Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшетні комп'ютери
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2019-09-17-002106-a 3ebdad3b529446d88ce58f88b3133d5b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Марина Миколаївна

+380442678031 upo_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 40109021
Місцезнаходження: 14021, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул.І.Франка, 4-а
Контактна особа: Онищенко Марина Миколаївна
+380442678031
upo_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 18:05
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 18:05
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 12:00
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14021, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Івана Франка 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Планшетні комп'ютери Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 18:02
ТД - планшети.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:43
Дата відповіді: 19 вересня 2019 09:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. Запропонований учасником товар обов'язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним вимогам та характеристикам у тендерній документації. 2. Усі учасники закупівлі, відповідно до тендерної документації замовника , повинні надати опис предмету закупівлі у складі пропозиції згідно з вимогами Замовника торгів, де вказується найменування Продукції згідно з Додатком 2. 3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до ч.1 ст. 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов'язкових платежів та всіх витрат, пов'язаних з виконанням зобов'язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 22 743,00
UAH з ПДВ
21 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" 26 362,00
UAH з ПДВ
21 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 16:04
ДФС.jpg
09 жовтня 2019 16:04
МВС 23.09.pdf
09 жовтня 2019 16:04
Довідка_Балюк О.А._08.10.zip
04 жовтня 2019 15:08
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:06
НОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 жовтня 2019 17:27
Електронний підпис
03 жовтня 2019 16:49
CET AGS-W09.pdf
03 жовтня 2019 16:49
DoC UA RED AGS-W09.pdf
03 жовтня 2019 16:49
лист пояснення.pdf
03 жовтня 2019 16:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
03 жовтня 2019 16:49
Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 09:16
Електронний підпис
23 вересня 2019 20:18
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2019 20:18
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2019 20:18
Комерційна пропозиція.pdf
23 вересня 2019 20:18
Додаток 5.pdf
23 вересня 2019 20:18
ДОДАТОК 4.pdf
23 вересня 2019 20:18
Додаток 3.pdf
23 вересня 2019 20:18
Довідка ст. 17.pdf
23 вересня 2019 20:18
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 21 798,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
21 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 16:41
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 09:52
Договір планшети.PDF укладений
18 жовтня 2019 09:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 798,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 633,00 UAH)