Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція в'їзного знаку до Заводського району (північне шосе) у м. Запоріжжя
Очікувана вартість
413 626,01 UAH
UA-2019-09-17-002137-a 9d41220340a144db91f79f29ee9be56e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуржій Олена

+380612898120 torgzvdra@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 37573534
Вебсайт: http://www.zavodska-ra.zp.ua
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Лізи Чайкіної, буд.№56
Контактна особа: Гуржій Олена
+380612898120
torgzvdra@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція в'їзного знаку до Заводського району (північне шосе) у м. Запоріжжя, Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Може здійснюватися попередня оплата відповідно до підпункту 3 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт за Договором на відповідний рік. Попередня оплата надається у разі письмового звернення Підрядника. Попередня оплата перераховується Замовником виключно після надання Підрядником підтверджуючих документів на придбання матеріалів, які необхідні для виконання Робіт по цьому Договору та на рахунок, відкритий у органах державної казначейської служби України у Запорізькій області м. Запоріжжя, для отримання попередньої оплати. Аванс 40 Банківські 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником у національній грошовій одиниці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника зазначений у цьому Договорі, на підставі оформленого належним чином Акту прийому-передачі виконаних робіт (форма № КБ-2в, форма № КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі статей 48, 49 Бюджетного кодексу України, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет закупівлі даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконанні Роботи здійснюється протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету закупівлі даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

17 вересня 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Торговий будинок "Рекламстрой"
#33528011
Переможець 413 626,01
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 18:40

Документи

17 вересня 2019 18:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 11:53
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 11:50
Дод.уг.№1 від 14_4 від 16.09.2019 (ЗНАК реконстр.).jpg укладений
10 жовтня 2019 11:49
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 18:47
Договір №14_4 від 16.09.2019 (реконструкція).PDF укладений
17 вересня 2019 18:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 14/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвання договору за згодою сторін (відмова підрядника виконувати роботи)