Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція комплексу міських очисних споруд по очистці стічних каналізаційних вод КП «Очисні споруди» в м. Скадовську, Херсонської області»
Очікувана вартість
21 614 529,40 UAH
UA-2019-09-17-001923-b a202b8bc17474298948cbff8c76c9fad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Георгіївна Борисова

+380553751136 skad_mkpos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЧИСНІ СПОРУДИ" СКАДОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 32503478
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., м. Скадовськ, вул. Незалежності, буд. 113
Контактна особа: Світлана Георгіївна Борисова
+380553751136
skad_mkpos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 13:03
Очікувана вартість: 21 614 529,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 216 145,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція комплексу міських очисних споруд по очистці стічних каналізаційних вод КП «Очисні споруди» в м. Скадовську, Херсонської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, Комплекс міських очисних споруд по очистці стічних каналізаційних вод КП «Очисні споруди
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. 10-2. Джерело фінансування закупівлі. - Кошти місцевого бюджету та Державного фонду регіонального розвитку. Аванс 30 Робочі 30
Iнша подія Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 10-2. Джерело фінансування закупівлі. - Кошти місцевого бюджету та Державного фонду регіонального розвитку. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 17:41
Додаток 1 із змінами.pdf
02 жовтня 2019 17:41
Перелік змін до ТД 2.pdf
02 жовтня 2019 17:41
Зміни до тендерної документації 2.pdf
17 вересня 2019 16:13
Додаток_5.pdf
17 вересня 2019 16:13
Додаток_4.pdf
17 вересня 2019 16:13
Додаток_3.pdf
17 вересня 2019 16:13
Додаток_2.pdf
02 жовтня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 17:41
Додаток 1 із змінами.pdf
17 вересня 2019 16:13
Додаток_1.pdf
02 жовтня 2019 17:41
Перелік змін до ТД 2.pdf
19 вересня 2019 16:32
Перелік змін до ТД.pdf
02 жовтня 2019 17:41
Зміни до тендерної документації 2.pdf
19 вересня 2019 16:32
Зміни до тендерної документації.pdf
17 вересня 2019 16:13
Тендерна_документацiя.pdf
17 вересня 2019 16:13
Додаток_5.pdf
17 вересня 2019 16:13
Додаток_4.pdf
17 вересня 2019 16:13
Додаток_3.pdf
17 вересня 2019 16:13
Додаток_2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "ПМК №132" 21 280 881,00
UAH з ПДВ
21 280 881,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" 21 612 067,94
UAH з ПДВ
21 612 067,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 17:16
Електронний підпис
17 жовтня 2019 17:01
Електронний підпис
11 жовтня 2019 09:01
Електронний підпис
10 жовтня 2019 16:05
УЧАСНИК-ПЕРЕМОЖЕЦЬ.rar
09 жовтня 2019 22:28
Електронний підпис
09 жовтня 2019 22:25
ДОСВІД ДОГОВІР част2.rar
09 жовтня 2019 19:13
Електронний підпис
09 жовтня 2019 19:12
Електронний підпис
09 жовтня 2019 19:11
Електронний підпис
09 жовтня 2019 19:06
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
09 жовтня 2019 19:06
ДОВІДКИ СКАН НОВІ.rar
02 жовтня 2019 14:08
Електронний підпис

Публічні документи

09 жовтня 2019 03:39
Електронний підпис
08 жовтня 2019 17:12
ІНШІ!!!!.pdf
08 жовтня 2019 17:04
ІНШІ!!!!.pdf
08 жовтня 2019 09:43
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:03
Електронний підпис
02 жовтня 2019 17:02
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
02 жовтня 2019 17:02
Тендер_очисні.rar
02 жовтня 2019 17:02
ІНШІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ПМК №132"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ПМК №132"
#01036477
Переможець 21 280 881,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 17:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ПМК №132"
#01036477
21 280 881,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 17:13
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 16:55
Додаткова угода №5 від 30.07.2021року.pdf зміни до договору
30 липня 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:18
План фінансування робіт.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:16
Календарний графік виконання робіт на 2020- 2021 р.р..pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:16
додаткова угода № 4 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 15:15
Дод. угода №3 від 17.08.2020.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 16:47
Додаткова угода 2 від 10.08.2020р..pdf зміни до договору
10 серпня 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 17:41
Додаткова угода №1 від 28.11.2019р.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 17:30
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 18:23
Договiр №РОС-11 19.pdf укладений
04 листопада 2019 18:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку Замовника
