Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Очікувана вартість
678 799,00 UAH
UA-2019-09-17-001834-b e46554fa4bbb45be9e337cd70771bf52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 14:12
Очікувана вартість: 678 799,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 964 шт., 10 рулонів (згідно з Додатком 1 до тендерної документації “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: склад Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: впродовж 3 (трьох) робочих днів з дати направлення замовником учаснику відповідної заявки на поставку товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 найменувань
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (джерело фінансування закупівлі: власні кошти Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата вартості поставленого товару за договором здійснюється замовником в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок учасника впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки товару замовнику та підписання сторонами видаткових накладних на поставлений товар. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:58
Дата відповіді: 19 вересня 2019 14:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Додаток 1 до тендерної документації на закупівлю «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої», код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 42510000-4 – “Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої”, оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-09-17-001834-b, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 17.09.2019 року, містить, в тому числі, наступну інформацію: «Будь - яке посилання у Таблиці (Додаток 1 до цієї тендерної документації) на відповідну марку товарів, виробника товарів тощо вважати з доповненням “або еквівалент”. Якісні, кількісні та технічні характеристики еквівалентних товарів повинні повністю відповідати якісним, кількісним та іншим характеристикам товарів зазначених у Таблиці (Додаток 1 до цієї тендерної документації)».
2) Додаток 3 до тендерної документації на закупівлю «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої», код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 42510000-4 – “Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої”, оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-09-17-001834-b, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 17.09.2019 року, містить, в тому числі, наступну інформацію: «Колонка «Найменування товару» Таблиці цін повинна бути конкретизована учасником при її заповненні. Вираз «або еквівалент» не повинен бути присутнім у назві товару, що пропонується учасником. Якщо учасником пропонується товар, що закуповується замовником відповідно до Таблиці Додатку 1 до тендерної документації, учасник зазначає (залишає) найменування товару, а вираз «або еквівалент» не зазначає у цій колонці (прибирає). Якщо учасник пропонує еквівалент товару, що закуповується відповідно до Таблиці Додатку 1 до тендерної документації, учасник зазначає конкретне найменування товару, що пропонує, вираз «або еквівалент» також не зазначає (прибирає).».
3) Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію визначені в пункті 1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Селтон" 538 118,88
UAH з ПДВ
538 118,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКТИВТЕХПРОМ 642 348,00
UAH з ПДВ
642 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис
25 жовтня 2019 17:19
таблиця цін.pdf
25 жовтня 2019 14:57
Електронний підпис
25 жовтня 2019 14:56
тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 14:56
таблиця цін.pdf
25 жовтня 2019 14:56
довідка з МВС.pdf
25 жовтня 2019 14:56
довідка з ДПС.pdf
17 жовтня 2019 15:00
Електронний підпис
17 жовтня 2019 14:59
№10 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 жовтня 2019 14:59
№9 статут 2019 цветной.pdf
17 жовтня 2019 14:59
№2 Таблиця цін.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 09:49
устав актив.pdf
18 жовтня 2019 09:49
приказ актив_витяг.pdf
18 жовтня 2019 09:48
паспорт на матеріал (2).pdf
18 жовтня 2019 09:48
Додаток 3 1710.pdf
18 жовтня 2019 09:48
Додаток 2 1710.pdf
18 жовтня 2019 09:48
Додаток 1 1710.pdf
18 жовтня 2019 09:48
банкрутство-1.pdf
18 жовтня 2019 09:48
захист довкілля 1710-1.pdf
18 жовтня 2019 09:48
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ 1710-1.pdf
18 жовтня 2019 09:48
про санкції 1710-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Селтон"

ТОВ АКТИВТЕХПРОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Селтон"
#32556556
Переможець 538 118,88
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Селтон"
#32556556
538 118,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:49
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 14:42
Договір 440 від 07.11.2019.pdf укладений
07 листопада 2019 14:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 538 118,88
UAH (в тому числі ПДВ 89 686,48 UAH)