Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
16 400,00 UAH
UA-2019-09-17-002026-a 8ebac6bd521b42e788b21370daf0c580
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Слепухіна Світлана Андріївна

380442350989 Shkola_2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська дитяча школа мистецтв №2 ім. М.І.Вериківського
Код ЄДРПОУ: 19021878
Вебсайт: http://smart-kid.com.ua
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Ярославів Вал, 25
Контактна особа: Слепухіна Світлана Андріївна
380442350989
Shkola_2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:07
Очікувана вартість: 16 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Детальна інформація міститься в Документації для проведення допорогових закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комп"ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ярославів Вал,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:49
Дата відповіді: 18 вересня 2019 15:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В технічному завданні визначено "або еквівалент", До участі в закупівлі допускаються всі учасники. Ціна пропозиції розглядається системою майданчика автоматично.
Запитання
Дата подання: 18 вересня 2019 11:40
Дата відповіді: 18 вересня 2019 15:40
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасник має можливість вности зміни на уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників визначеного замовником (п.6розділ ІІ наказ ДП "Прозорро"). 2. В технічному завданні замовником вказано марку бажаного обладнання або еквівалент тому не зазначена марка товару неможе бути розглянута замовником.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-002026-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2978900762
Дата подання: 23 вересня 2019 12:24
Вимога щодо порушення учасником процедури закупівлі
Шановний замовник!
Прошу Вас звернути увагу на порушення учасником ТОВ "Гарден Електронікс" Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, а саме регламент визначає порядок застосування в електронній системі закупівель такі етапи:
оголошення про проведення закупівлі;
період уточнення інформації, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі;
подання пропозицій учасниками;
електронний аукціон;
розгляд пропозицій учасників;
визначення переможця закупівлі та завершення закупівлі.
Та потребує від замовника недискримінації учасників на всіх етапах закупівлі.
ТОВ "Гарден Електронікс" подав свою пропозицію та деякі кваліфікаційні документи після аукціону, чим порушив регламент роботи.
Прошу Вас дотримуватися порядку про застосування електронної системи закупівель для проведення допорогової закупівлі та дискваліфікувати учасника, який порушив правила роботи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2019 17:56
Доброго дня. Документи завантажені учасником після строку подання пропозицій зазначених замовником розглядатися не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 16 382,00
UAH з ПДВ
16 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 16 311,00
UAH з ПДВ
16 311,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 11:41
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
23 вересня 2019 11:41
Довідка.pdf
23 вересня 2019 11:41
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 вересня 2019 08:56
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 16 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 15:59
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
Переможець 16 311,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 11:28

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2978900762
16 311,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №16 школа.pdf укладений
04 жовтня 2019 09:18