Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)(планшет)
Очікувана вартість
35 500,00 UAH
UA-2019-09-17-002049-a e3e1fc929a3749528974c5447d264bfb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломінська Ольга Ігорівна

+380630256703 42342923@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Офіс з просування експорту України"
Код ЄДРПОУ: 42342923
Місцезнаходження: 01103, Україна , м. Київ обл., Київ, бульв. Дружби Народів 28
Контактна особа: Ломінська Ольга Ігорівна
+380630256703
42342923@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 17:24
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 17:24
Очікувана вартість: 35 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 178,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)(планшет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Антоновича, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:48
Дата відповіді: 19 вересня 2019 16:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за поставлене запитання.
Тендерна документація має забезпечувати організацію закупівлі з дотриманням всіх зазначених в частині першій статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) принципів, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі в разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”.
Виходячи з зазначеного, у даній закупівлі не вказано конкретну торговельну марку та модель товару. Також у примітці Додатку 5 Тендерної документації зазначено: «У випадку, якщо технічне завдання містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у свої пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти. Тобто у випадку наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, в усіх випадках слід читати поряд з таким посиланням вираз "або еквівалент" відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону».
У пп. 4.1. п. 4 Додатку 5 Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо погодження з технічними вимогами до предмета закупівлі відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації. У разі якщо Учасник пропонує еквівалент Товару – інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, надається у формі порівняльної таблиці між характеристиками, які визначені Додатком 5 до Тендерної документації, та характеристиками Товару, який пропонує Учасник. Під еквівалентом буде прийнято Товар, який за своїми характеристиками не гірший, наведеного в таблиці технічних характеристик Додатку 5 до Тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, замовник в тендерній документації зазначає необхідні характеристики Товару, а Учасник повинен зазначити конкретну марку та модель Товару, навести детальні технічні характеристики запропонованого Товару та їх відповідність вимогам, зазначеним у Додатку 5 до Тендерної документації.
Пунктом 35 частини першої статті 1 Закону визначено, що учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, та відповідно до вимог частини четвертої цієї ж статті Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації критеріями оцінки пропозицій Учасників є «Ціна» - питома вага цього критерію становить 100 % і присвоюється Учаснику, що запропонував найнижчу ціну. Учасник самостійно формує цінову пропозицію, враховуючи правовий статус платника податків відповідно до законодавства.
Ураховуючи вищезазначене, Тендерна документація складена Замовником з дотриманням вимог Закону і не містить умов, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Інформація про відміну

Дата відміни
03 жовтня 2019 17:24
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій