Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
канц.товари (ручки, блокноти, бейджи, папір для фліпчарту, маркери)
Очікувана вартість
3 900,00 UAH
UA-2019-09-17-001802-a ● c27667b05ae54c4995a8c651efcb36b3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Вінницької ОДА |
Код ЄДРПОУ: | 38444900 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Театральна, 14 |
Контактна особа: |
Карпійчук Ольга Сергіївна 380432611494 Olu6ka41@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2019 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 900,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
опис та кількість товару в Додатку №1 Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Ручка масляная, кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Театральна, 14, каб. 405
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 вересня 2019
—
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Шнурок для бейджа з метал. кліпом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Театральна, 14, каб. 405
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 вересня 2019
—
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Блокнот (пруж. блок. А5 формат, 50 арк.)
На обкладинці зображення історичних пам’яток Вінниці
На обкладинці зображення історичних пам’яток Вінниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Театральна, 14, каб. 405
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 вересня 2019
—
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Папір для фліпчарту 64х90мм без лін.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Театральна, 14, каб. 405
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 вересня 2019
—
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
14 штуки
Маркер для Flipchart (різнокольорові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Театральна, 14, каб. 405
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 вересня 2019
—
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання товару та підписання накладної, але не пізніше 31.12.2019 року | Пiсляоплата | 8 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2019 16:17 |
опис роздатков.doc |
17 вересня 2019 16:17 |
Проект договору МБ 2019.doc |
17 вересня 2019 16:16 |
ФОРУМ 2019 роздат.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:54
Дата відповіді: 18 вересня 2019 11:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: перевагу віддаємо тим моделям, які вказані у закупівлі; в тендерній документації ця вимога обумовлена; так, допускаємо; оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі ціни запропонованої учасником.
Доброго дня
Дата подання: 18 вересня 2019 15:05
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:02
не можу добавити пропозицію
Відповідь: не зрозуміла питання?
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КС МАРКЕТ" #36961085 |
Переможець |
3 800,00
UAH
|
24 вересня 2019 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 19:09
|
д 67.pdf | укладений |
27 вересня 2019 14:43
|