Номер договору про закупівлю: РОС-11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зміни до Договору № РОС-11/19 від 04.11.2019р. та викласти п. 3.1. розділу 3. «Договірна ціна» в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 21 280 881,00 грн. (Двадцять один мільйон двісті вісімдесят тисяч вісімсот вісімдесят одна гривня 00 копійок) у тому числі ПДВ 3 546 813,50 грн. (Три мільйони п’ятсот сорок шість тисяч вісімсот тринадцять гривень 50 копійок). Фінансування на 2019 рік складає 8 634 000,00 грн. (Вісім мільйонів шістсот тридцять чотири тисячі гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ 1 439 000,00 грн. (Один мільйон чотириста тридцять дев’ять гривень 00 копійок), з них: - кошти державного бюджету 7 992 000,00 грн. (Сім мільйонів дев’ятсот дев’яносто тисяч гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ 1 332 000,00 грн. (Один мільйон триста тридцять дві тисячі гривень 00 копійок); - кошти місцевого бюджету 642 000,00 грн. (Шістсот сорок дві тисячі гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ 107 000,00 грн. (Сто сім тисяч гривень 00 копійок). Фінансування на 2020 рік складає 12 646 881,00 грн. (Дванадцять мільйонів шістсот сорок шість тисяч вісімсот вісімдесят одна гривня 00 копійок) у тому числі ПДВ 2 107 813,50 грн. (Два мільйони сто сім тисяч вісімсот тринадцять гривень 50 копійок), з них: - кошти державного бюджету 11 382 192,00 грн. (Одинадцять мільйонів триста вісімдесят дві тисячі сто дев’яносто дві гривні 00 копійок) у тому числі ПДВ 1 897 032,00 грн. (Один мільйон вісімсот дев’яносто сім тисяч тридцять дві гривні 00 копійок); - кошти місцевого бюджету 1 264 689,00 грн. (Один мільйон двісті шістдесят чотири тисячі шістсот вісімдесят дев’ять гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ 210 781,50 грн. (Двісті десять тисяч сімсот вісімдесят одна гривня 50 копійок).». 2. Зміни до Договору № РОС-11/19 від 04.11.2019р. та викласти абз. 1 п. 12.6. розділу 12. «Проведення розрахунків за виконані роботи» в наступній редакції: «Згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117, п.п. 3, абз. 1. Шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договором. Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30 % від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт устаткування, будівельних та паливно-мастильних матеріалів на розрахунковий рахунок UA618201720355327056200005254 у Державній казначейській службі України, м. Київ.» 3. Зміни до Договору № РОС-11/19 від 04.11.2019р. та викласти абз. 4 п. 12.6. розділу 12. «Проведення розрахунків за виконані роботи» в наступній редакції: «У випадку, коли попередня оплата (аванс) здійснюється у менший ніж тримісячний термін до кінця поточного бюджетного року, використання авансу обмежується строком до 24.12.2020 року.» 4. зміни до Додатку 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додатку 3 «План фінансування робіт» та вважати додатками до Договору № РОС-11/19 від 04.11.2019р. відповідно до п. 21.
Номер договору про закупівлю: РОС-11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни до Договору № РОС-11/19 від 04.11.2019р. та викласти п. 3.1. розділу 3. «Договірна ціна» в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 21 280 881,00 грн. (Двадцять один мільйон двісті вісімдесят тисяч вісімсот вісімдесят одна гривня 00 копійок) у тому числі ПДВ 3 546 813,50 грн. (Три мільйони п’ятсот сорок шість тисяч вісімсот тринадцять гривень 50 копійок). Фінансування на 2019 рік складає 8 634 000,00 грн. (Вісім мільйонів шістсот тридцять чотири тисячі гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ 1 439 000,00 грн. (Один мільйон чотириста тридцять дев’ять гривень 00 копійок), з них: - кошти державного бюджету 7 992 000,00 грн. (Сім мільйонів дев’ятсот дев’яносто тисяч гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ 1 332 000,00 грн. (Один мільйон триста тридцять дві тисячі гривень 00 копійок); - кошти місцевого бюджету 642 000,00 грн. (Шістсот сорок дві тисячі гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ 107 000,00 грн. (Сто сім тисяч гривень 00 копійок). Фінансування на 2020 рік складає 12 646 881,00 грн. (Дванадцять мільйонів шістсот сорок шість тисяч вісімсот вісімдесят одна гривня 00 копійок) у тому числі ПДВ 2 107 813,50 грн. (Два мільйони сто сім тисяч вісімсот тринадцять гривень 50 копійок), з них: - кошти державного бюджету 11 382 192,00 грн. (Одинадцять мільйонів триста вісімдесят дві тисячі сто дев’яносто дві гривні 00 копійок) у тому числі ПДВ 1 897 032,00 грн. (Один мільйон вісімсот дев’яносто сім тисяч тридцять дві гривні 00 копійок); - кошти місцевого бюджету 1 264 689,00 грн. (Один мільйон двісті шістдесят чотири тисячі шістсот вісімдесят дев’ять гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ 210 781,50 грн. (Двісті десять тисяч сімсот вісімдесят одна гривня 50 копійок).». 