Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп'ютерний комплекс) (Джерело фінансування: обласний та місцевий бюджети)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-09-17-001845-b 8170bd33b39d49cea767c59ef00fe5f4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Гулич

+380365964457 gyli4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Млинівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04386338
Вебсайт: http://smt.mln.rv.ua
Місцезнаходження: 35100, Україна , Рівненська обл., смт Млинів, вул.Ватутіна, 1
Контактна особа: Яна Гулич
+380365964457
gyli4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 16:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп'ютерний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35100, Україна, Рівненська область, Млинів, вул. Степана Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:56
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 14:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброї пори, доби. Ретельно вивчивши Ваше звернення надаємо наступну інформацію. 1) У п. 3 Додатку Тендерної документації зазначається, у разі посилання в цій Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або виробника слід вважати «або еквівалент». Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним вимогам, встановленим у даному додатку до тендерної документації. 2) У п. 5.1 Додатку № 3 Тендерної документації зазначається, в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника з зображеннями (кресленнями) запропонованого у тендерній документації товару обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. 3) У Тендерні документації не міститься обмеження щодо фізичних осіб-підприємців неплатників податку на додану вартість (ПДВ). Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 1.2. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції найбільш екомічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Тобто, при подачі тендерної пропозиції учасник, визначаючи ціну тендерної пропозиції, повинен враховувати всі податки та збори, у тому числі ПДВ, за умови якщо він є його платником. Відповідно тендерний комітет при розгляд тендерної пропозиції учасника не додаватиме до ціни тендерної пропозиції суму ПДВ 20 %.
Авторизаційний лист
Дата подання: 18 вересня 2019 22:49
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 14:53
Шановний Замовник. Згідно тендерної документації учасник повинен надати "5.7. Авторизаційний лист наданий офіційним дистриб’ютором в Україні від виробника програмного забезпечення щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із зазначенням у даному листі номера оголошення даної процедури закупівлі." Прошу зазначити якого саме програмного забезпечення? А також прошу надати відповідь навіщо він Вам у разі коли вже надається авторизаційний лист "5.3. Авторизаційний лист наданий виробником товару, або його офіційним представником в Україні, який вказаний у цьому додатку, із зазначенням даних конкретної закупівлі." товару до складу якого входять Ноутбук, Проектор та інтерактивна дошка, в свою чергу до складу яких автоматично входить предінстальоване програмне забезпечення. Данна вимога(пп.7.) штучно звужує коло можливих учасників. Також повідомляємо, що ліцензійність ПЗ можна перевірити на сайті служби підтримки Microsoft. Просимо видалити дискримінаційну умову задля того, щоб закупівля відбулася, або надати пояснення виробничої необхідності згідно ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброї пори, доби. Ретельно вивчивши Ваше звернення надаємо наступну інформацію, що тендерним комітетом було прийняте рішення про внесеня змін до тендерної документіції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", а саме в Додаток 3 до тендерної документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
01 листопада 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій