Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канц.товари (ручки, блокноти, бейджи, папір для фліпчарту, маркери)
Очікувана вартість
3 900,00 UAH
UA-2019-09-17-001802-a c27667b05ae54c4995a8c651efcb36b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карпійчук Ольга Сергіївна

380432611494 Olu6ka41@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Вінницької ОДА
Код ЄДРПОУ: 38444900
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Театральна, 14
Контактна особа: Карпійчук Ольга Сергіївна
380432611494
Olu6ka41@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 00:00
Очікувана вартість: 3 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


опис та кількість товару в Додатку №1 Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Ручка масляная, кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Театральна, 14, каб. 405
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019  —  01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Шнурок для бейджа з метал. кліпом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Театральна, 14, каб. 405
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019  —  01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Блокнот (пруж. блок. А5 формат, 50 арк.)
На обкладинці зображення історичних пам’яток Вінниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Театральна, 14, каб. 405
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019  —  01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Папір для фліпчарту 64х90мм без лін.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Театральна, 14, каб. 405
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019  —  01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
14 штуки
Маркер для Flipchart (різнокольорові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Театральна, 14, каб. 405
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019  —  01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання товару та підписання накладної, але не пізніше 31.12.2019 року Пiсляоплата 8 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2019 16:17
опис роздатков.doc
17 вересня 2019 16:17
Проект договору МБ 2019.doc
17 вересня 2019 16:16
ФОРУМ 2019 роздат.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:54
Дата відповіді: 18 вересня 2019 11:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: перевагу віддаємо тим моделям, які вказані у закупівлі; в тендерній документації ця вимога обумовлена; так, допускаємо; оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі ціни запропонованої учасником.
Доброго дня
Дата подання: 18 вересня 2019 15:05
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:02
не можу добавити пропозицію
Відповідь: не зрозуміла питання?

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КС МАРКЕТ" 3 800,00
UAH
3 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 10:02
ПРОПОЗИЦІЯ.docx
20 вересня 2019 09:48
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 вересня 2019 17:18
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 вересня 2019 17:18
Витяг_з_реестру2.JPG
18 вересня 2019 17:18
ВипискаТОВ_КС_Маркет.JPG
18 вересня 2019 17:18
Витяг_з_реестру.JPG
18 вересня 2019 17:18
Свідоцтво_НДС.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КС МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КС МАРКЕТ"
#36961085
Переможець 3 800,00
UAH
24 вересня 2019 17:47

Документи

24 вересня 2019 17:46
п 38.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КС МАРКЕТ"
#36961085
3 800,00
UAH
Документи

Документи

24 вересня 2019 17:46
п 38.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:09
д 67.pdf укладений
27 вересня 2019 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 492,70
UAH (в тому числі ПДВ 582,12 UAH)