2. Внести зміни до Договору № РОС-11/19 від 04.11.2019р. та викласти абз. 1 п. 12.6. розділу 12. «Проведення розрахунків за виконані роботи» в наступній редакції: «Згідно Постанови КМУ від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Листа Міністерства розвитку громад та територій України № 7/7.1/9234-20 від 03.06.2020 «Про попередню оплату», Листа Херсонської обласної державної адміністрації № 22-5695/0/20/23 від 16.06.2020р. «Про попередню оплату», Рішення LXXIV позачергової сесії Скадовської міської ради Скадовського району Херсонської області від 28.02.2020р. № 1173 шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договором, Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує аванс у розмірі 30 % від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт устаткування, будівельних та паливно-мастильних матеріалів на розрахунковий рахунок Підрядника UA618201720355327056200005254 у Державній казначейській службі України, м. Київ.» 3. Внести зміни до Договору № РОС-11/19 від 04.11.2019р. та викласти абз. 4 п. 12.6. розділу 12. «Проведення розрахунків за виконані роботи» в наступній редакції: «У випадку, коли попередня оплата (аванс) здійснюється у менший ніж тримісячний термін до кінця поточного бюджетного року, використання авансу обмежується строком до 24.12.2020 року.» 4. Внести зміни до Додатку 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додатку 3 «План фінансування робіт» та вважати додатками до Договору № РОС-11/19 від 04.11.2019р. відповідно до п. 21.
Номер договору про закупівлю: РОС-11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, керуючись пунктом 3 та 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», розділом 17 Договору №РОС – 11/19 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.11.2019року (надалі - Договір) дійшли згоди та уклали дану додаткову угоду про нижченаведене. 1. Сторони дійшли згоди внести зміни у пункті 21.3 розділу 21 Договору - План фінансування робіт, який уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня з урахуванням того, що договірна ціна Договору залишається без змін. 2. У зв’язку із виконання робіт не в повному обсязі та затримкою фінансування Замовника робіт по Об’єкту за даним Договором Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та викласти пункт 18.2 у наступній редакції «18.2.Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо будівництва Об’єкта діє до 31.12.2021 року, у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по договору.». 3. У зв’язку із продовженням строку дії Договору Сторони дійшли згоди внести зміни у пункт 21.2 розділу 21 Договору – Календарний графік виконання робіт. 4. Внести зміни до пункту 16.4.1 розділу 16 Договору «Відповідальність Сторін за порушення зобов’язань за Договором та порядок урегулювання спорів», виклавши його у наступній редакції Пункт 16.4.1.Генпідрядник несе відповідальність за порушення зі своєї вини таких зобов’язань за Договором і у таких сумах: - у разі виявлення недоліків (дефектів) у роботах сплачує штраф у розмірі 5 (п’ять) відсотків від вартості робіт, виконаних з недоліками (дефектами); - у разі порушення строків усунення недоліків (дефектів), виявлених Замовником, контролюючими органами, приймальною комісією, визначених в акті усунення недоліків протягом гарантійного строку експлуатації сплачує штраф у сумі 1000 (одна тисяча) грн. за кожен день затримки; - у разі порушення свого зобов’язання за підпунктом 2.2 пункту 2 Договору Генпідрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 10 000,00 (десять тисяч)грн. 00 коп.. 5. Ця угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до 31.12.2021р., а в частині взаєморозрахунків, гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.
Номер договору про закупівлю: РОС-11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Скадовської міської ради № 123 від 27.01.2021 року Сторони дійшли згоди внести зміни до назви Замовника: стара назва Комунальне підприємство "Очисні споруди" Скадовської міської ради Херсонської області, нова назва Комунальне підприємство "Очисні споруди" Скадовської міської ради. Дані зміни внести по всьому тексту договору в тому числі і в реквізитах сторін. Відповідно до рішення загальних зборів учасників ТОВ «ПМК-132» Сторони дійшли згоди внести зміни до організаційно-правової форми та відповідно назви Генпідрядника: стара назва Приватне акціонерне товариство " Пересувна механізована колона №132", нова назва Товариство з обмеженою відповідальністю «Пересувна механізована колона №132». Дані зміни внести по всьому тексту договору в тому числі і в реквізитах сторін.
Номер договору про закупівлю: РОС-11/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 280 881,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 546 813,50 UAH)