. Враховуючи зазначене, учасник виконав вимоги тендерної документації в цій частині. Отже, підстав для скасування рішення щодо визнання переможцем ТОВ "Компанія "Євро Технології" немає.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

15 жовтня 2019 17:35
Вимога КМДА пелюшки.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" 1 050 055,20
UAH з ПДВ
949 518,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ФАРМ" 1 337 442,30
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 1 508 058,00
UAH з ПДВ
1 508 058,00
UAH з ПДВ
Документи
УА ТОВ "ЄВРОМІКС"ІІ 1 664 658,00
UAH з ПДВ
1 664 658,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 23:40
довідка банкрутство
15 жовтня 2019 18:35
Довідка корупція.pdf
15 жовтня 2019 16:57
Довідка ст 17 п 8.pdf
15 жовтня 2019 16:57
Довідка ст 17 п 6.pdf
15 жовтня 2019 16:57
Довідка ст 17 п 5.pdf
15 жовтня 2019 16:57
Довідка ст 17 п 3.pdf
15 жовтня 2019 16:57
Довідка ст 17 п 2.pdf
15 жовтня 2019 16:57
ЄвроТехнологія.pdf
15 жовтня 2019 16:56
БУРОВА.PDF
02 жовтня 2019 18:42
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:25
Сан-гігієна.pdf
02 жовтня 2019 18:25
ДВ_2 - MEDIFORM.pdf
02 жовтня 2019 18:25
авторизація Медіформ.pdf
02 жовтня 2019 18:25
Статут ЄвроТех.pdf
02 жовтня 2019 18:25
КОПIЯ ВИТЯГУ ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 18:25
КОПIЯ ВИТЯГУ З ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2019 18:25
КОПIЯ ВИПИСКИ.pdf
02 жовтня 2019 18:25
Пропозиція пелюшки.pdf
02 жовтня 2019 18:25
Довідка про учасника.pdf
02 жовтня 2019 18:25
досвід - рахунок_вн.pdf
02 жовтня 2019 18:25
досвід - виписка банку.pdf
02 жовтня 2019 18:25
довідки з банку.pdf
02 жовтня 2019 18:25
Довідка ст 17 нов.pdf
02 жовтня 2019 18:25
Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2019 18:25
Довідка досвід.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 20:17
Електронний підпис
02 жовтня 2019 20:16
Електронний підпис
02 жовтня 2019 20:00
dergstat2 (1).pdf
02 жовтня 2019 20:00
dergstat1_ (3).pdf
02 жовтня 2019 20:00
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 20:00
Статут.rar
02 жовтня 2019 20:00
проект договору стор 5.pdf
02 жовтня 2019 20:00
проект договору стор 4.pdf
02 жовтня 2019 20:00
проект договору стор 3.pdf
02 жовтня 2019 20:00
проект договору стор 2.pdf
02 жовтня 2019 20:00
проект договору стор 1.pdf
02 жовтня 2019 20:00
Накладна Орис фарм.pdf
02 жовтня 2019 20:00
Договор аренди стор 9.pdf
02 жовтня 2019 20:00
Договор аренди стор 8.pdf
02 жовтня 2019 20:00
Договор аренди стор 7.pdf
02 жовтня 2019 20:00
Договор аренди стор 6.pdf
02 жовтня 2019 20:00
Договор аренди стор 5.pdf
02 жовтня 2019 20:00
Договор аренди стор 4.pdf
02 жовтня 2019 20:00
Договор аренди стор 3.pdf
02 жовтня 2019 20:00
Договор аренди стор 2.pdf
02 жовтня 2019 20:00
Договор аренди стор 1.pdf
02 жовтня 2019 20:00
Довідка стаття 17 стор 2.pdf
02 жовтня 2019 19:59
Довідка стаття 17 стор 1.pdf
02 жовтня 2019 19:59
Витяг.pdf
02 жовтня 2019 19:59
виписка стор 2.pdf
02 жовтня 2019 19:59
виписка стор 1.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 18:06
Електронний підпис
02 жовтня 2019 18:00
цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 18:00
технічні вимоги.pdf
02 жовтня 2019 18:00
таблиця відповідності.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Статут.pdf
02 жовтня 2019 18:00
проект договору.pdf
02 жовтня 2019 18:00
ОПИС.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Лист про дистрибуцію.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Лист погодження.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Договір трансп послуг.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Довідка ч2ст17.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Довідка п10ч1ст17.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Довідка п9ч1ст17.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Довідка п8ч1ст17.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Довідка п6ч1ст17.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Довідка п4ч1ст17.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Довідка п3ч1ст17.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Довідка п2ч1ст17.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Довідка із Статистики.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2019 18:00
Витяг Бембікс.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:23
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:17
документы 6.pdf
02 жовтня 2019 15:17
документы 5.pdf
02 жовтня 2019 15:17
документы 4.pdf
02 жовтня 2019 15:17
документы 3.pdf
02 жовтня 2019 15:17
документы 2.pdf
02 жовтня 2019 15:17
документы 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ФАРМ"

ТОВ "БЕМБІКС"

УА ТОВ "ЄВРОМІКС"ІІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ"
#42648365
Переможець 949 518,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 18:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 18:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ"
#42648365
949 518,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 21:50
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2019 23:27
Договір 95 від 30.10.2019.pdf зміни до договору
02 листопада 2019 23:26
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:02
Договір 95 від 30.10.2019.pdf укладений
01 листопада 2019 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 948 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 083,85 UAH)