Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Шредер)
Очікувана вартість
154 700,00 UAH
UA-2019-09-17-002034-b cd9514e6789b479c912a16388ecc5d2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Колєсова

+380988299068 1kolesovakaterina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ
Код ЄДРПОУ: 42335958
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Пилипчука, буд. 28
Контактна особа: Катерина Колєсова
+380988299068
1kolesovakaterina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 12:12
Очікувана вартість: 154 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 547,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штука
Шредер(Джерело фінансування -Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Пилипчука, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 20:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 17:20
Tендерна документація шредери 5-го рівня.doc
17 вересня 2019 20:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 17:20
Tендерна документація шредери 5-го рівня.doc
17 вересня 2019 16:31
Tендерна документація шредери 5-го рівня.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопрос по документации.
Дата подання: 17 вересня 2019 16:48
Дата відповіді: 17 вересня 2019 17:23
Здравствуйте. В закупке указано количество 26%? В Т.Д. раздел "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ щодо предмету закупівлі (шредери 5 шт)". Внесите пожалуйста ясность. Спасибо.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за слушне зауваження! В ТД будуть внесені відповідні зміни (шредери - 26 штук)
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:52
Дата відповіді: 18 вересня 2019 12:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На перше запитання: Умовами Тендерної документації визначено, що усі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Додатком 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації також визначено: «У разі, якщо у Технічному завданні міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати «або еквівалент». До розгляду допускаються аналоги, але не гіршої якості та комплектації. На друге запитання: Пунктом 5 «Недискримінація учасників» Розділу 1 «Загальні положення» визначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Тому для участі у закупівлях допускаються фізичні особи-підприємці. Пунктом 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» визначено: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції (з ПДВ) та шляхом застосування електронного аукціону». Учасник самостійно надає тендерну пропозицію в електронному вигляді через електрону систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (у тому числі ПДВ) (пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»). Також завантажується файл з тендерною пропозицією, яка подається у формі, наведеній у Додатку 2 до тендерної документації. Якщо ФОП є неплатником ПДВ, то система самостійно обирає найменшу цінову пропозицію, яка є остаточною та до якої не додається сума 20% ПДВ. Система не порівнює ціни всіх учасників без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 130 520,52
UAH з ПДВ
128 973,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 143 520,00
UAH з ПДВ
130 494,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" 139 152,00
UAH з ПДВ
133 997,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 13:29
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:28
public_doc.pdf
08 жовтня 2019 13:28
public_doc.p7s
08 жовтня 2019 13:28
Довідка із МВС.pdf
03 жовтня 2019 13:58
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:16
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:08
Висновок Сес.pdf
02 жовтня 2019 15:08
Додаток 3.pdf
02 жовтня 2019 15:08
Аналогічний договір.pdf
02 жовтня 2019 15:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 10:04
Електронний підпис
25 вересня 2019 09:49
Статут_2018.pdf
25 вересня 2019 09:49
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
25 вересня 2019 09:49
Витяг_КТС_15072019.pdf
25 вересня 2019 09:49
Висновок СЕС.pdf
25 вересня 2019 09:49
Виписка Єдиного реєстру.pdf
25 вересня 2019 09:49
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 13:58
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 13:58
Протокол.pdf
02 жовтня 2019 13:58
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 13:58
Наказ.pdf
02 жовтня 2019 13:58
ДОВІДКА.pdf
02 жовтня 2019 13:58
Висновок СЕС.pdf
02 жовтня 2019 13:58
Авторизація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 128 973,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 18:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 18:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
128 973,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 15:32
SCAN0089.PDF укладений
22 жовтня 2019 15:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 128 973,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 495,50 UAH)