Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2019-09-17-001756-a b988a2a1c9974d2cbc23894e78fdde81
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяченко Олена Миколаївна

080459767663 diachenkoelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26191575
Місцезнаходження: 08205, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова,38
Контактна особа: Дяченко Олена Миколаївна
080459767663
diachenkoelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 штуки
персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Польова,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом перерахування Замовником грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:28
Перелік змін 25.09.2019.docx
25 вересня 2019 16:27
Тендерна документація зі змінами 25.09.2019.docx
19 вересня 2019 11:50
Перелік змін.docx
17 вересня 2019 16:04
Проект Договору.docx
25 вересня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:28
Перелік змін 25.09.2019.docx
25 вересня 2019 16:27
Тендерна документація зі змінами 25.09.2019.docx
19 вересня 2019 11:50
Тендерна документація зі змінами.docx
17 вересня 2019 16:04
Тендерна документація.docx
19 вересня 2019 11:50
Перелік змін.docx
17 вересня 2019 16:04
Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 17 вересня 2019 17:27
Дата відповіді: 18 вересня 2019 14:55
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовником у Додатку 2 до тендерної документації вказана повна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Програмне забезпечення Windows 10 має буди ліцензіним.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 вересня 2019 09:55
Дата відповіді: 18 вересня 2019 12:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015 "Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно технічих вимог (Додаток 2 до тендерної документації) буде розглядатися можливість придбання аналогічного товару за технічними характеристиками товару.
Законом не передбачено обмеження в участі в тендерних закупівлях фізичних -осіб підприємців неплатників ПДВ. Відповідно п1, ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015 "Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом електронного аукціону. Пропозиції неплатників ПДВ оцінюються автоматично електронною системою закупівель без додавання пдв, як остаточна ціна. Замовник розглядає учасника,який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним в оголошенні. щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, повідомляємо, що Критерієм вибору переможця є ціна.Замовником буде розглядатись кінцева ціна пропозиції, яка за результатом аукціону є найнижчою незалежно від форм оподаткування Учасника, що надав дану пропозицію.
Документація
Дата подання: 18 вересня 2019 14:28
Дата відповіді: 18 вересня 2019 15:15
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Розглядати системні блоки на базі процесора AMD Замовник не буде.
Документація
Дата подання: 18 вересня 2019 14:33
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:14
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Тендерною документацією встановлено вимога про те, що операційна система має бути ліцензійною. Встановлення додаткових вимог або ж авторизаційних листів, не буди сприяти конкуренції та не дискрімінації учасників.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-17-001756-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 18 вересня 2019 15:40
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимоги, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та недискримінація учасників): «Під час розгляду тендерної пропозиції, Замовник залишає за собою право вимагати від Учасника надання зразків запропонованого товару, що є предметом закупівлі. Учасник повинен протягом 2 робочих днів з дня отримання заявки надати Замовнику зразки товару, що планується до поставки. У разі ненадання зразків товару, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється».

Вимога про надання зразків товару ДО оголошення переможця і в максимально короткий термін є протиправною, дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію, позбавляючи можливості брати участь у закупівлі, наприклад, тих учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника областях/населених пунктах. Також документація не містить порядку визначення відповідності зразків продукції вимогам тендерної документації, що є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі, оскільки з незалежних від них підстав це може стати причиною відхилення їх тендерних пропозицій.

Згідно ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Відповідно до ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Передача будь-яких матеріальних цінностей (зразків, тощо), Законом не передбачена, що свідчить про протизаконність вимоги щодо надання зразків. Тож зразок не може вважатися невід’ємною частиною тендерної пропозиції.

Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити цю вимогу.

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2019 16:58
Шановний Учасник! Найближчим часом на засіданні тендерного комітету буде розглянуто питання щодо внесення змін до тендерної документації. Дякуємо!
Шановний Учасник! Про надання відповіді.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 827 064,00
UAH з ПДВ
827 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 жовтня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій