Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
345 500,00 UAH
UA-2019-09-17-001832-b 847f150bd3d54350b77d32cb34553622
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Колодій

+380322387383 ekofondyloda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 38739037
Вебсайт: http://ekologia.lviv.ua
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Стрийська, 98
Контактна особа: Ольга Колодій
+380322387383
ekofondyloda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 13:03
Очікувана вартість: 345 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 455,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 штука
Комп'ютерне обладнання (кошти спеціального фонду державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79026, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Стрийська, 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Оперативність виконання замовлення:: 10%
Учасникам, які нададуть підтвердження швидкості та оперативності виконання замовлення до 10 (десяти) календарних днів: 10%
Учасникам, які нададуть підтвердження швидкості та оперативності виконання замовлення більше 10 (десяти) календарних днів: 0%
17 вересня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 16:01
Технічні вимоги.doc
17 вересня 2019 16:01
Проєкт договору.doc
17 вересня 2019 16:01
ТД_комп'ютерне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:58
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації (у примітках до технічного завдання) зазначено, що учасник має право запропонувати аналогічний товар з характеристикам, не гіршими за наведені в технічній специфікації. Згідно додатку 5 до тендерної документації "Тендерна пропозиція "ПРОПОЗИЦІЯ" (взірець, який подається Учасником на фірмовому бланку)" учасником подається перелік з найменуванням товару та зазначенням типу, марки, моделі, назва виробника. Замовником до участі в закупівлі допускаються учасники будь-якого правового статусу та форм власності, зокрема фізичних осіб-підприємців, що є неплатниками ПДВ. Оцінювання пропозицій буде проводитися по остаточній ціні. Згідно положень роз’яснення Мінекономрозвитку від 08.06.2015 року, відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-001832-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38791851
Дата подання: 16 жовтня 2019 17:37
Шановні Замовники! Вимагаємо відмінити Ваше рішення про визнання ТОВ "Фірма Валтек" переможцем та дискваліфікувати даного учасника.
10 жовтня 2019 року Протоколом №29 засідання Тендерного комітету ДП «Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації» було прийняте рішення визначити переможцем відкритих торів на закупівлю за предметом Код ДК 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Номер у Prozorro UA-2019-10-15-000355-a) ТОВ "Фірма Валтек".
Вимагаємо визнати тендерну пропозицію даного Учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, опираючись на наступне.
Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Також, відповідно до п. 2 ч. 3 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Дані довідки повинні бути надані або у вигляді електронних оригіналів, або у вигляді належним чином завірених копій даних документів.
Учасник, якого визнано Переможцем, дані документи не надав. Вказівка на надання відповідних документів наявна і у самій Тендерній документації.
Так, документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону.
Даний факт є грубим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації.
З огляду на все вищезазначене, вимагаємо відмінити рішення Тендерного комітету та визнати Пропозицію ТОВ "Фірма Валтек" такою, що не відповідає умовам Тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2019 15:55
П.2 Додатка 1 до Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп'ютерне обладнання (Принтери) чітко визначає спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів)/ довідки, виданого відповідним органом переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір.
Оригінали документів, згаданих вище надіслані Переможцем торгів через кур’єрську доставку «Нова пошта» 10.10.2019 року та отримані Департаментом екології та природних ресурсів 11.10.2019 (додаються).

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 181 662,00
UAH з ПДВ
181 662,00
UAH з ПДВ
1 181 662 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 263 801,64
UAH з ПДВ
263 801,64
UAH з ПДВ
1.1111111111 237 421.48 Документи
ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА" 336 375,00
UAH з ПДВ
336 375,00
UAH з ПДВ
1.1111111111 302 737.50 Документи
ФОП "ГОРБАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 338 309,00
UAH з ПДВ
338 309,00
UAH з ПДВ
1.1111111111 304 478.10 Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 15:03
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:00
Проект договору.zip
02 жовтня 2019 15:00
Інші документи.pdf
02 жовтня 2019 15:00
Технічна частина.zip
02 жовтня 2019 15:00
Цінова пропозиція.zip

Публічні документи

02 жовтня 2019 12:26
2. Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 10:37
7. Інші документи.pdf
02 жовтня 2019 10:37
4. Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 10:37
3. Технічна частина.pdf
02 жовтня 2019 10:37
2. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 13:15
Тендерна ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 жовтня 2019 13:15
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 жовтня 2019 13:15
Лист-відгук ШАЗ АЛЬФА1.pdf
02 жовтня 2019 13:15
Декларації Canon MF267.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 16:24
Торгова_марка BRAIN.pdf
02 жовтня 2019 16:24
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2019 16:24
Проект договору.pdf
02 жовтня 2019 16:24
паспорт 4.pdf
02 жовтня 2019 16:24
паспорт 3.pdf
02 жовтня 2019 16:24
паспорт 2.pdf
02 жовтня 2019 16:24
паспорт 1.pdf
02 жовтня 2019 16:24
Копия виписка.pdf
02 жовтня 2019 16:24
код.pdf
02 жовтня 2019 16:24
Гарантійні листи.pdf
02 жовтня 2019 16:24
Виконання вимог ст.17.pdf
02 жовтня 2019 16:24
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

ФОП "БЕЗКОРОВАЙНА ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА"

ФОП "ГОРБАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Рішення скасоване 181 662,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:46
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 181 662,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
181 662,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 15:24
договір принтери.pdf укладений
28 жовтня 2019 14:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 181 662,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 277,00 UAH)