Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво артезіанської свердловини для забезпечення населення с.Ісківці якісною питною водою на землі с. Ісківці (біля мехмайстерні) Лохвицького району Полтавської області (коригування) (код ДК 021:2015 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 536 181,00 UAH
UA-2019-09-17-002039-a e47d31acb6264916a58fdeb4db561aed
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Любов Миколаївна

380535694542 Iskovci-srada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ісковецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 21048608
Місцезнаходження: 37251, Україна , Полтавська обл., село Ісківці, Широка,1а
Контактна особа: Нестеренко Любов Миколаївна
380535694542
Iskovci-srada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 12:06
Очікувана вартість: 4 536 181,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 608,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво артезіанської свердловини для забезпечення населення с.Ісківці якісною питною водою на землі с. Ісківці (біля мехмайстерні) Лохвицького району Полтавської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37251, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, с. Ісківці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів може сплачувати Генеральному підряднику попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Генеральному підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється в національній валюті, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:47
ГТН.jpg
27 вересня 2019 16:47
БАШНЯ.jpg
27 вересня 2019 16:46
ТД__Ісківці -нова редакція 27.09.docx
27 вересня 2019 16:46
Додаток 2 Проект договору-нр.docx
27 вересня 2019 16:45
перелік змін.docx
27 вересня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:47
ГТН.jpg
27 вересня 2019 16:47
БАШНЯ.jpg
27 вересня 2019 16:46
ТД__Ісківці -нова редакція 27.09.docx
26 вересня 2019 17:44
ТД__Ісківці -нова редакція 26.09.docx
26 вересня 2019 17:07
ТД__Ісківці -нова редакція 25.09.docx
23 вересня 2019 11:19
ТД__Ісківці -нова редакція .docx
17 вересня 2019 17:18
ТД__Ісківці .docx
27 вересня 2019 16:46
Додаток 2 Проект договору-нр.docx
26 вересня 2019 17:44
Додаток 2 Проект договору-нр.docx
26 вересня 2019 17:07
Додаток 2 Проект договору-нр.docx
23 вересня 2019 11:21
Додаток 2 Проект договору-нр.docx
17 вересня 2019 17:18
Додаток 2 Проект договору.docx
27 вересня 2019 16:45
перелік змін.docx
26 вересня 2019 17:44
перелік змін.docx
26 вересня 2019 17:06
перелік змін.docx
23 вересня 2019 11:19
перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оплата та строк виконання робыт
Дата подання: 23 вересня 2019 12:54
Дата відповіді: 25 вересня 2019 12:18
1. Замовник гарантує обов’язкове проведення попередньої оплати в розмірі 30 % до початку виконання робіт? 2. Який встановлено згідно проектної документації мінімальний строк виконання робіт?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та відповідно до ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р №922-VIII повідомляє, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти"Розпорядник коштів може сплачувати Генеральному підряднику попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт. Під час оголошення тендеру Замовникам передбачена можливість сплатити підряднику попередню оплату у розмірі 30% від загальної річної вартості робіт. Звертаємо Вашу увагу, що у Вас має бути небюджетний рахунок відкритий на Ваше ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Також, зазначаємо, що відповідно до оголошеного тендеру встановлено, що строк виконання робіт до 31 грудня 2019 року. Мінімальний строк виконання робіт визначається виконавцем (підрядником) відповідно вимог до робіт, виконання, яких передбачено тендерною документацією, з врахуванням технології будівельних робіт, матеріально-технічних та людських ресурсів учасника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-19-000027 ● 891948c66fd54a639731f452d4421a7b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2019 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
19.09.2019 № 52
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 19.09.2019 № 52

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-09-17-002039-a 17.09.2019, Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником відмнено процедуру закупівлі відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII

2019-10-04 14:45:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 жовтня 2019 14:57
Коментар щодо відміни: відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII
Документи:
04 жовтня 2019 14:56
Протокол відміни.pdf